koniec Domu Turysty w Zakopanem

Data: 2012-11-11 20:59:38
Autor: Titus Atomicus
koniec Domu Turysty w Zakopanem
Witam,
Jakos mi umknelo. Juz drugi rok w Domu Turysty PTTK w Zakopanem odbywa sie wielki remont.
http://zakopane.naszemiasto.pl/tag/dom-turysty-zakopane.html
Dom Turysty polubilem w latach 80. kiedy spedzalem tam cale tygodnie podczas zimy. Pamietam, ze zawsze byly nadkomplety, tak, ze czesto zdarzalo mi sie waletowac. Zreszta, nie mi jednemu. Tak czy siak zostawilem w Domu Turysty troche pieniedzy. I wtedy i pozniej.

Atmosfera byla w kazdym razie swietna. Obiekt powszechnie uznawano za kultowy.

Nocowalem tam pozniej od czasu do czasu, ale to juz nie bylo to. Ceny nie byly juz takie konkurencyjne, i jakos irytowaly mnie troche zapuszczone pokoje, czy smrodek - zarowno w pokojach, jak i toaletach.
Dom Turysty staczal sie...
To jasne ze potrzebowal remontu.
Ale to co sie teraz dzieje to skandal.
Po pierwsze chluba Domu Turysty - drewniany dach z gontow - zostanie zastapiony jakas blachodachowka.
A dwa, ze po ukonczeniu remontu obiekt bedzie otwarty jako hotel ***.
:-(
I gdzie ja bede nocowal w Zakopanem jak bede na emeryturze?
--
TA

Data: 2012-11-12 11:38:25
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
A dwa, ze po ukonczeniu remontu obiekt bedzie otwarty jako hotel ***.
I gdzie ja bede nocowal w Zakopanem jak bede na emeryturze?

Normalnie jak czlowiek cywilizowany - w hotelu :-)

J.

Data: 2012-11-12 14:44:20
Autor: Maciek

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50a0d1a3$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
Normalnie jak czlowiek cywilizowany - w hotelu :-)

J.

W hotelu?! Na emeryturze?! Pogratulować zarobków...

Maciek

Data: 2012-11-12 19:19:31
Autor: Piotr

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AB3CA7.20593811112012news.atman.pl...
[...]

Tylko powyżej 30 lat. A kto pamięta te wycieczki szkolne i nocleg w  Domu Turysty?

Data: 2012-11-13 03:13:09
Autor: __Maciek
koniec Domu Turysty w Zakopanem
Sun, 11 Nov 2012 20:59:38 +0100 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał:

I gdzie ja bede nocowal w Zakopanem jak bede na emeryturze?

Jeżeli nie przeszkadzają Ci proste warunki to w nocuj w Szpulkach. Ja
tam uwielbiam takie PRLowskie molochy i od już jakichś 8 lat tam
kwateruję na wyjazdach. Prawdziwy klimat dawnych czasów. Ja to lubię!
Nie ma tam żadnej sterczącej na głową ga(ź)dziny której przeszkadza to
że po całym dniu chodzenia po górach masz chęć się umyć wodą :-).
Nie ma syfu i smrodu spotykanego nieraz na prywatnych kwaterach.
Bardzo miła obsługa, a zwłaszcza pani Krysia :-)

http://www.zol.pl/noclegi/?action=obiekt&id=340

Data: 2012-11-13 04:29:58
Autor: Titus Atomicus
koniec Domu Turysty w Zakopanem

napisał:

>I gdzie ja bede nocowal w Zakopanem jak bede na emeryturze?

Jeżeli nie przeszkadzają Ci proste warunki to w nocuj w Szpulkach. Ja
tam uwielbiam takie PRLowskie molochy

Ale Dom Turysty mimo, ze moloch, to jednak byl imho kawal dobrej architektury.

[...]

Hm, ok. Zapamietam, skoro tak polecasz.
Zreszta, juz od lat raczej nie nocuje w samym Zakopanem, chyba ze awaryjnie. A w lecie biwakuje gdzies w okolicach Ronda Kuznickiego.
--
TA

Data: 2012-11-13 07:17:07
Autor: J.F.
Dnia Tue, 13 Nov 2012 03:13:09 +0100, __Maciek napisał(a):
[...]

Czasy sie zmieniaja, ja po calym dniu lazenia mam ochote polezec sobie w
baseniku termalnym :-)