konflikt na USB

Data: 2009-03-11 20:09:15
Autor: ==PiNo==
konflikt na USB
Dlaczego nie mogę korzystać z PenDrive gdy drukarka (HP na USB) jest włączona? Nie ma znaczenia, które urządzenie jest włączone wcześniej, zawsze jest problem z PenDrive. Albo go nie widzi, albo jak da się wyświetlić zawartość PenDrive to już nie można zmienić na nim katalogu :(
Podobno USB miał byc interfejsem "przyszłościowym i nie konfliktowym", a ja mam ...... ZONK :(
Z PenDrive nie ma problemu jak drukarka jest wyłączona. Tak samo zachowują się inne PenDrive-y.

--
Pozdr.
==PiNo==

Data: 2009-03-11 20:39:33
Autor: Wiktor S.
konflikt na USB
[...]

Miałem kiedyś podobnie z drukarką hp959c.
Płytę główną miałem wtedy K7S5A, nie wiem czy miała tu znaczenie.
Mój problem polegał na CICHEJ "korupcji" danych na pendrive'ie, nie było żadnego błędu podczas kopiowania, ale niektóre pliki były uszkadzane (zawsze te same zawsze w tym samym miejscu).

Pomogło podłączenie drukarki pośrednio przez huba USB (wbudowanego w monitor), a pena do peceta.

--
Azarien

Data: 2009-03-12 20:20:37
Autor: ==PiNo==
konflikt na USB
Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości news:gp941o$f97$1news.onet.pl...
[...]

Hmm, w monitorze nie mam huba bo w PC mam 8 portów USB więc kupując LCD ta opcja uważałem, że jest mi zbędna. No cóż pewnie będę jednak musiał dokupić jakiego małego 4-portowego huba USB. Ciekawe czy jak bym chciał mieć dwa PenDrive-y to czy między nimi nie będzie konflików?
--
Pozdr.
==PiNo==

Data: 2009-03-12 22:34:37
[...]

[...]