konie do Morskiego Oka

Data: 2014-08-04 02:46:25
Autor: stejaz
konie do Morskiego Oka
W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 17:06:44 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Bo burmistrz Zakopanego nic nie zrobi, bo przeciez gorale to jego wyborcy.

a) ostatnimi laty transport konny do Moka obsługiwała Bukowina T. Inny burmistrz, inni wyborcy.

b) ile kosztuje koń? Czy góralowi opłaca się nie szanować tego konia? A może, tak jak samochód, koń też może się "zepsuć"? Widziałeś może, jak transportują górale te konie tam i z powrotem do Bukowiny? Umie liczyć góral te dutki czy nie umie?

Stefan Jaziński

Data: 2014-08-04 13:23:17
Autor: Titus Atomicus
konie do Morskiego Oka
In article <da77c997-af66-40dc-86c2-9d2f0196627e@googlegroups.com>,
 stejaz <stefan.jazinski@gmail.com> wrote:

> [...]

a) ostatnimi laty transport konny do Moka obsługiwała Bukowina T. Inny burmistrz, inni wyborcy.

No, ale co to zmienia?

[...]

Moze i umie liczyc dutki.
Ale ja tu przeciez nie o tym.
--
TA

Data: 2014-08-04 22:26:50
Autor: TW Dziobak
konie do Morskiego Oka

Użytkownik <Titus_Atomicus

Moze i umie liczyc dutki.
Ale ja tu przeciez nie o tym.

Dobra, Titus - napisz do premiera i  nie zwracaj mi uwagi że to grupa pl.rec.gory i jakieś popierdółki typu Plonk Warning bo  wiesz dobrze gdzie sobie możesz umieścić.

Masz cztery wyjścia:

1/zamień się w burmistrza gminy na terenie której są dorzynane konie do MOka.
2/zamień się w konia.
3/zamień się w górala
4/zamień się w premiera, co ułatwi ci wybitnie z nim kontakt.

dzięki tym, przyznaję że dość skomplikowanym zabiegom prawdopodobnie uzyskasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-08-05 00:18:27
Autor: Titus Atomicus
konie do Morskiego Oka
In article <lroqa7$46c$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik <Titus_Atomicus

> [...]

Dobra, Titus - napisz do premiera i  nie zwracaj mi uwagi że to grupa pl.rec.gory i jakieś popierdółki typu Plonk Warning bo  wiesz dobrze gdzie sobie możesz umieścić.
Sam tego chciales, Grzegorzu Dyndalo.
Naprawde nie jestem w stanie czytac tego gledzenia.
Plonk!
--
TA

Data: 2014-08-05 20:06:56
Autor: TW Dziobak
konie do Morskiego Oka

Titus ,"Plonk" nie jest sposobem na życie, chyba że na twoje, rzeczywistości nie wyłączysz pilotem a ty jakbyś z nia miał kłopoty ale to twoje kłopoty więc mam to tam gdzie powinieneś umieścić swój "Plonk".

Pieszy

Data: 2014-08-05 02:34:20
Autor: __Maciek
konie do Morskiego Oka
Mon, 4 Aug 2014 02:46:25 -0700 (PDT) stejaz
<stefan.jazinski@gmail.com> napisał:

Widziałeś może, jak transportują górale te konie tam i z powrotem do Bukowiny?

Jak? Z ciekawości pytam.

Data: 2014-08-05 00:27:12
Autor: stejaz
konie do Morskiego Oka
W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 02:34:20 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:
stejaz napisaďż˝:
>Widzia�e� mo�e, jak transportuj� g�rale te konie tam i z powrotem do Bukowiny?

Jak? Z ciekawo�ci pytam.

Tak, jak kupione araby z aukcji w Janowie Podlaskim :)
No moze z dwoma, trzema roznicami:
a) przyczepke ciagnie traktor a nie SUV
b) przyczepka na pewno ma gorsza amortyzacje, ale:
c) jedzie duzo wolniej (traktor)

taki kon dla gorala jest zrodlem zarobku, goral nie moze sobie pozwolic na to, aby kon meczyl sie/zdzieral podkowy bezproduktywnie.

konie do Morskiego Oka