koniec Engarde :(

Data: 2009-04-19 20:16:11
Autor: Artur Jachacy
koniec Engarde :(
On Sun, 19 Apr 2009 20:36:55 +0200, SirMike wrote:

http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem prenumerate.
Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu :(

Przecież czasopisma konsolowe nie padają, bo gracze konsolowi mają dużo pieniędzy itd.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-04-19 22:19:33
Autor: SirMike
koniec Engarde :(
Artur Jachacy wrote:
[...]

To, ze mnie stac na gazete nie oznacza, ze ja kupie :)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-04-19 20:24:59
Autor: Artur Jachacy
koniec Engarde :(
On Sun, 19 Apr 2009 22:19:33 +0200, SirMike wrote:
http://www.gamezilla.pl/content/potwierdzone-engarde-przestal-istniec

Cholera, bardzo fajnie sie zapowiadal i juz prawie kupilem
prenumerate. Pisemko nie zdazylo sie rozkrecic a juz poszlo do piachu
:(

Przecież czasopisma konsolowe nie padają, bo gracze konsolowi mają dużo
pieniędzy itd.

To, ze mnie stac na gazete nie oznacza, ze ja kupie :)

Pogadaj z KatankÄ…, bo on to tak widzi.

A.

Data: 2009-04-20 07:04:45
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
Artur Jachacy pisze:
[...]

Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez pierdzenia HIVa i Neonów w ktorych co 3 miesiece czytamy o historii NESa i cudonej rekawiczce powergloove.  Ile mozna ?

Data: 2009-04-20 07:10:24
Autor: KILu
koniec Engarde :(
Jan Strybyszewski wrote:
Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez
pierdzenia HIVa

Aaale wiesz, ze to stereotyp, ktory zdazyl sie w duzej mierze
zdeaktualizowac?:)

k,

Data: 2009-04-20 07:47:01
Autor: Jan Strybyszewski
koniec Engarde :(
KILu pisze:
Jan Strybyszewski wrote:
Owszem maja.Miejsce na "gazete branzowa jest"  szczegolnie bez
pierdzenia HIVa

Aaale wiesz, ze to stereotyp, ktory zdazyl sie w duzej mierze
zdeaktualizowac?:)

Wiem spojrzalem na PSX sprzed 5 lat :)
Poprostu redakcja sie starzeje :) ale imho takie pismo na powaznie publicystycznie i rynkowo ma miejsce na rynku a i chetnie pewnie brazna bedzie na nie patrzec gdy wywiad z szefami nei bedzie miedzy pierdzeniem HIVa a dylematem 12 latka miedzy PS2 a kobieta

koniec Engarde :(