kondon przeciwdeszczowy

Data: 2011-05-17 19:29:33
Autor: pearljb
kondon przeciwdeszczowy
Uzytkownik "lesor" <lesor@op.pl> napisal w wiadomosci news:fddc1b4b-d699-45cd-9c95-d2c91674378df9g2000vbz.googlegroups.com...

moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

Mam Helda jednoczesciowego, taki czarny z jakimis malymi wstawkami odblaskowymi. Dal rade 800 km w deszczu i latanie po Norwegii. Mokrych klejnotow nie mialem (hornet)

CB1300, C1

Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

Pozdrawiam

Data: 2011-05-17 14:40:30
Autor: lesor
kondon przeciwdeszczowy
On 17 Maj, 19:29, "pearljb" wrote:
Uzytkownik "lesor" napisal w wiadomosci:
> [...]

(hornet)

> CB1300, C1

Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

Juz sprzedalem.
Ale jak dalej tak mi bedzie dupe moczyc, to najnowsza bedzie na
wydaniu ;-)

--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1