konie do Morskiego Oka

Data: 2014-08-05 02:39:28
Autor: __Maciek
konie do Morskiego Oka
Sun, 03 Aug 2014 17:06:44 +0200 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

Dopoki gorale beda mieli mozliwosc uzywania tam koni do wozenia turystow, to beda to robili.
Czy ta droga do Morskiego Oka jest podlega TPNowi czy tez wladzom Zakopanego?

Zapomnij. Nic się nie uda zrobić. Nadal na asfalcie będ± gówna i
smród. :-(

Data: 2014-08-08 15:28:55
Autor: mkarwan
konie do Morskiego Oka
Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomo¶ci news:jl90u9ddsklrn0ldie1707v1s0ovmkdc3k4ax.com...
[...]

A może takie co¶?
http://imagizer.imageshack.us/a/img844/9959/obraz301u.jpg
http://imageshack.us/a/img812/9483/obraz268s.jpg
http://imageshack.us/a/img211/9108/obraz267x.jpg
http://imageshack.us/a/img805/6950/obraz362c.jpg
W Czechach dwa zestawy kursuj± do Jaskini Punkevni.
Silniki na gaz?

Data: 2014-08-09 14:57:52
Autor: Titus Atomicus
konie do Morskiego Oka
In article <ls2jap$hul$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

http://imageshack.us/a/img805/6950/obraz362c.jpg
W Czechach dwa zestawy kursuj± do Jaskini Punkevni.

A ty przypadkiem nie pomyliles grup, mkarwan?
--
TA

Data: 2014-08-09 22:44:22
Autor: rAzor
konie do Morskiego Oka
Dnia 2014-08-09 14:57, UĹĽytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisaĹ‚::

Użytkownik "__Maciek" <i80c586@cyberspace.org> napisał w wiadomości
Dopoki gorale beda mieli mozliwosc uzywania tam koni do wozenia
turystow, to beda to robili.
Czy ta droga do Morskiego Oka jest podlega TPNowi czy tez wladzom
Zakopanego?

Zapomnij. Nic się nie uda zrobić. Nadal na asfalcie będą gówna i
smrĂłd. :-(

A moĹĽe takie coĹ›?
http://imagizer.imageshack.us/a/img844/9959/obraz301u.jpg
http://imageshack.us/a/img812/9483/obraz268s.jpg
http://imageshack.us/a/img211/9108/obraz267x.jpg
http://imageshack.us/a/img805/6950/obraz362c.jpg
W Czechach dwa zestawy kursujÄ… do Jaskini Punkevni.
Silniki na gaz?

A ty przypadkiem nie pomyliles grup, mkarwan?

Słusznie. Mógł zaproponować rowery.
I to by nie było takie głupie!

Data: 2014-08-10 00:27:33
Autor: Titus Atomicus
konie do Morskiego Oka
In article <ls6172$bd$2@node2.news.atman.pl>,
 rAzor <jedwabne.gacie@za.gross.il> wrote:

Dnia 2014-08-09 14:57, Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::

> A ty przypadkiem nie pomyliles grup, mkarwan?

Słusznie. Mógł zaproponować rowery.
I to by nie było takie głupie!

O, Azor, Razor, dr Grunstein, Franek Kalina, Maurycy Poszepczynski, Wayne Schlegel (itd) w jednej osobie. Znowu przylazles tu za swoim kumplem z psychatryka, mkarwanem (tepym antysemickim supertrollem)?
--
TA

Data: 2014-08-10 15:18:13
Autor: rAzor
konie do Morskiego Oka
Dnia 2014-08-10 00:27, UĹĽytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisaĹ‚::
............. Znowu przylazles tu za swoim
kumplem z psychatryka, mkarwanem (tepym antysemickim supertrollem)?

Sooorry, nie wiedziałem, ze ta grupa oraz wszystkie góry to twoja własność.

Data: 2014-08-11 08:45:25
Autor: TW Dziobak
konie do Morskiego Oka

Użytkownik "rAzor" napisał
..
Dnia 2014-08-10 00:27, Użytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał::
............ Znowu przylazles tu za swoim
kumplem z psychatryka, mkarwanem (tepym antysemickim supertrollem)?

Sooorry, nie wiedziałem, ze ta grupa oraz wszystkie góry to twoja własność.

Titusowi ego napuchło krytycznie.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2014-08-11 22:32:00
Autor: Henek DÄ…browski
konie do Morskiego Oka
W dniu 2014-08-11 08:45, TW Dziobak pisze:

Titusowi ego napuchło krytycznie.

MoĹĽe od tego gorÄ…ca ?
Bo konie padajÄ… jak muchy :-(
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,16458117,Kolejny_kon_padl__Mozliwe_zmiany_nad_Morskim_Okiem.html#LokKrakTxt

Pzdr Henek

Data: 2014-08-11 21:48:53
Autor: mkarwan
konie do Morskiego Oka
Użytkownik "rAzor" <jedwabne.gacie@za.gross.il> napisał w wiadomości news:ls7rem$m99$2node2.news.atman.pl...
............ Znowu przylazles tu za swoim
kumplem z psychatryka, mkarwanem (tepym antysemickim supertrollem)?

Sooorry, nie wiedziałem, ze ta grupa oraz wszystkie góry to twoja własność.

ByĹ‚ taki komiks z Tytusem,  Romkiem i Atomkiem.
Wybrał sobie nick sugerujący mentalność małpy i dziecka.
http://www.astrouw.edu.pl/~soszynsk/obrazki/tytusks1.gif

Data: 2014-08-12 20:32:01
Autor: __Maciek
konie do Morskiego Oka
Fri, 8 Aug 2014 15:28:55 +0200 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
napisał:

A może takie co¶?
http://imagizer.imageshack.us/a/img844/9959/obraz301u.jpg

Ssssliczne... Jeszcze tylko kurwa ze dwóch klaunów i tresowana foka i
będzie pełnia szczę¶cia...

Mógłby jeĽdzić po prostu normalny autobus, tylko nowoczesny, o niskiej
emisji szkodliwych zwi±zków w spalinach. Nie musi wygl±dać jak
odkupiony od trupy cyrkowej.

Uruchomiono autobus hybrydowy na Palenicę Białczańsk±:
https://www.youtube.com/watch?v=9suJEe5jdG8#t=85

Taki sam mógłby zast±pić te kunie na trasie PB-Włosienica, ale to
oczywi¶cie tylko marzenia, bo przecież jakby chcieli wozaków wygonić
to chyba by wojna w Zakopanem wybuchła...

Data: 2014-08-13 07:51:14
Autor: bans
konie do Morskiego Oka
W dniu 2014-08-12 o 20:32, __Maciek pisze:

[...]

A ja nie rozumiem, jak ktokolwiek na grupie PL.REC.GORY moze popierać jakikolwiek transport zbiorowy t± drog±. Powtarzam - likwidacja schroniska, lub sprowadzanie go do podstawowej roli rozwi±że wszelkie problemy (konie, tłok, ¶mieci...)

Oczywi¶cie jest to nierealne z powodu chciwo¶ci górali - ale wasze propozycje s± nierealne z tego samego powodu.

--
bans

Data: 2014-08-13 16:22:14
Autor: __Maciek
konie do Morskiego Oka
Wed, 13 Aug 2014 07:51:14 +0200 bans <goc@o2.pl> napisał:

A ja nie rozumiem, jak ktokolwiek na grupie PL.REC.GORY moze popierać jakikolwiek transport zbiorowy t± drog±. Powtarzam - likwidacja schroniska

Nie dopisałem tego tym razem (a w temacie koni/autobusu do MOka
wypowiadałem się już wielokrotnie i to nie tylko w Usenecie), ale ja
nie popieram transportu zbiorowego t± drog±. Jeżeli jednak już cos
musi wozić panienki w balerinkach i ich opasłych tatusiów, czy innych
leni, to wolałbym żeby był to autobus a nie wozy konne. Nie wiem jak
Wy, ale ja naprawdę nie lubię końskiego "zapachu" i odchodów
wydalanych przez te zwierzęta. Liczbę kursów autobusu ograniczyć do
max 4-5 dziennie.

Oczywi¶cie najlepszym rozwi±zaniem byłaby całkowita likwidacja tam
jakiegokolwiek transportu zbiorowego, ale to, tak jak już sam
wspomniałe¶, niestety nierealne.

sprowadzanie go do podstawowej roli rozwi±że wszelkie problemy (konie, tłok, ¶mieci...)

A jak chciałby¶ to zrobić? Bo tu nie mam pomysłu na skuteczne
rozwi±zanie które by sprowadziło schronisko do podstawowej roli.
Zlikwidowac kuchnię?

Data: 2014-08-14 07:46:21
Autor: bans
konie do Morskiego Oka
W dniu 2014-08-13 o 16:22, __Maciek pisze:

Zlikwidowac kuchnię?

O, całkiem dobry pomysł. Zostawić tylko dach i ¶ciany. W sumie najlepiej zlikwidować w ogóle - je¶li kto¶ potrzebuje zakładania bazy wysuniętej przy zdobywaniu Rysów czy Przełęczy pod Chłopkiem, to znaczy, że jeszcze nie jest na to gotowy.

To samo odnosi się do innych schronisk tatrzańskich - po co to komu? Przecież na każdy tatrzański szczyt da się wej¶ć  z dołu w jeden dzień. A schroniska już od dawna nie pełni± swojej funkcji, zamieniły się w hotele i imprezownie.

--
bans

Data: 2014-08-14 02:48:04
Autor: stefjaz
konie do Morskiego Oka
W dniu czwartek, 14 sierpnia 2014 07:46:21 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Przecieďż˝ na kaďż˝dy tatrzaďż˝ski szczyt da siďż˝ wej��  z doďż˝u w jeden dzieďż˝.

Jeden dzień???? To zswykłe marnowanie czasu:

http://www.tvn24.pl/krakow,50/wbiegl-na-rysy-w-poltorej-godziny-nie-slyszalem-zeby-ktokolwiek-byl-szybszy,458505.html

Data: 2014-08-14 12:21:37
Autor: bans
konie do Morskiego Oka
W dniu 2014-08-14 o 11:48, stefjaz pisze:

Jeden dzień???? To zswykłe marnowanie czasu:

http://www.tvn24.pl/krakow,50/wbiegl-na-rysy-w-poltorej-godziny-nie-slyszalem-zeby-ktokolwiek-byl-szybszy,458505.html

Widziałem, ale co z tego? Wiem, żartujesz, ale... nie ma to jak wymy¶lić sobie konkurencję i wtedy na pewno jest się pierwszym przynajmniej przez jaki¶ czas...

No, ale lepsze już to niż ta idiotka, która kiedy¶ zdobywała koronę gór Polski na rowerze (a potem się okazywało, że nie do końca NA...)

--
bans

Data: 2014-08-21 16:08:18
Autor: Smok Eustachy
konie do Morskiego Oka
W dniu 13.08.2014 o 07:51, bans pisze:
/..../
A ja nie rozumiem, jak ktokolwiek na grupie PL.REC.GORY moze popierać
jakikolwiek transport zbiorowy t± drog±.

A ja popieram. Pytanie: ile kosztuje wywózka koniem a ile by mogła melexem/autobusem.

Data: 2014-08-16 18:28:38
Autor: MaciekZ
konie do Morskiego Oka
Użytkownik "__Maciek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:8emku9t9r8hk8aru6ll0psv5jgmmihs0k4@4ax.com...

Uruchomiono autobus hybrydowy na Palenicę Białczańsk±:
https://www.youtube.com/watch?v=9suJEe5jdG8#t=85

Pierwszy kurs o ósmej?! To chyba jest żart.... Czyli najwcze¶niej po 8:30 na Palenicy. To oferta dla klapkowiczów, a nie dla turystów. A parking pod Nosalem - jak znam życie - niestrzeżony, więc wariant w którym przyjeżdżam w góry w pi±tek po południu na 3 dni i zostawiam tam auto - nie wchodzi w grę. Zreszt± mentalno¶ć klapkowicza przewiduje zasadę "wjechać samochodem najdalej jak się da"...

nomen omen Maciek

-- -
Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

konie do Morskiego Oka