konczaca sie n-ka

Data: 2012-12-09 19:00:58
Autor: Krzysiek
konczaca sie n-ka
Miałem tak samo - ale wykorzystałem pewien fakt - kiedyś na ekranie wyświetliła mi się wiadomość systemowa "żebym nie zmieniał opcji wyboru pakietów" wtedy będę płacić tyle samo za to samo.
I tak zrobiłem - umowa od roku jest na czas nieokreślony - płacę 48 zł + 1,99 za History HD. Mam wszystkie pakiety poza HBO i cinemaxem. W czasie Ligio Mistrzów mam odblokowane nPpremium z meczami.

Użytkownik "tyran"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k411gg$uve$1@mx1.internetia.pl...

Witam

Konczy mi sie umowa, chca mi przedluzyc, ale wciskaja dodatkowe kanaly
za 5zl wiecej (ale tylko na 7miesiecy), wiec po tym czasie za to co
teraz mam, bede placil wiecej o 5zl. Nie chce tego. Zlozylem
wypowiedzenie. Jak nic ciekawego nie zaproponuja przejde do UPC
(internet w Netia tez mi sie skonczyl, niech podziekuja n-ce za brak
ciekawych ofert). Jeszcze miesiac.

Ile placicie za podstawowe pakiety? Czy nowe umowy sa tylko na 12(13)
miesiecy, a przy przedluzaniu na 18miesiecy czy mozna inaczej? Chcialbym
50zl na czas nieokreslony i przestac co roku sie z nimi uzerac....

--
tyran

konczaca sie n-ka