kondon przeciwdeszczowy

Data: 2011-05-17 06:38:51
Autor: lesor
kondon przeciwdeszczowy
Czolko,
poszukuje sie dobrego kondona przeciwdeszczowego.
Wymagania:
- ma nie przeciekac w ulewie przez 1000km jazdy i nie jakims
turystykiem w stylu FJR, lecz normalnym zwyklym motocyklem, gdzie
deszcz bierze sie na klate i bojlerek.

Uzywane dotad dwuczesciowki nie daja rady. Byc moze sa jakies
dwuczesciowki ze spodniami typu "ogrodniczki" ale nie trafilem (w
ogrodniczym nie szukalem). Mniemam, iz w takich, po 300km nie mialbym
mokrego ani bojlerka ani gaci; przy 7stopniach to nic milego.

Dopuszczam rowniez jednoczesciowki (chyba, ze do ich zalozenia trzeba
byc czlowiekiem-guma), znalazlem nastepujace aktualne modele:
Spyke Travel Rean Suit
Alpinestars El Nino Suit
Revit Titan Rain Suit
moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

--
pozdrawiam,
lesor

Data: 2011-05-17 19:29:33
Autor: pearljb
kondon przeciwdeszczowy
Uzytkownik "lesor" <lesor@op.pl> napisal w wiadomosci news:fddc1b4b-d699-45cd-9c95-d2c91674378df9g2000vbz.googlegroups.com...

moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

Mam Helda jednoczesciowego, taki czarny z jakimis malymi wstawkami odblaskowymi. Dal rade 800 km w deszczu i latanie po Norwegii. Mokrych klejnotow nie mialem (hornet)

CB1300, C1

Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 14:40:30
Autor: lesor
kondon przeciwdeszczowy
On 17 Maj, 19:29, "pearljb" wrote:
Uzytkownik "lesor" napisal w wiadomosci:
> [...]

(hornet)

> CB1300, C1

Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

Juz sprzedalem.
Ale jak dalej tak mi bedzie dupe moczyc, to najnowsza bedzie na
wydaniu ;-)

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1

Data: 2011-05-18 20:09:09
Autor: kocyk
kondon przeciwdeszczowy
lesor wrote:
[...]

Szaroczarny kondon dwuczesciowy z polo. Spodnie do tego kupuje dowolne waskie w turystycznych, bo spodnie czesto dre.
Jakos ci podwiewa ta wode czy jak?
K.

Data: 2011-05-18 20:14:52
Autor: kocyk
kondon przeciwdeszczowy
kocyk wrote:
lesor wrote:
[...]

http://www.polo-motorrad.de/pl/rain-lite-regenjacke.html
Dokladnie to. U mnie dziala niezaleznie od moto.
K.

Data: 2011-05-18 13:04:58
Autor: lesor
kondon przeciwdeszczowy
On 18 Maj, 20:14, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
kocyk wrote:

> [...]

http://www.polo-motorrad.de/pl/rain-lite-regenjacke.html
Dokladnie to. U mnie dziala niezaleznie od moto.

Takiego kondona to ja mam. Uzywalem kurtke ale parowanie bylo
przeokrutne, wiec nabylem blizniacza wersje z niby-membrana.
Stormchaser sie nazywa ale mi na brzuchu przecieka. Gacie byc moze mi
mokna, bo podwiewa, jak slusznie Kuczu zauwazyl, pod bufetem, nie
wiem...
Rozwazam zakup kombi, (np. http://www.polo-motorrad.de/pl/stormchaser-regenkombi-1tlg.html
) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...

Co to sa "spodnie waskie w turystycznych"?
--
pozdrawiam, lesor

Data: 2011-05-18 22:09:53
Autor: Kuczu
kondon przeciwdeszczowy
W dniu 2011-05-18 22:04, lesor pisze:

[...]

Kiedys mialem jednoczesciowe regenkombi i nie chce juz nigdy wiecej. Zakladanie tego na ciuchy motocyklowe to jakis koszmar. A juz podczas deszczu to w ogole masakra. Najgorsze jest wkladanie rak w rekawy, mozna sobie zwichnac bark. I z premedytacja kupowalem dwa razy kombi za duze o 2 rozmiary, zeby bylo latwiej. W koncu kupilemw Louisie kurtke i spodnie marki (chyba) Proof i od tego czasu jestem bardzo zadowolony. Tyle ze spodnie mam znowu 2 rozmiary za duze. Sa tak wielkie ze siegaja mi po cycki. Ale zakladam na nie pas nerkowy i jest git. Nie mokne w zadnym wypadku.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-05-18 23:04:33
Autor: zefir
kondon przeciwdeszczowy
W dniu 18.05.2011 22:09, Kuczu pisze:
[...]

Ja mam też ten dwuczę¶ciowy kombinezon i problemów z przeciekaniem nie zauważyłem, a testowałem już w porz±dnych ulewach.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-05-19 07:56:09
Autor: kocyk
kondon przeciwdeszczowy
kocyk wrote:
lesor wrote:
[...]

Aha. No to ja nie wiem. U mnie dziala, nie mokne nawet po calym dniu jazdy, a jak jest goraco, to jest goraco we wszystkim. W membrany w kondonach jakos nie wierze, kondon jak nazwa wskazuje, ma byc szczelny.

Stormchaser sie nazywa ale mi na brzuchu przecieka. Gacie byc moze mi
mokna, bo podwiewa, jak slusznie Kuczu zauwazyl, pod bufetem, nie
wiem...

No wlasnie, membrana i przecieka. To ja jednak stawiam na brzucho.

Rozwazam zakup kombi, (np. http://www.polo-motorrad.de/pl/stormchaser-regenkombi-1tlg.html
) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...

Co to sa "spodnie waskie w turystycznych"?

Wchodze do sklepu turystycznego, ide do stojaka z przeciwdeszczowkami, wybieram taka, ktora jest mozliwie waska na nodze, zeby nie lopotala, mala po spakowaniu i najlepiej rozpinana po calym boku. Wytrzymuja po sezon-dwa. Chociaz ostatnie mam chyba dluzej.
K.

Data: 2011-05-18 21:20:06
Autor: Kuczu
kondon przeciwdeszczowy
W dniu 2011-05-18 20:09, kocyk pisze:
lesor wrote:
[...]

Nie zapominaj ze Lesor ma z przodu cos - tzw. brzuch.

Data: 2011-05-18 23:36:10
Autor: Gawron
kondon przeciwdeszczowy
On 17 Maj, 15:38, lesor <le...@op.pl> wrote:
[...]

Jednoczesciowke mam IXS. Droga, ale dosyc solidna. Juz druga. Pierwsza
sie szlifnela. Powinni miec w Motostylu na Targowej. Wazne zeby miala
siateczke wewnatrz.
Ale na ogol jezdze w kurtce z wypinana membrana (Tuareg) a dol
wspomagam nieprzemakalnymi spodniami roboczymi firmy Beta
(ogrodniczki) za ok 80 zl.
Solidne i dosyc grube. Kupowalem w jakims sklepie BHP chyba na
Wolskiej.

Pozdr
Gawron
AT

Data: 2011-05-19 00:31:50
Autor: Don Pedro
kondon przeciwdeszczowy
W dniu 2011-05-17 15:38, lesor pisze:
[...]

Polecam jednoczęściówkę niemieciej policji (taka zielona z naszytą czarną skórzaną łatą na dupie). Wytrzymała u mnie ponad 10 lat. Szyta, a nie klejona, do tego wielowarstowa.

Pozdr
DP

kondon przeciwdeszczowy