Data: 2013-01-09 10:42:58 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'
Pozdro. |
|
Data: 2013-01-09 10:47:45 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Jeszcze zdanie komentarza, mojego.
Jak się w mediach /tvn24/ przez pare dni zrobił szum odnośnie fotoradarów, ITD etc. rzad organizuje konferencje którą usilnie próbuje odwrócić uwagę od niewygodnego tematu. |
|
Data: 2013-01-09 10:46:16 | |
Autor: Myjk | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Wed, 9 Jan 2013 10:47:45 +0100, BaX
rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbuje odwrĂłciÄ uwagÄ od niewygodnego tematu. Borze. UciĹnieni atakujÄ ! -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-09 11:00:20 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbuje SĹuchasz tej argumentacji ktĂłrÄ rzÄ d siÄ posĹuguje? Nawet dziennikarze parskajÄ Ĺmiechem na sali. "Jak bÄdziemy jeĹşdzili wolniej bÄdzie mniej wypadkĂłw" - genialne w swojej prostocie, proponuje wstrzymaÄ ruch nie bÄdzie wypadkĂłw. LOL |
|
Data: 2013-01-09 11:07:30 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:00, BaX pisze:
rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbuje Przed chwilÄ Nowak wspomniaĹ o pomyĹle "zero ofiar na drogach" jako o celu ich dziaĹaĹ. Ten cel da siÄ osiÄ gnÄ Ä tylko w jeden sposĂłb: zakaz poruszania siÄ po drogach. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 11:10:54 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbuje Bo on pitoli jak potĹuczony, odwracajÄ uwagÄ od maszynki do robienia kasy jakÄ jest ITD, mydlÄ c oczy wypadkami, statystykami i kosztami leczenia. |
|
Data: 2013-01-09 13:47:22 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
UĹźytkownik "Marcin N" napisaĹ w wiadomoĹci
Przed chwilÄ Nowak wspomniaĹ o pomyĹle "zero ofiar na drogach" jako o celu ich dziaĹaĹ. Ten cel da siÄ osiÄ gnÄ Ä tylko w jeden sposĂłb: zakaz poruszania siÄ po drogach. No nie calkiem - podobny cel maja w bodajze w Szwecji.. I da sie zrealizowac - np ograniczywszy predkosc do 70, dopuszczajac tylko "bezpieczne" samochody, i separujac ruch pieszy od drogowego betonowa bariera ... J. |
|
Data: 2013-01-09 14:11:31 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 13:47, J.F pisze:
UĹźytkownik "Marcin N" napisaĹ w wiadomoĹci A jak oddzielisz kierowcÄ, ktĂłry ma zawaĹ albo wylew od pedaĹu gazu? O to wĹaĹnie chodzi, Ĺźe siÄ nie da, a dÄ Ĺźenie do "zerowej wypadkowoĹci" winduje koszty do nieskoĹczonoĹci. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 05:20:13 | |
Autor: Aron | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
On 9 Sty, 14:11, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
A jak oddzielisz kierowcę, który ma zawał albo wylew od pedału gazu? beda czuwaki jak w puciongach i bedziesz wciskal co 15 sekund zeby nie pikalo |
|
Data: 2013-01-09 15:27:17 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Aron" napisał w wiadomości grup
On 9 Sty, 14:11, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote: A jak oddzielisz kierowcę, który ma zawał albo wylew od pedału gazu?beda czuwaki jak w puciongach i bedziesz wciskal co 15 sekund zeby nie Nie, bo to jest 15s ryzyka. Wstawi sie ekologiczny silnik z ekologicznym ogranicznikiem, i chocbys nie wiadomo jak mocno wciskal, to szybciej niz 70 nie pojedziesz. A zderzenie przy 70 sie przezywa, a moze nawet wypadku nie ma (tzn rannych) :-) Elektronika ma zreszta coraz wiecej mozliwosci, czuwak moze byc automatyczny i analizowac na podstawie innych czujnikow i kamer czy kierowca nie spi, w samochodzie moga byc radary sprzezone z hamulcami, itp. http://en.wikipedia.org/wiki/Vision_Zero Szwedzi to dziwny kraj ... ale tez demokratyczny :-) J. |
|
Data: 2013-01-09 20:55:28 | |
Autor: John Kołalsky | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> A jak oddzielisz kierowcę, który ma zawał albo wylew od pedału gazu?beda czuwaki jak w puciongach i bedziesz wciskal co 15 sekund zeby nie To się nazywa komunikacja publiczna |
|
Data: 2013-01-09 14:21:33 | |
Autor: Maciek | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 14:11, Marcin N pisze:
A jak oddzielisz kierowcÄ, ktĂłry ma zawaĹ albo wylew od pedaĹu gazu?Jak siÄ nie da? Trzeba wyeliminowaÄ zawaĹy i wylewy :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-01-09 14:31:15 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 09 Jan 2013 14:11:31 +0100, Marcin N napisał(a):
W dniu 2013-01-09 13:47, J.F pisze: Chcieć to móc - zresztą Szwedzi już na takie pomysły wpadają, bo u nich po praktycznym wyeliminowaniu wielu głównych przyczyn wypadków, teraz przymierzają się do takich, bo na te 300 ofiar które tam nadal mają tego typu przyczyny zaczynają się wybijać jako znaczące. Zamontują w samochodach czujniki świadomości kierowcy i będa hamować podejrzane samochody. Tylko to oczywiście też wymaga znaczącego ograniczenia prędkości. Z 30/70/110 zejdą do 20/50/90, do tego oczywiście system egzekwowania tych ograniczeń, wysokie wymagania bezpieczeństwa od sprzętu i dróg i pewnie do tego zera się zbliżą. |
|
Data: 2013-01-09 05:36:51 | |
Autor: Aron | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
w Szwecji nie bedzie nigdy zero wypadkow bo oni majom losie
|
|
Data: 2013-01-09 14:45:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 05:36:51 -0800 (PST), Aron napisał(a):
w Szwecji nie bedzie nigdy zero wypadkow bo oni majom losie Wzmocni się słupki, ograniczy prędkość do 60 i łoś będzie groźny tylko z powodu wścieklizny ;) |
|
Data: 2013-01-09 15:20:48 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
UĹźytkownik "Aron" napisaĹ w wiadomoĹci
w Szwecji nie bedzie nigdy zero wypadkow bo oni majom losie Wstawi sie pancerna szybe, auto rozbite, a wypadku nie ma :-) J. |
|
Data: 2013-01-09 15:21:49 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 14:31, Tomasz Pyra pisze:
Tylko to oczywiście też wymaga znaczącego ograniczenia prędkości. Od tego to już tylko krok do człowieka, który idzie przed samochodem z flagą i ostrzega, że Pan jedzie. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 21:15:58 | |
Autor: The_EaGle | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:07, Marcin N pisze:
Przed chwilÄ Nowak wspomniaĹ o pomyĹle "zero ofiar na drogach" jako o 0 ofiar na drogach a na chodnikach i ĹcieĹźkach dalej bÄdÄ ginÄ Ä ludzie noo i te kilkaset osĂłb rocznie co ginie we wĹasnych domach... A gdzie 250tys umierajÄ cych na nowotwory rocznie! Co to przy 3.5tys ktĂłrzy ginÄ na drogach... Politycy sobie znaleĹşli nowy powĂłd gnÄbienia ludzi zamiast budowaÄ drogi to kaĹźÄ im przestrzegaÄ gorliwie przepisĂłw. Tymczasem kaĹźda nowa dwupasmĂłwka klasy trasy ekspresowej albo autostrady eliminuje zabitych z tego odcinka niemal do zera. Wystarczy spojrzeÄ do statystyk. -- Pozdrawiam RafaĹ -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-01-10 13:29:02 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
UĹźytkownik "The_EaGle" napisaĹ w wiadomoĹci
0 ofiar na drogach a na chodnikach i ĹcieĹźkach dalej bÄdÄ ginÄ Ä ludzie noo i te kilkaset osĂłb rocznie co ginie we wĹasnych domach... A gdzie 250tys umierajÄ cych na nowotwory rocznie! Co to przy 3.5tys ktĂłrzy ginÄ na drogach... Wiek podaj. Na cos trzeba w koncu umrzec, wyleczysz nowotwory, to sie okaze ze pol miliona na serce schodzi. Politycy sobie znaleĹşli nowy powĂłd gnÄbienia ludzi zamiast budowaÄ drogi to kaĹźÄ im przestrzegaÄ gorliwie przepisĂłw. No, coz, uzdrawianie emerytow jest nieoplacalne:-) Tymczasem kaĹźda nowa dwupasmĂłwka klasy trasy ekspresowej albo autostrady eliminuje zabitych z tego odcinka niemal do zera. Wystarczy spojrzeÄ do statystyk. Ktorych ? U nach chyba jeszcze nie ma takich publikowanych, ale na swiecie sa, i ludzie na autostradach gina. J. |
|
Data: 2013-01-09 22:28:38 | |
Autor: vvvvvv | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
UĹźytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:kcjffo$k59$1news.task.gda.pl...
Przed chwilÄ Nowak wspomniaĹ o pomyĹle "zero ofiar na drogach" jako o celu ich dziaĹaĹ. Ten cel da siÄ osiÄ gnÄ Ä tylko w jeden sposĂłb: zakaz poruszania siÄ po drogach. albo likwidacjÄ drĂłg. |
|
Data: 2013-01-09 11:21:01 | |
Autor: Myjk | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Wed, 9 Jan 2013 11:00:20 +0100, BaX
SĹuchasz tej argumentacji ktĂłrÄ rzÄ d siÄ posĹuguje?rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbujeBorze. UciĹnieni atakujÄ ! Nie, nie sĹucham. Nawet dziennikarze parskajÄ Ĺmiechem na sali. Nawet? Niby oni lepsi sÄ od politykĂłw? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2013-01-09 22:23:06 | |
Autor: DoQ | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:46, Myjk pisze:
rzad organizuje konferencje ktĂłrÄ usilnie prĂłbujeBorze. UciĹnieni atakujÄ ! a dzisiaj widziaĹem efekty jednego z ucieĹnionych http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,staranowal-10-barier-500-zl-mandatu,72692.html Szybko i bezpiecznie! Pozdr. |
|
Data: 2013-01-09 10:50:20 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:47, BaX pisze:
Jeszcze zdanie komentarza, mojego. Eureka! Podali, że 60% wypadków na drogach powodują kierowcy! A niby kto by miał powodować? Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 01:51:45 | |
Autor: Aron | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
sniezny grudzien to spada liczba wypadkow, bo w deszczu nikt nie
zwalnia a jak snieg to jednak wiekszosc ludzi jedzie wolno |
|
Data: 2013-01-09 11:06:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 09 Jan 2013 10:50:20 +0100, Marcin N napisał(a):
Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów. Mylisz się - fotoradary są aż tak skuteczne, że zmniejszyły ilość wypadków już w zeszłym roku jak ich jeszcze nie było ;) |
|
Data: 2013-01-09 12:28:28 | |
Autor: Maciek | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:50, Marcin N pisze:
Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów.No i co teraz powiedzą przeciwnicy jazdy na światłach?? :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-01-09 13:12:16 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
Eureka! Piesi, konie, dziki :-) Z rowerzystami klopot, bo to w zasadzie kierujacy a nie kierowcy. Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów. No, te FR to zaczeto instalowac, a wstepne dane zazwyczaj okazuja zanizone. J. |
|
Data: 2013-01-09 13:10:24 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
Jeszcze zdanie komentarza, mojego. Ale to zle ? Niedawno zarzucalismy rzadowi ze sie nie umie medialne zachowac .. no to sie zachowuje :-) J. |
|
Data: 2013-01-10 12:51:56 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:47, BaX pisze:
Jeszcze zdanie komentarza, mojego. W reżimowych mediach? To musiała byc z góry zaplanowana, przebiegła gra... rzad organizuje konferencje którą usilnie próbuje odwrócić uwagę Jasna sprawa: i jedno i drugie to teatrzyk odwracania uwagi od Wiadomo Czego... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-01-09 10:59:59 | |
Autor: Jacek | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'Są 3 prawdy: prawda, gó..o prawda i statystyka. Tendencyjne to strasznie. Jako kierowcy mamy teraz do wyboru (bo nie mamy dostępu do mediów): A. uszy po sobie i słuchać rządzących (plus ewentualnie wyżalić się tutaj) B. zorganizować się w jakąś partię czy coś i naprawić to, co jest zepsute JAcek |
|
Data: 2013-01-09 12:30:27 | |
Autor: Maciek | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:59, Jacek pisze:
Jako kierowcy mamy teraz do wyboru (bo nie mamy dostępu do mediów):No. Do tego partia rodziców dzieci chodzących do szkół, partia płatników podatków, partia płatników VAT .... i jakoś to będzie :-> -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2013-01-09 11:10:23 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Teraz Nowak gada o "administracyjności kary", żeby była nieuchronna. Czyli chcą karać właściciela a nie sprawcę. Mają nad tym pracować w 2013. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 11:14:06 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kcjfl5$k59$2news.task.gda.pl... W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze: Taaa i odbierać PJ za podwójne przekroczenie w zabudowanym. /tych na terenach "zabudowany" też jak lasy, łąki pola?/ Czy to już granica absurdów? |
|
Data: 2013-01-09 02:15:04 | |
Autor: Aron | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
ciekawe kiedy u nas beda wsadzac za 100 w zabudowanym jak na Litwie
|
|
Data: 2013-01-09 11:12:05 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' W 2013 mają być zweryfikowane ograniczenia prędkości w całym kraju i te, które "rażą" kierowców - mają zniknąć. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 11:17:49 | |
Autor: Jacek | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:12, Marcin N pisze:
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:Jak obiecali, to znaczy, że obiecali. Jacek |
|
Data: 2013-01-09 11:27:29 | |
Autor: szufla | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W 2013 mają być zweryfikowane ograniczenia prędkości w całym kraju i te, które "rażą" kierowców - mają zniknąć. Tak, z 50 na 30 i fotoradar za znakiem :) sz. |
|
Data: 2013-01-09 11:15:08 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 10:42:58 +0100, BaX napisał(a):
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Tak słucham i wychodzi z tego że już jest tak dobrze że trudno sobie wyobrazić żeby mogło być lepiej. Ale dzięki temu że rządzą nami tak doskonali fachowcy, to pomimo że ja sobie nie wyobrażam jak to mogłoby być lepiej, to będzie - i to nie 2x lepiej, a 10x lepiej. Zero wypadków, zero uciążliwych ograniczeń prędkości, doskonałe drogi, doskonałe ratownictwo. Wszystko jest już najlepsze, ale będzie jeszcze najlepsiejsze. |
|
Data: 2013-01-09 11:22:49 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:15, Tomasz Pyra pisze:
Zero wypadków, zero uciążliwych ograniczeń prędkości, doskonałe drogi, Tak, w tym celu planują egzamin na prawku z ratownictwa drogowego. Będą mnie uczyć robić tracheotomię? Wszyscy znajomi lekarze mi powtarzają: nie tykaj poszkodowanego, bo mu pogorszysz. Wezwij pomoc. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 18:49:27 | |
Autor: Budzik | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Osobnik posiadający mail marcin5.usun.wykasuj@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Wszyscy znajomi lekarze mi powtarzają: nie tykaj poszkodowanego, bo mu pogorszysz. Wezwij pomoc. Nawet jak nie oddycha? Albo jak nie ma pulsu? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie, jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim |
|
Data: 2013-01-09 20:04:03 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:22:49 +0100, Marcin N napisał(a):
nie tykaj poszkodowanego, bo mu pogorszysz. Wezwij pomoc. A cała wiedza w dziedzinie pomocy przedmedycznej, to produkt światowego spisku wymierzonego w tych lekarzy? |
|
Data: 2013-01-09 20:45:44 | |
Autor: szufla | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Tak, w tym celu planują egzamin na prawku z ratownictwa drogowego. Będą mnie uczyć robić tracheotomię? Sama idea jest sluszna. Uwazam jednak, ze utrzymanych przy zyciu w stanach krytycznych dzieki takim szkoleniom to bedzie jakis smieszny promil. Chyba, ze trafi sie lekarz, ratownik, rozgarniety strazak....:) Pytanie tez jak mialyby wygladac te szkolenia i egzamin. Ktos kto nie ma predyspozycji w kierunku ratownictwa czy medycyny i cwiczy na manekinie nigdy nie ruszy prawdziwego czlowieka w nieciekawym stanie. Zauwazylem to wielokrotnie. sz. |
|
Data: 2013-01-09 21:19:54 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 20:45, szufla pisze:
Ktos kto nie ma Dlatego właśnie lepiej nie tykać i wezwać pomoc niż pozorować jakieś nieudolne ratowanie, które częściej doprowadzi do śmierci niż uratuje ofiarę. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 22:09:12 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 20:45:44 +0100, szufla napisał(a):
Tak, w tym celu planują egzamin na prawku z ratownictwa drogowego. Będą mnie uczyć robić tracheotomię? No jakoś pomocy przedmedycznej to ponoć jedno z tych kryteriów z powodu której u nas masz większą szansę na zgon w wypadku niż za Odrą. U nas wielu ludzi twierdzi że "lepiej nie ruszać" i śmiertelność rośnie. Na zachodzie uczą pomocy przedmedycznej od przedszkola i śmietelność im maleje. Jak to powiedziała pewna starsza pani widząc chłopaka z atakiem padaczki którego z kolegą staraliśmy się ustabilizować: "łooo... nie warto... to już koniec" - pewnie to była znajoma Marcina N pani lekarz :) |
|
Data: 2013-01-09 22:27:23 | |
Autor: szufla | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
No jakoś pomocy przedmedycznej to ponoć jedno z tych kryteriów z powodu Bez konkretnych statystyk to demagogia. Mnie tam uczono pierwszej pomocy najpierw w harcerstwie, ale trend tej organizacji jest od dawna w odwrocie. Potem takze na jakichs zajeciach z OC czy PO (przysposobienie obronne :) w liceum, a pozniej dosc obficie na innych zajeciach. Jak to sie odbywa teraz to nie wiem. sz |
|
Data: 2013-01-09 11:25:04 | |
Autor: Marcin N | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Pokazali fotoradary we Francji. Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie. -- MN |
|
Data: 2013-01-09 11:41:32 | |
Autor: z | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:25, Marcin N pisze:
W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze: Normalnie jakbym oglądał plenum KCPZPR TFUU!!! tylko teraz multimedialnie ze slajdami wielkim monitorem i masą danych statystycznych interpretowanych żeby udowodnić jacy jesteśmy cool i jaka świetlana przyszłość przed nami... Przerwali transmisję :-) Ciekawe czy znajdzie się jakiś redaktorzyna (z tych parskających) co się odważy zadać kilka niewygodnych pytań. z PS. A najlepsze było udowadnianie że Tusk to co mówił to mówił dobrze bo się zmieniło i teraz mamy tyle dróg że jest można już kontrolować :-) Ten podlizywacz zrobi karierę :-) |
|
Data: 2013-01-09 11:42:37 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:25:04 +0100, Marcin N napisał(a):
Wykres pokazuje, że gwałtownie rosnąca liczba fotoradarów prawie nie ma wpływu na liczbę wypadków. Oczywiście Nowak skomentował to odwrotnie. Też na to zwróciłem uwagę. No ale to takie już zadania marketingu politycznego - największe wady przedstawić jako zalety, mówić że 2+2=5 (w razie gdyby ktoś miał wątpliwości powtórzyć wielokrotnie) itd. :) |
|
Data: 2013-01-09 11:51:13 | |
Autor: onarjusz | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:42, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:25:04 +0100, Marcin N napisał(a): Co zrobić by ich tak terroryzować jak oni nas? |
|
Data: 2013-01-09 13:06:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:51:13 +0100, onarjusz napisał(a):
Co zrobić by ich tak terroryzować jak oni nas? Trzeba było słuchać Tuska jak straszył że jak wygra PiS, to benzyna będzie po 4zł ;) A poważnie - rozbić obecny system partyjny, zamiast niego taki żeby to wyborcy ustalali skład parlamentu, a nie szefowie tych partii. To pozwoli rozliczyć konkretnych polityków z konkretnych pomysłów, co w obecnym systemie z zasady jest bardzo trudne. |
|
Data: 2013-01-09 12:24:42 | |
Autor: AZ | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
On 2013-01-09, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
http://zmieleni.pl Podejrzewam, ze ciezko bedzie...Co zrobiÄ by ich tak terroryzowaÄ jak oni nas? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-01-09 04:38:23 | |
Autor: Aron | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
zaleta jazdy na swiatlach jest jedna - ze szarobury samochod w zimie
ma szanse zobaczyc babcia z zacma ktora jedzie na rowerze na wsi wiecej zalet tego rozwiazania nie ma |
|
Data: 2013-01-09 14:14:59 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 12:24:42 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
On 2013-01-09, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote: Z całą pewnością ciężko, ale nie wiem jak innym, ale mi niezbyt odpowiadają wybory gdzie mam opcje: a) Maciarewicz b) Niesiołowski c) Biedroń + jakiś tam plankton... Tu już nie ma mniejszego zła - tu już są same większe zła. I do tego prowadzi taki system wodzowski. Natomiast w JOW nie wierzę - jest to coś czemu zgodnie przeciwni będą Tusk, Kaczyński, Palikot, Miller i każdy wódz każdej partii, zastosouje się więc dyscyplinę poselską i 460 posłów zagłosuje przeciw. |
|
Data: 2013-01-09 14:40:06 | |
Autor: szufla | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Z całą pewnością ciężko, ale nie wiem jak innym, ale mi niezbyt odpowiadają Dokladnie mam taki sam punkt widzenia. Nawet jesli zbierze sie odpowiednia ilosc podpisow to i tak to uwala w ten czy inny sposob :) Tuskistan zebral i szybko z tego "zrezygnowal", a po wypowiedzi na ten temat obecnego ministra Nowaka to noz sie sam w kieszeni otwiera. Mimo, to sprobuje. Zbiore te podpisy i oddam, niewiele to kosztuje. sz. |
|
Data: 2013-01-09 13:44:45 | |
Autor: AZ | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
On 2013-01-09, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=XnI2MSbYpT0 zeby bylo TG, to ten co ostatnio mocno sie fotoradarami interesuje :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-01-09 18:49:26 | |
Autor: Budzik | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Osobnik posiadający mail artur.zabronski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
nic się nie wyświetla...Dokladnie mam taki sam punkt widzenia. Nawet jesli zbierze siehttp://www.youtube.com/watch?v=XnI2MSbYpT0 zeby bylo TG, to ten co -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może", ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą." Henry Louis Mencken |
|
Data: 2013-01-09 14:52:36 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 14:40:06 +0100, szufla napisał(a):
Z całą pewnością ciężko, ale nie wiem jak innym, ale mi niezbyt odpowiadają Nie po to budowali "demokrację" w której wyborcy wolno głosować tylko na kandydatów których wskazali liderzy partii :-) Poseł obecnie niewiele zawdzięcza wyborcy, dużo zawdzięcza liderowi partii i to wobec niego ma zobowiązania, a nie wyborców. |
|
Data: 2013-01-09 15:53:36 | |
Autor: TM | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Widzę, że jesteś jednokomórkowcem. |
|
Data: 2013-01-10 13:07:10 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 14:14, Tomasz Pyra pisze:
Tu już nie ma mniejszego zła - tu już są same większe zła. Nie wiem kiedy i czy doczekamy powstania: jakiejś normalnej konserwatywnej centroprawicy bez odpałów, centrolewicy bez postkomuny, plus 2-3 marginalnych partii rozszerzających spektrum. To co jest, naprawdę zasmuca. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-01-09 15:53:32 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w
Dnia Wed, 09 Jan 2013 11:51:13 +0100, onarjusz napisał(a): Co zrobić by ich tak terroryzować jak oni nas?A poważnie - rozbić obecny system partyjny, zamiast niego taki żeby to Jednomandatowe okregi ? Po pierwsze ... nie bardzo sobie wyobrazam sprawnego Sejmu w tak rozbitym systemie, 460 roznych poslow ma sie dogadac ? Po drugie ... a kto bedzie rzadzil ? najsilniejsza grupa inicjatywna tak jak chce, bo zawsze czesc niezaleznych poslow bedzie za, a czesc przeciw, wiec 5% utworzy rzad ? Po trzecie, jak powszechnie wiadomo - system taki prowadzi do wyksztalcenia systemu dwupartyjnego. Zadna mniejsza partia po prostu sie nie przebija przez silniejszych kandydatow. O tyle tylko dobrze, ze obie partie maja bardzo podobny program i staraja sie zadowolic jak najwiecej wyborcow :-) Aczkolwiek w Niemczech udalo sie Zielonym przebic. Zadowolenie ma rozne oblicza - np 55mph, 70 mph, 10 mln kamer, itp :-) J. |
|
Data: 2013-01-09 16:35:38 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Wed, 9 Jan 2013 15:53:32 +0100, J.F napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w No i jest to podstawowa zaleta takiego systemu - że nie będzie im się tak łatwo dogadać. Dziś jak ktoś wpada na głupi pomysł, musi przekonać do niego tylko jedną osobę (szefa partii rządzącej) i pomysł wchodzi w życie. System gdzie będzie musiał do niego przekonać 230 posłów jest pod tym względem 230x lepszy :) Po trzecie, jak powszechnie wiadomo - system taki prowadzi do wyksztalcenia systemu dwupartyjnego. System jest raczej zeropartyjny, powstają natomiast 2-3 dość luźne ugrupowania. Ale dalko im kształtem do obecnych partii gdzie jest jeden wódz który niepodzielnie rządzi. Zadna mniejsza partia po prostu sie nie przebija przez silniejszych kandydatow. Zapomnij o partiach - partia była za PRLu, nie było to dobre i czas żeby zniknęło :) System partyjny jest zły, bo rządzi wódz partii. Chodzi o to żeby rządzili wybierani w wyborach reprezentaci wyborców, a nie partii. |
|
Data: 2013-01-10 13:14:06 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 16:35, Tomasz Pyra pisze:
System partyjny jest zły, bo rządzi wódz partii. Znaczy co - chcesz zakazać kandydowania członkom partii politycznych ;) To utopia. Nawet jak wybory będą jednomandatowe i formalnie imienne - bez zaznaczonej przynależności partyjnej, to przecież największe szanse będzie mieli zawsze kandydaci z silnym zapleczem. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2013-01-10 13:47:46 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
Dnia Wed, 9 Jan 2013 15:53:32 +0100, J.F napisał(a): Jednomandatowe okregi ? No i jest to podstawowa zaleta takiego systemu - że nie będzie im się tak Wcale sie nie dogadaja. Czyli przez pare kadencji bedzie zastoj w prawodawstwie i bedziemy musieli zyc ze starym. Dziś jak ktoś wpada na głupi pomysł, musi przekonać do niego tylko jedną No tak nie calkiem, bo jeszcze dobrze jest przekonac pare osob. Pamietasz jak swiatla wprowadzali ? System gdzie będzie musiał do niego przekonać 230 posłów jest pod tym Szefa partii moga przekonywac inni czlonkowie w druga strone. Bylo sporo projektow rzadowych, ktore nie weszly. A i przekonanie tych 230 jest mozliwe, wychodzi na mownice taki dziadek, narzeka na piratow drogowych, ze tak nie moze byc, proponuje .... no skad wiesz ze 459 bedzie przeciw ? Po trzecie, jak powszechnie wiadomo - system taki prowadzi do System jest raczej zeropartyjny, powstają natomiast 2-3 dość luźne Republikanie i Demokraci :-) Moze i luzni, ale potrafiacy zorganizowac 2 mld $ na kampanie :-) Ale dalko im kształtem do obecnych partii gdzie jest jeden wódz który Jak widac to nie calkiem tak, Zadna mniejsza partia po prostuZapomnij o partiach - partia była za PRLu, nie było to dobre i czas żeby Zapomnij ze system partyjny jest zly - partie byly, sa i beda :-) J. |
|
Data: 2013-01-10 18:41:56 | |
Autor: John Kołalsky | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Jednomandatowe okregi ? A teraz mamy prawo z 1950 bazujące na rzymskim |
|
Data: 2013-01-10 21:56:48 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
On Thu, 10 Jan 2013, John Kołalsky wrote:
A teraz mamy prawo z 1950 bazujące na rzymskim Z tym "bazowaniem na rzymskim" to bym nie przesadzał. Jakby starożytni Rzymianie usłyszeli o prawie geologicznym, autorskim i paru innych drobiazgach, to by zupełnie słusznie przewidzieli że coś takiego mogło nastąpić wyłącznie po obaleniu prawa rzymskiego ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-12 03:08:47 | |
Autor: John Kołalsky | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>
Służebność drogi koniecznej to nie z rzymskiego ? |
|
Data: 2013-01-10 21:47:57 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Dnia Thu, 10 Jan 2013 13:47:46 +0100, J.F napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości No to już w ogóle utopijne scenariusze piszesz, prawdę mówiąc aż takim optymistą to nie jestem :) A i przekonanie tych 230 jest mozliwe, wychodzi na mownice taki dziadek, narzeka na piratow drogowych, ze tak nie moze byc, proponuje ... no skad wiesz ze 459 bedzie przeciw ? Każdy z tych 459 z osobna zostanie rozliczony przez kilkadziesiąt tysięcy własnych wyborców przy następnych wyborach. I to w takich wyborach w których dużo trudniej będzie kierować masami za pomocą straszenia Pisem, Tupolewem itd. Zapomnij ze system partyjny jest zly - partie byly, sa i beda :-) A niech sobie będą, ale niech rządzą posłowie i rząd, a nie partie. |
|
Data: 2013-01-09 20:57:00 | |
Autor: John Kołalsky | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
O to chodzi, by się nie mogli dogadać co do łupienia obywateli
Na drogach ? Kierowcy ! To naturalne. |
|
Data: 2013-01-10 13:31:34 | |
Autor: J.F | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "John Kołalsky" napisał
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Jednomandatowe okregi ? O to chodzi, by się nie mogli dogadać co do łupienia obywateli Do tego to sie dogadaja, badz pewny. Poza tym, jak pisalem - to prowadzi do wyksztalcenia systemu dwupartyjnego. W ktorym niezaleznie od tego kto wygra, to juz sa dogadani ... Po drugie ... a kto bedzie rzadzil ?Na drogach ? Kierowcy ! To naturalne. A kto podejmie decyzje ze trzeba zbudowac nowa droge/autostrade ? J. |
|
Data: 2013-01-10 18:40:21 | |
Autor: John Kołalsky | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Jednomandatowe okregi ? Pewne jest, że będą się starali
Ja nie postuluję żadego systemu bo to system
Ten, kto będzie mógł na niej zarobić |
|
Data: 2013-01-09 11:55:01 | |
Autor: BaX | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Wystarczy, że linie zmierzają w przeciwnych kierunkach, znaczy jak jedno rośnie, to drugie spada, proporcje bez znaczenia. Cały przekaz zamglony troską o pieszego i ilość ofiar śmiertelnych, no bo jak krytykować flagowy produkt ITD. |
|
Data: 2013-01-09 11:25:59 | |
Autor: szufla | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Alez ta menda nawija makaron na uszy :/ sz. |
|
Data: 2013-01-09 11:48:24 | |
Autor: onarjusz | |
konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24 | |
W dniu 2013-01-09 11:25, szufla pisze:
Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację' Zasada 4E! Czemu od razu nie zrobić koloni Brytyjskiej z Polski? Ja się pytam! Na co dzieci w szkole uczą się języka Polskiego?! Czy po Angielsku brzmi poważniej? |
|