koncepcja asusa T91

Data: 2009-08-25 10:47:36
Autor: K
koncepcja asusa T91
Poszukuje caly czas nastepcy 900-setki, 1004ha lepszy design, ale kiepska bateria.
Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

I w tym momencie pojawia sie asus T91, co o nim sadzicie? W zasadzie na eee pc przesiadlem sie z Palma i Nokia Communicatora, wiec powrot do tableta by mnie nie przerazal, chodzi mi glownie o ta nakladke na system asusa zoptymalizowana pod "dotyk" (wiem ze troche OT), moze ktos zna juz jakies szczegoly...

pzdr

Data: 2009-08-25 12:55:39
Autor: ant
koncepcja asusa T91
 K wrote:
Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

A ja myślę, że dużo ponad 2500... Głupia Nokia E90 ~2400zł

Data: 2009-08-25 16:34:35
Autor: tg
koncepcja asusa T91
" K" <kurt76@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h70fg8$1uu$1inews.gazeta.pl...
Wczoraj Nokia zapowiedziala swoja konstrukcje, w zasadzie podoba mi sie, czas pracy taki jak powinien byc, moglbym zaakceptowac nawet wage 1,25 kg... ale boje sie myslec o cenie (2500 pln??)

pewnie beda z doplatami ze strony operatora w abonamentach na internet, ale nie sadze zeby bez doplat cena byla mniejsza niz ~3000 pln
w kazdym razie na pewno nie przez pierwsze pol roku

koncepcja asusa T91