koniec Domu Turysty w Zakopanem

Data: 2012-11-12 19:19:31
Autor: Piotr
koniec Domu Turysty w Zakopanem

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AB3CA7.20593811112012news.atman.pl...
Witam,
Jakos mi umknelo. Juz drugi rok w Domu Turysty PTTK w Zakopanem odbywa sie wielki remont.
http://zakopane.naszemiasto.pl/tag/dom-turysty-zakopane.html
Dom Turysty polubilem w latach 80. kiedy spedzalem tam cale tygodnie podczas zimy. Pamietam, ze zawsze byly nadkomplety, tak, ze czesto zdarzalo mi sie waletowac. Zreszta, nie mi jednemu. Tak czy siak zostawilem w Domu Turysty troche pieniedzy. I wtedy i pozniej.

Atmosfera byla w kazdym razie swietna. Obiekt powszechnie uznawano za kultowy.

Nocowalem tam pozniej od czasu do czasu, ale to juz nie bylo to. Ceny nie byly juz takie konkurencyjne, i jakos irytowaly mnie troche zapuszczone pokoje, czy smrodek - zarowno w pokojach, jak i toaletach.
Dom Turysty staczal sie...
To jasne ze potrzebowal remontu.
Ale to co sie teraz dzieje to skandal.
Po pierwsze chluba Domu Turysty - drewniany dach z gontow - zostanie zastapiony jakas blachodachowka.
A dwa, ze po ukonczeniu remontu obiekt bedzie otwarty jako hotel ***.
:-(
I gdzie ja bede nocowal w Zakopanem jak bede na emeryturze?
--

Tylko powyżej 30 lat. A kto pamięta te wycieczki szkolne i nocleg w  Domu Turysty?

koniec Domu Turysty w Zakopanem