konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie

Data: 2009-07-03 19:32:47
Autor: Easy
konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie

Uzytkownik "KM" <nospam@onet.pl> napisal w wiadomosci news:h2le3e$mji$1news.onet.pl...
Witam!
Sprawa tez jest nie wesola, gdyz jest problem w kwesti ubezpieczenia sie - z punktu widzenia ubezpieczyciela umowa musi byc zawarta przez wlasciciela (na co ten nie ma wogole ochoty) i kolko sie zamyka. Czyli osoby zameldowane na parterze,  skazana sa na laske wlasciciela. Chcac sie nawet ubezpieczyc - nie moga....

pierwsze slysze. mam ubezpieczenie lokalu w którym mieszkam, choc nie jest moja wlasnoscia i nawet tam nie jestem zameldowana...

E.

Data: 2009-07-03 19:44:26
Autor: KM
konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie

pierwsze slysze. mam ubezpieczenie lokalu w którym mieszkam, choc nie jest moja wlasnoscia i nawet tam nie jestem zameldowana...

otrzymalem taka informacje w TU Warta. Obslugujaca osoba jedynie napomknela jedynie cos o jakims wyjatku , ale do dnia dzisiejszego nie zadzwonila w tej sprawie.
Prosze o ew info nt firmy ubezpieczeniowej. Czy dotyczy to rowniez domu prywatnego ??
Pozdrawiam

konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie