konfiguracja internetu Play

Data: 2011-06-12 15:08:40
Autor: darek638
konfiguracja internetu Play
Witam.
Co wpisać w pola:
User name
Password
APN
dla internetu w laptopie? Sieć Play.

Data: 2011-06-12 17:01:31
Autor: Tomaszek
konfiguracja internetu Play
W dniu 2011-06-12 15:08, darek638 pisze:
Witam.
Co wpisać w pola:
User name
Password
APN
dla internetu w laptopie? Sieć Play.

User name: IDIOTA
Password: guomb2011
APN: tworki24

A poważnie: zamknęli stronę www.play.pl? Tak trudno to znaleĽć? Łatwiej napisać posta na grupę?

Data: 2011-06-12 18:45:25
Autor: darek638
konfiguracja internetu Play
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:it2kc5$qsh$1news.onet.pl...
W dniu 2011-06-12 15:08, darek638 pisze:
> [...]

Spróbuj co¶ tam szybko znaleĽć półgłówku.

Data: 2011-06-12 18:26:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Jun 2011 18:45:25 +0200, darek638 napisał(a):

Spróbuj co¶ tam szybko znaleĽć półgłówku.

Spróbowałem, zajęło mi to jakie¶ 40 sekund. No ale pytanie nie do mnie, ja
mam cał± głowę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-06-12 20:55:07
Autor: owp
W dniu 2011-06-12 19:26, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 12 Jun 2011 18:45:25 +0200, darek638 napisał(a):

Spróbuj co¶ tam szybko znaleĽć półgłówku.

Spróbowałem, zajęło mi to jakie¶ 40 sekund. No ale pytanie nie do mnie, ja
mam cał± głowę.

A nie lepiej mu napisać, zamiast za¶miecać grupy takimi postami ?
Im więcej razy informacja jest podana, tym łatwiej inni j± znajd±. A i tak nie wyedukujecie leni...

Data: 2011-06-12 19:57:02
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 12 Jun 2011 20:55:07 +0200, owp napisał(a):

A nie lepiej mu napisać, zamiast za¶miecać grupy takimi postami ?
Im więcej razy informacja jest podana, tym łatwiej inni j± znajd±. A i tak nie wyedukujecie leni...

taa... zróbmy wy¶cigi kto prędzej poda im informację na tacy, to się z
pewno¶ci± tu inni nie zlec±. W końcu wiadomo, że uzywanie google boli i
jest płatne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-06-12 21:44:05
Autor: jadryĹ›
W dniu 2011-06-12 20:57, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 12 Jun 2011 20:55:07 +0200, owp napisał(a):

A nie lepiej mu napisać, zamiast zaśmiecać grupy takimi postami ?
Im więcej razy informacja jest podana, tym łatwiej inni ją znajdą. A i
tak nie wyedukujecie leni...

taa... zróbmy wyścigi kto prędzej poda im informację na tacy, to się z
pewnością tu inni nie zlecą. W końcu wiadomo, że uzywanie google boli i
jest płatne.

A czy to takie wielkie wyrzeczenie podzielić się z kimś na grupie dyskusyjnej swoimi doświadczeniami i wiedzą?

Data: 2011-06-12 20:50:27
Autor: Waldek Godel
konfiguracja internetu Play
Dnia Sun, 12 Jun 2011 21:44:05 +0200, jadry¶ napisał(a):

A czy to takie wielkie wyrzeczenie podzielić się z kim¶ na grupie dyskusyjnej swoimi do¶wiadczeniami i wiedz±?

Żadne, to nawet całkiem przyjemne.
W odróżnieniu od powtarzania w kółko tego samego bandzie leni.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-12 21:30:29
Autor: Mateusz
Użytkownik darek638 napisał:

Spróbuj co¶ tam szybko znaleĽć półgłówku.

w porownaniuz orange to bajka i przyjemnosc tam szukac :)

Data: 2011-06-12 21:46:26
Autor: jadryĹ›
W dniu 2011-06-12 21:30, Mateusz pisze:
Użytkownik darek638 napisał:

Spróbuj coś tam szybko znaleźć półgłówku.

w porownaniuz orange to bajka i przyjemnosc tam szukac :)

Zależy jak na to patrzeć. Np. ja skonfiguruje net pod Orange z zamkniętymi oczyma, a o Play nie mam najmniejszego pojęcia.

Data: 2011-06-12 21:49:25
Autor: Mateusz
Użytkownik jadryś napisał:
[...]

Pewnie kwestia treningu :)

Ja ani tu ani tu z zamknietymi oczami nie zrobie ;)

Data: 2011-06-16 23:35:36
Autor: jadryĹ›
W dniu 2011-06-12 21:49, Mateusz pisze:
Użytkownik jadryś napisał:
[...]

Wcale nie. Konfiguracja w Orange jest bajecznie prosta. ZresztÄ… nie ma trudnych konfiguracji netu w sieciach komĂłrkowych jak siÄ™ zna parametry.

Data: 2011-06-12 22:05:36
Autor: owp
[...]

APN: Internet, Numer dostępowy: *99#
reszty nie trzeba

Data: 2011-06-12 22:07:16
Autor: owp
konfiguracja internetu Play
Aha, zapomniałem - PIERWSZY!!
  ;-)

Data: 2011-06-13 15:38:39
Autor: McRella
[...]

słyszałe¶ o wyszukiwarkach, np o Google? Byc może nie słyszałe¶, dlatego służę Ci pomoc± ==>
http://lmgtfy.com/?q=konfiguracja+internetu+w+Play

konfiguracja internetu Play