kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek

Data: 2009-07-24 11:00:31
Autor: tłiti
kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek
witam,

mam problem z linkami ocierającymi się o ramę. Jeden plastik przy trzymaniu ramy jest troszkę obłamany, poza tym linki ocierają w miejscu przy spawie rury podsiodłowej i górnej. Owinąłem to już owijką ale nadal skrzeczy. W sklepie nie wiedzą co z tym zrobić.

pozdrawiam,

Kurzy

Data: 2009-07-24 12:09:29
Autor: r2rec
tłiti pisze:
[...]

.... tO linki!
skrzeczy damper w miejscu nocowania do ramy na tulejkach które się zapiekły ... pomaga wyjecie przeczyszczenie i przesmarowanie finiszlajnem (zwłaszcza dolna tulejka)

pozdro
Artur

Data: 2009-07-24 12:11:21
Autor: r2rec
kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek
r2rec pisze:

... tO linki!

miało być: to NIE linki

Data: 2009-07-24 12:23:17
Autor: kml
kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek

Użytkownik "r2rec" <r2rec@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4c1ul$8mm$2nemesis.news.neostrada.pl...
r2rec pisze:

... tO linki!

miało być: to NIE linki

Dokładnie tak, ciekaw jestem co to za zarąbisty sklep....

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Data: 2009-07-24 15:20:18
Autor: tłiti
kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek

> miało być: to NIE linki

Dokładnie tak, ciekaw jestem co to za zarąbisty sklep....

-- pozdrawiam
kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

heja, to linki, bo po wyjeciu dampera i reszty skrzeczy nadal...

ale dzieki, tulejki tez przsmaruje...

tliti

Data: 2009-07-24 15:47:45
Autor: kml

Użytkownik "tłiti" <kurzyorzelWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.000002cf.4a69b512newsgate.onet.pl...

heja, to linki, bo po wyjeciu dampera i reszty skrzeczy nadal...

ale dzieki, tulejki tez przsmaruje...

tliti

Nie ma pękniętego pancerza gdzieć? Generalnie jeżeli skrzypi/skrzeczy to jest źle puszczone bo gdzieś ociera a jeżeli ociera o rame to trzeba ją okleić w tym miejscu, zacznij od izolacji i zobacz czy nadal masz te objawy.

Data: 2009-07-24 16:07:25
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:h4ce1q$250$1inews.gazeta.pl...

[...]

I jeszcze jedno: dawno rozbierałeś zawieszenie i smarowałeś osie? Jezeli tak to i tam bym radził zajrzeć.

Data: 2009-07-25 08:56:37
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 24 Lip, 09:00, "tłiti" <kurzyorzelWYTNI...@op.pl> wrote:
witam,

mam problem z linkami ocierającymi się o ramę.
Może pomoże-zdejmij metalowe końcówki pancerzy i potraktuj je smarem i
założ z powrotem

kona kikapu deluxe - skrzeczenie linek