koniec Engarde :(

Data: 2009-04-19 20:36:55
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-04-19 20:16:11
Autor: Artur Jachacy
koniec Engarde :(
On Sun, 19 Apr 2009 20:36:55 +0200, SirMike wrote:

http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

Przecież czasopisma konsolowe nie padają, bo gracze konsolowi mają dużo pieniędzy itd.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-04-19 22:19:33
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
Artur Jachacy wrote:
[...]

To, ze mnie stac na gazete nie oznacza, ze ja kupie :)

Data: 2009-04-19 20:24:59
Autor: Artur Jachacy
koniec Engarde :(
On Sun, 19 Apr 2009 22:19:33 +0200, SirMike wrote:
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem
prenumerate. Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu
:(

Przecież czasopisma konsolowe nie padają, bo gracze konsolowi mają dużo
pieniędzy itd.

To, ze mnie stac na gazete nie oznacza, ze ja kupie :)

Pogadaj z KatankÄ…, bo on to tak widzi.

A.

Data: 2009-04-20 07:04:45
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
Artur Jachacy pisze:
[...]

Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez pierdzenia HIVa i Neonów w ktorych co 3 miesiece czytamy o historii NESa i cudonej rekawiczce powergloove.  Ile mozna ?

Data: 2009-04-20 07:10:24
Autor: KILu
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski wrote:
Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez
pierdzenia HIVa

Aaale wiesz, ze to stereotyp, ktory zdazyl sie w duzej mierze
zdeaktualizowac?:)

k,

Data: 2009-04-20 07:47:01
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez
pierdzenia HIVa

Aaale wiesz, ze to stereotyp, ktory zdazyl sie w duzej mierze
zdeaktualizowac?:)

Wiem spojrzalem na PSX sprzed 5 lat :)
Poprostu redakcja sie starzeje :) ale imho takie pismo na powaznie publicystycznie i rynkowo ma miejsce na rynku a i chetnie pewnie brazna bedzie na nie patrzec gdy wywiad z szefami nei bedzie miedzy pierdzeniem HIVa a dylematem 12 latka miedzy PS2 a kobieta

Data: 2009-04-19 20:47:43
Autor: Meanthord
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

Pisemko bylo strasznie slabe, wiec - pomijajac fakt ogolnego kryzysu - wcale mnie to nie dziwi.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-04-19 20:56:40
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
Meanthord wrote:
SirMike pisze:
[...]

Troche sie nie zgodze - dzial publicystyka byl cakiem niezly. Recenzje
tez niczego sobie. Chyba po prostu na naszym rynku nie ma miejsca na
trzecie czasopismo o grach konsolowych.

Data: 2009-04-19 21:40:30
Autor: KuFeL
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
Meanthord wrote:
SirMike pisze:
[...]

tylko takich czytajacych, a nie przegladajacych jest niewielu... Tym bardziej publicystyke. Poza tym jak kartkowalem w empiku to mialem problemy zeby litery od tla odroznic.

Mi N+ wytarcza.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-04-19 21:55:37
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
KuFeL wrote:
tylko takich czytajacych, a nie przegladajacych jest niewielu... Tym
bardziej publicystyke. Poza tym jak kartkowalem w empiku to mialem
problemy zeby litery od tla odroznic.

Mi N+ wytarcza.

Mimo swojego wieku, jestem raczej raczkujacym jesli chodzi o prase
konsolowÄ…. Engarde byl chyba pierwszy, ktory kupilem. Po prostu przypadl
mi do gustu. Teraz sprobuje PSX albo N+, ktory bedzie lepszy dla
dojrzalego gracza?

Data: 2009-04-19 22:40:05
Autor: Mithos
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
Az tak zle? :D

Ja przestałem czytać cokolwiek z prasy "branżowej" więc IMO dobrze to nie jest :)

--
Mithos

Data: 2009-04-19 22:21:00
Autor: KuFeL
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
KuFeL wrote:
[...]

to zalezy od definicji dojrzalego gracza ;) ja lubie N+, choc przyznaje ze do PSX nie podchodzilem. Po prostu formula N+ bardziej mi odpowiadala jak podejmowalem decyzje o peirwszym zakupie. Ja jestem na tyle dojrzalym graczem ze zdecydowanie zwracam uwage bardziej na wszystkie tematy dokola gier niz same gry.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-20 07:02:50
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KuFeL pisze:
SirMike pisze:
KuFeL wrote:
[...]

No i ile jest "tematow okołogrowych" 2-3% z tego co roku czytam o Powergloove do NESa :)

Data: 2009-04-20 07:01:03
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KuFeL pisze:
SirMike pisze:
Meanthord wrote:
SirMike pisze:
[...]

Miales pierwszy numer w nastepnym jest czarne na bialym

Mi N+ wytarcza.

O taaa same recenzje w dobie internetu to rownia pochyla

Data: 2009-04-20 09:08:46
Autor: KuFeL
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski pisze:

Mi N+ wytarcza.

O taaa same recenzje w dobie internetu to rownia pochyla

mam wrazenie ze w N+ pracuja nad tym, bo ja recenzje przegladam tylko, a czytam wszystko poza. I w N+ troche tego jest...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-04-20 07:00:20
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
Meanthord wrote:
SirMike pisze:
[...]

Ale jest miejsce na pismo "o rynku gier" a tak ni pies ni wydra

Data: 2009-04-19 22:03:34
Autor: doslaw
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

to ktoÅ› jeszcze kupuje papierowe gazety?

Data: 2009-04-19 22:18:50
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
doslaw wrote:
SirMike pisze:
[...]

Na kiblu lubie sobie poczytac ;)
A tak na powaznie to w polskim internecie ambitniejszych tekstow jest
malo a rzetelnych recenzji tez jakos coraz mniej.

Data: 2009-04-19 22:35:45
Autor: doslaw
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
doslaw wrote:
SirMike pisze:
[...]

a może i tak
całe szczęście jest globalny ;)

chociaż ja i tak nie czytam recenzji i opinie (no, chyba, że coś przez przypadek się trafi), jedynie co, to wchodze na strony z achievementami (takie zboczenie rankingowe;) )

Data: 2009-04-19 23:29:42
Autor: doslaw
koniec Engarde :(
doslaw pisze:

chociaż ja i tak nie czytam recenzji i opinie (no, chyba, że coś przez przypadek się trafi), jedynie co, to wchodze na strony z achievementami (takie zboczenie rankingowe;) )

tak siÄ™ zastanowiÅ‚em nad gazetami branżowo-grywalnymi i sobie przypomniaÅ‚em, że jedyna gazetÄ™ którÄ… kupowaÅ‚em byÅ‚o secret-service, ale i to przestaÅ‚o mnie interesować (mniemam, że gdzieÅ› okoÅ‚o roku 1994 roku, gdy pojawiÅ‚a siÄ™ gra Universe, potem już chyba nie kupowaÅ‚em tego). Chyba miaÅ‚em jakieÅ› 10 lat później jedno podejÅ›cie do innej gazety, ale nawet nie pamiÄ™tam jej tytuÅ‚u (chociaż pewnie gdzieÅ› jeszcze pÅ‚yta z niej leży). Z jednej strony lipa, z drugiej strony ile można stron zapeÅ‚nić recenzjami i nowoÅ›ciami? A jak widać, publicystyka siÄ™ nie sprawdza, wiÄ™c jakoÅ› dziaÅ‚ajÄ… jedynie gazety komputerowe, gdzie jest   dziaÅ‚ lub tylko wspominanie czasami o konsolach

Data: 2009-04-20 07:09:29
Autor: KILu
koniec Engarde :(
doslaw wrote:
płyta z niej leży). Z jednej strony lipa, z drugiej strony ile można
stron zapełnić recenzjami i nowościami? A jak widać, publicystyka się
nie sprawdza, więc jakoś działają jedynie gazety komputerowe

Publicystyka sie sprawdza. :) O ile odpowiednie osoby poruszaja
odpowiednie tematy. Komentarze obecnych wydarzen, teksty zwiazane z pasja
redaktora... Co poza tym? Kaciki tematyczne, pierwsze wrazenia czy
recenzje tytulow, ktorych poza prasa (ba - czasem poza konkretnym
wydawnictwem!) nie ma NIKT inny na swiecie (co w PE sie zdarzalo). A takze
mimo wszystko nowosci, o ile nie sa to suche fakty przepisane z paczki
udostepnionej przez wydawce, zas ich autor posiada odpowiednia wiedze na
poruszany temat.

Wciaz liczy sie tez fakt, ze takie PE czy N+ poczytasz sobie jadac
tramwajem do pracy albo podczas przerwy w szkole. Nie brakuje tez ludzi,
ktorzy po calym dniu w pracy spedzonym przed ekranem PC po prostu wola
wziac w reke papier.

k,

Data: 2009-04-20 07:45:29
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KILu pisze:
doslaw wrote:
[...]

Do dobrej publicystyki potrzeba WIEDZY i dobrego pióra a recenzje to mozna pisac na kolanie

[...]

Ach ile te Kilzone bedziecie wałkowac. Kaciki tematyczne w PSX to jest jakis kosmiczny zart.

Data: 2009-04-20 22:14:17
Autor: KILu
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski wrote:
Ach ile te Kilzone bedziecie wałkowac.

Przedmowca chcial uslyszec, w czym papierowe pismo moze byc lepsze od
netu, wiec podalem przyklad. :)

k,

Data: 2009-04-21 07:28:45
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Ach ile te Kilzone bedziecie wałkowac.

Przedmowca chcial uslyszec, w czym papierowe pismo moze byc lepsze od
netu, wiec podalem przyklad. :)

Ale to sztuczna przewaga i wynikajaca z polityki wydawcy rozne terminy zachowania tajemnicy a nie "reguł rynkowych"

Data: 2009-04-21 08:20:05
Autor: Artur Jachacy
koniec Engarde :(
On Tue, 21 Apr 2009 07:28:45 +0200, Jan Strybyszewski wrote:

KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

No, a polityka wydawcy wynika z reguł rynkowych.

A.

Data: 2009-04-21 10:38:43
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(

[...]

Myslisz ze swiat i jakies tam SCEE przejmuje sie PSX Extreme ?
Mieli szczescie ze sobie cykl wydawniczy nagieli pod deadline.

Ale spoko bylo - bylo wiec ok.

Data: 2009-04-22 06:58:37
Autor: KILu
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski wrote:
Ale to sztuczna przewaga i wynikajaca z polityki wydawcy rozne terminy
zachowania tajemnicy a nie "reguł rynkowych"

Wsrod "regul rynkowych" znajdowala sie taka, zgodnie z ktora prasa jako
pierwsza (przed innymi mediami) uzyskiwala dostep do pewnych informacji
lub prawo do publikacji materialow na dany temat. Prasa jako taka,
niekoniecznie konkretne wydawnictwo. Widac to bylo chociazby w Lipsku,
gdzie odbywaly sie zamkniete pokazy i prezentacje dla *prasy* - nie dla
szeroko pojetych mediow.

k,

Data: 2009-04-22 07:17:13
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Co wynika z silnego loby prasowego i słabego lobby internetowego.
Ale to chwilowe,

Data: 2009-04-20 08:18:34
Autor: Marcin Gardeła
koniec Engarde :(
KILu wrote:
Co poza tym? Kaciki tematyczne, pierwsze
wrazenia czy recenzje tytulow, ktorych poza prasa (ba - czasem poza
konkretnym wydawnictwem!) nie ma NIKT inny na swiecie (co w PE sie
zdarzalo).

BTW: od jakiegoś dłuższego czasu o rynku dowiaduję się wyłącznie z PE i jest mi z tym bardzo dobrze. Nawet kosztem kilku działów tematycznych, które mnie kompletnie nie interesują, jak np. pocket :), mógłbym przecież czytać portal tematyczny związany wyłącznie z Xboxem 360, ale jednak wciąż wracam do multiplatformera PE.

[...]

Podpisuję się pod tym obiema ręcamy. Już już się przesiadałem na internet, ale jednak brakowało mi tej otoczki czytania gazety, kurcze, w końcu w pracy komputer, w domu komputer, gram patrząc w ekran, to chociaż gazetę sobie poczytam na kiblu czy w łóżku. Zapach świeżutkiej farby...
Poza tym jakoś nie znalazłem polskiego portalu, który dałoby się czytać z takim zaciekawieniem z jakim czytam PE.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-20 08:32:06
Autor: Cezar
koniec Engarde :(
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsh43v$q4o$1inews.gazeta.pl...
KILu wrote:
[...]

Przyznaję 100% rację ! Również uwielbiam poczytać coś co szeleści, pachnie farbą drukarską - to ma klimat. Dlatego ja osobiście nigdy od tekstu drukowanego nie odejdę. A że jest to PSX - klimat pisma i jego forma bardzo mi odpowiada.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-04-20 00:42:08
Autor: kamil_pl
koniec Engarde :(

U¿ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

to kto¶ jeszcze kupuje papierowe gazety?

No jaha. Najpierw by³ oficjalny polski PSM (czytany w latach 96-98), potem Neo (98), nastêpnie Neo + (98-2006) i do dzi¶ ka¿dy numer PSX Extreme (2002-nadal).
Jako¶ polskie strony o grach mnie nie przekonuj± wiêc przegl±dam tylko gametrailers, ToTheGame bo s± nowo¶ci i daty wydania i metatric czy jak to sie zwie.

Data: 2009-04-20 08:08:16
Autor: Marcin Gardeła
koniec Engarde :(
doslaw wrote:
to ktoÅ› jeszcze kupuje papierowe gazety?

Ja, PE.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-20 06:59:45
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
SirMike pisze:
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

Weszli bez pomysłu, pierwszy numer to same recenzje pisane na kolorowym papierze slabej jakosci. Czym dalej w las tym wiecej publicystyki.

IMHO mogli odrazu pojsc w analizy rynkowe, brazna gier, dane sprzedazowe, historia.... czyli pismo dla starszych graczy sama publicystyka bez recenzji a glownie bez infantylnego pierdzenia "zgredakcji" itd

Data: 2009-04-20 09:12:36
Autor: KuFeL
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski pisze:

IMHO mogli odrazu pojsc w analizy rynkowe, brazna gier, dane sprzedazowe, historia.... czyli pismo dla starszych graczy sama publicystyka bez recenzji a glownie bez infantylnego pierdzenia "zgredakcji" itd

i to jest to!!! moze mi sie wydaje ale dzieciaki raczej gazet juz nie kupuja...

Pzdr,
KuFeL