koniec Gersdorf

Data: 2020-04-02 19:42:45
Autor: J.F.
koniec Gersdorf

My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie bylo, bo epidemia.

I co dalej ?

J.

Data: 2020-04-02 21:00:04
Autor: nadir
koniec Gersdorf
W dniu 02.04.2020 o 19:42, J.F. pisze:

My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie bylo, bo epidemia.

I co dalej ?

Zbiorą się przed tabletami.

Data: 2020-04-02 21:34:52
Autor: Sonn
koniec Gersdorf
W dniu 2020-04-02 o 19:42, J.F. pisze:

My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie bylo, bo epidemia.

I co dalej ?

I między innymi dlatego nie mamy stanu wyjątkowego. Trzeba przed 10.05 na ten stołek wsadzić jakąś kolejną kuchtę typu Przybłędzka, która zatwierdzi niekonstytucyjne lub sfałszowane wybory

--
Sonn

Data: 2020-04-03 08:39:54
Autor: J.F.
koniec Gersdorf
Dnia Thu, 2 Apr 2020 21:34:52 +0200, Sonn napisał(a):
[...]

Akurat stan wyjatkowy Prezesa SN nie dotyczy.

J.

Data: 2020-04-03 10:51:30
Autor: Sonn
koniec Gersdorf
W dniu 2020-04-03 o 08:39, J.F. pisze:
[...]

Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w obecnej sytuacji?

--
Sonn

Data: 2020-04-03 13:23:13
Autor: Wojciech Bancer
koniec Gersdorf
On 2020-04-03, Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w obecnej sytuacji?

Korespondencyjnie? ;)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-03 13:36:45
Autor: A. Filip
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełoĹźyć (w interesie Gersdorf)]
On 2020-04-03, Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w obecnej sytuacji?

Korespondencyjnie? ;)

Sędziów SN jest tylko setka.  Można im wydać "medyczne maski ochronne" z
innymi ochronnymi dodatkami a zgromadzenie ogólne przeprowadzić w hali
sportowej z zachowaniem odległości 2m między sędziami.

Jak Gersdorf nie chce to świetnie potrafi "nie potrafić"
Gdzie jest chęć tam jest sposób (i na odwrót).

https://oko.press/wybor-nowego-prezesa-sn/
Anna Wójcik ; 19 marca 2020 ;
Sędzia Laskowski: wybór nowego I Prezesa SN, gdy ustanie zagrożenie koronawirusem

--
A. Filip

Data: 2020-04-03 15:46:48
Autor: Wojciech Bancer
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
On 2020-04-03, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

Sędziów SN jest tylko setka.  Można im wydać "medyczne maski ochronne" z
innymi ochronnymi dodatkami a zgromadzenie ogólne przeprowadzić w hali
sportowej z zachowaniem odległości 2m między sędziami.

Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

Jak Gersdorf nie chce to świetnie potrafi "nie potrafić"
Gdzie jest chęć tam jest sposób (i na odwrót).

To ja mam chęć by Kaczyński przestał rządzić państwem z tylnego
siedzenia, tylko wziął za to odpowiedzialność.
To teraz znajdź sposób :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 17:31:35
Autor: m4rkiz
On 2020-04-03 15:46, Wojciech Bancer wrote:
To ja mam chęć by Kaczyński przestał rządzić państwem z tylnego
siedzenia, tylko wziął za to odpowiedzialność.
To teraz znajdź sposób :)

Za podawanie takich sposobów publicznie to się ma odwiedziny o 6 rano.

A z tych mniej dynamicznych to czekać aż społeczeństwo zmądrzeje. :)

Data: 2020-04-03 16:03:21
Autor: z
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba prz ełoĹźyć (w interesie Gersdorf)]
Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

Senatorowie dają radę. Sędziowie bardziej strachliwi?

Data: 2020-04-03 16:17:31
Autor: A. Filip
koniec Gersdorf [Staruszek Sędzia SN]
z <z@z.pl> pisze:
Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

Senatorowie dają radę. Sędziowie bardziej strachliwi?

Ależ po udupieniu "przymusowej emerytury" staruszkowie sędziowie
bohatersko trwający na posterunku "dla dobra Polski" są jeszcze bardziej
narażeni niż "młodzi" senatorowie.

<cynizm> Statystycznie prawdopodobne że paru sędziów SN "zejdzie" czy
zgromadzenie ogólne sędziów SN się będzie czy nie. Może teraz SAMI
dostrzegą zalety *dobrowolnej* emerytury? </cynizm>

--
A. Filip

Data: 2020-04-03 21:16:34
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-03, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Ale po co ryzykować ich życiem bez potrzeby?

Senatorowie dają radę.

I senatorowie, i posłowie ryzykują bo muszą.

Sędziowie bardziej strachliwi?

Nie ma potrzeby ryzykować, to nie muszą.
Proste.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 08:45:33
Autor: z
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba prz ełoĹźyć (w interesie Gersdorf)]
I senatorowie, i posłowie ryzykują bo muszą.

Nie muszą przybywać osobiście do Sejmu.

Mogą to zrobić ZDALNIE.

Oni chcą robić politykę

Data: 2020-04-05 12:55:33
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-05, z <z@z.pl> wrote:

I senatorowie, i posłowie ryzykują bo muszą.

Nie muszą przybywać osobiście do Sejmu.

Część z nich musi. System nie domaga.

Mogą to zrobić ZDALNIE.
Oni chcą robić politykę

A zdalnie nie można robić polityki?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 18:13:28
Autor: z
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba prz ełoĹźyć (w interesie Gersdorf)]
A zdalnie nie można robić polityki?

To są pogrobowcy z czasów przed pandemią ;-)

Oni muszą sobie zrobić konferencję, pokazać się na jakiejś ścianie, pogrozić palcem. Tacy ZWYRODNIALCY ;-)

Data: 2020-04-03 20:59:48
Autor: Budzik
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Nie mozna. Przeciez oficjalna wersja mówi, ze maski tylko chorzy plus medycy. Zdrowi nie maja nosic bo to szkodzi!

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-04-04 20:26:18
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-03, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

[...]

Szkodzić samo noszenie maski nie szkodzi.
Ale myślę, że przydałoby się je przekazać służbie zdrowia,
zamiast marnować na własne fobie.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-04 19:59:46
Autor: Budzik
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
Użytkownik Wojciech Bancer wojciech.bancer@gmail.com ...

[...]

[...]

Przeciez władze twierdza ze maja zatankowane szpitale w srodki ochrony po czubek głowy...

Zakrywanie ust w miejscach publicznych to nie jest zadna fanaberia - juz nam powoli chinczyxcy tłumacza ze to bardzo pomaga (co jest w sumie bardzo logiczne bo wszelkie sliny, pary,psiki itp zostaja na masce)
Natomiast niekoniecznie trzeba to robic maseczkami - mozna jakims szalem, chusta - czymkowleik.

Neuca sprowadziła własnie 8mln maseczek do aptek - kosztuja w detalu około 2,5.
W drodze jest kolejne 52 mln.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2020-04-05 13:01:41
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-04, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

[...]

A szpitale twierdzą coś innego. komu chcesz wierzyć?

Zakrywanie ust w miejscach publicznych to nie jest zadna fanaberia - juz nam powoli chinczyxcy tłumacza ze to bardzo pomaga (co jest w sumie bardzo logiczne bo wszelkie sliny, pary,psiki itp zostaja na masce)

Oddychać przez maskę umiesz? To niestety nie zostaje na tej masce.
Zwłaszcza jak Ci na nią ktoś napsika "z zewnątrz". Wciągniesz to bez
problemu. No chyba że masz taką z filtrem, ale taka to już nie jest
po 2.50 w aptece.

Natomiast niekoniecznie trzeba to robic maseczkami - mozna jakims szalem, chusta - czymkowleik.

No właśnie. Czymkolwiek. Nie trzeba kupować do tego maseczek.
Kupowanie jednorazowych maseczek to już fenaberia (żeby poczuć się lepiej że "coś się robi"). Szalik, czy chustę pożesz chociaż wyprać.

Neuca sprowadziła własnie 8mln maseczek do aptek - kosztuja w detalu około 2,5. W drodze jest kolejne 52 mln.

Jednorazowych?
No to dla całego narodu wystarczy ~na godzinę.
Niech to idzie do szpitali i tyle.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 13:19:36
Autor: A. Filip
On 2020-04-04, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

[...]

Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?
Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
mijają się z prawdą".

Politycznie takie stanowcze twierdzenia które okażą się "zabójczo
błędne" będą bardzo kosztowne.  No chyba że nauczyli się od Euro-Tuska
mówić "Wierzę że Polska zasłużyła na cud gospodarczy" zamiast "jak mnie
wybierzecie to obiecuje cud gospodarczy".

--
A. Filip

Data: 2020-04-05 13:39:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-05, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

A szpitale twierdzą coś innego. komu chcesz wierzyć?
[...]

Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?

Ale jakich stron? Kto tu jest stroną?

Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
mijają się z prawdą".

No to zakłamuj sobie dalej rzeczywistość, mnie nic do tego.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 15:01:34
Autor: A. Filip
On 2020-04-05, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

A szpitale twierdzą coś innego. komu chcesz wierzyć?
[...]

Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?

Ale jakich stron? Kto tu jest stroną?

Twierdzący że jest (niemal wszędzie) v. twierdzący że nie ma (więcej niż
gdzieniegdzie).

Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
mijają się z prawdą".

No to zakłamuj sobie dalej rzeczywistość, mnie nic do tego.

A przekonasz "miękki elektorat PiS/rządu" że rząd "mija się z prawdą"?
Ty jesteś oskarżycielem co ma w dupie to że będzie obrońca i sędzia?

--
A. Filip

Data: 2020-04-05 16:46:45
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-04-05, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:

[...]

Dlatego tylko "gdzieniegdzie" lekarze chorują.
Bo mamy wszystkich lekarzy zabezpieczonych i pewnie tylko wykazują
się nonszalancją i brakiem respektowania procedur.

[...]

Nie mam wewnętrznej potrzeby by kogokolwiek przekonywać.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-04-05 15:59:43
Autor: Budzik
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

[…]

Podasz linki i dokładne twierdzenia *obu* stron słowo w słowo?
Taka mało subtelna różnica między "z trudem starcza" a "bezczelnie
mijają się z prawdą".

Baran nie umie znaleźć dziesiatek informacji pochodzacych od ludzi pracujacych w szpitalach?
No to bedzie ci coraz trudniej, bo od tygodnia wprowadzana jest informacyjna tama. Wszyscy ponizej urzednika wojewĂłdzkiego maja zakaz wypowiadania sie.

Ale ja zawsze mowie ze najlepiej poznać po efektach. Skoro jest tak dobrze to dlaczego tak duzo zarazonych pracowników szpitali?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2020-04-06 13:09:32
Autor: Olin
koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]

Data: 2020-04-05 15:59:42
Autor: Budzik
[...]

to była ironia...

[...]

Dlatego mowie o zakrywaniu twarzy własnie po to zeby nikt nie nakichał!
Znaczy nie chronimy siebie a wszystkich innych w okolo.
O tym dokładnie mowie i to powinno byc dawno w zaleceniach.
Nie tyle uzywanie maseczek co ZAKRYWANIE UST CZYMKOLWIEK!

[...]

Ano własnie!

[...]

Jendorazowych, chirurgicznych.
Nie wiem czy sprzedaja do szpitali, nie wiem czy szpitale chca w takiej cenie.
Niemniej ludzie i tak nie beda tego kupowali jako jednorazówek, kupia jedna i beda chodzic tydzien.
Jak im to potrzebne zeby zrozumiec ze zakrywanie twarzy jest istotne to niech zakładaja cokolwiek.
Zwłaszcza ze to dotyczy tylko miejsc publicznych, zakładasz na pol godziny do sklepu czy jak chcesz wejsc na poczte zagłosowac ;-P

Data: 2020-04-03 16:01:38
Autor: z
koniec Gersdorf
W Niemczech wybierają ;-)

Data: 2020-04-03 16:19:35
Autor: A. Filip
koniec Gersdorf
z <z@z.pl> pisze:
W Niemczech wybierają ;-)

<ironia> Bo to zbrodnicze państwo jest! </ironia>

--
A. Filip

Data: 2020-04-03 18:48:35
Autor: z
koniec Gersdorf
W dniu 2020-04-03 o 16:19, A. Filip pisze:
z <z@z.pl> pisze:
W Niemczech wybierają ;-)

<ironia> Bo to zbrodnicze państwo jest! </ironia>

Nie to inaczej leciało.

Oni są na wyższym stopniu rozwoju demokracji i mogą sobie sędziów wybierak jak chcą, wybory przeprowadzać jak chcą i imigrantów przyjmować jak chcą...
My jesteśmy na dorobku. Mamy małe PKB i małe pensje. My może my pomarzyć o takich luksusach

i musimy przyjmować imigrantów oczywiście ;-)

Data: 2020-04-03 18:12:02
Autor: Shrek
koniec Gersdorf
W dniu 03.04.2020 o 10:51, Sonn pisze:

Akurat stan wyjatkowy Prezesa SN nie dotyczy.

Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w obecnej sytuacji?

Normalnie - bez żadnego trybu.

--
Shrek

Data: 2020-04-03 20:59:46
Autor: Budzik
koniec Gersdorf
Użytkownik Sonn xxx123xxx@poczta.onet.pl ...

Akurat stan wyjatkowy Prezesa SN nie dotyczy.

Fakt, ale jak sobie wyobrażasz przeprowadzenie wyborów I Prezesa w obecnej sytuacji?

Przez zdalna aklamacje!

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2020-04-03 13:29:14
Autor: Olin
koniec Gersdorf
Dnia Thu, 2 Apr 2020 19:42:45 +0200, J.F. napisał(a):

My tu gadu-gadu, a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

Kandydaci na 1-go prezesa powinni byc juz wybrani, ale zgromadzenia nie bylo, bo epidemia.

I co dalej ?

"Zgodnie z prawem Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN nie później niż na 6
tygodni przed upływem kadencji powinno wybrać spośród siebie pięciu
kandydatów na stanowisko pierwszego prezesa SN. Zgromadzenie Ogólne nie
odbyło się ani 17 marca, ani 31 marca ze względu na epidemię. Zatem gdy
upłynie kadencja prezes Gersdorf to prezydent wskaże osobę ,,pełniącą
funkcję" pierwszego prezesa SN."

https://wyborcza.pl/7,75968,25843442,nie-o-same-wybory-chodzi-rzad-gra-w-swoja-gre.html

Czyli, jak prognozuje Sonn, kolejna pomoc kuchenna może liczyć na
spektakularny awans.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-04-03 16:16:28
Autor: Sonn
koniec Gersdorf
W dniu 2020-04-03 o 13:29, Olin pisze:
[...]

Może Suski zrobi na uczelni Farydzeusza szybkie studia prawnicze, a u niedouczonego magisterka szybką aplikację sędziowską? On taki zdolny i błyskotliwy, to na pewno da radę do 30 kwietnia.

--
Suski

Data: 2020-04-04 06:06:14
Autor: gaska.alojzy
koniec Gersdorf
użytkownik Olin napisał:

"Zgodnie z prawem Zgromadzenie Ogólne Sędziów SN nie później niż na 6
tygodni przed upływem kadencji powinno wybrać spośród siebie pięciu
kandydatów na stanowisko pierwszego prezesa SN.

Dlaczego w usa rząd wybiera sędziów, a w PL sędziowie sami się wybierają?

cyt.
Sąd składa się z 9 sędziów. Są oni wyznaczani przez prezydenta, potem ich kandydaturę musi zatwierdzić Senat.

Data: 2020-04-04 15:14:25
Autor: A. Filip
koniec Gersdorf
gaska.alojzy@gmail.com pisze:
użytkownik Olin napisał:

[...]

Czyli jesteś za modelem z USA łącznie z likwidacją osobnego
"politycznego" Trybunału Konstytucyjnego wybieranego w RP3
przez polityków (Prezydenta, Sejm i Senat)?

--
A. Filip

Data: 2020-04-04 06:29:02
Autor: gaska.alojzy
koniec Gersdorf
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"politycznego" Trybunału Konstytucyjnego wybieranego w RP3
przez polityków (Prezydenta, Sejm i Senat)?

Jestem za zmniejszeniem liczby urzędniczych stołków.
Ciągoty do rozdmuchiwania aparatu urzędniczego ma i pis i peło.
Od sołtysa po ministry wszyscy chcą umoczyć ryj w melasie (Michalkiewicz)

cyt.  320mln usa
Kongres składa się z Senatu (obecnie 100 senatorów) oraz Izby Reprezentantów (obecnie 435 reprezentantów). VS 38mln PL

senat 100 darmozjadów
sejm ... hi hi wincyj niż w usa czyli  460 darmozjadów

Data: 2020-04-04 15:57:16
Autor: A. Filip
koniec Gersdorf
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

senat 100 darmozjadów
sejm ... hi hi wincyj niż w usa czyli  460 darmozjadów

A raczyłeś podliczyć stanowych senatorów i posłów w każdym z 50 stanów?
Poszczególne stany *jeszcze* mają tyle władzy by moim zdaniem ich
wypadało liczyć na tym poziomie w którym w RP3 liczy się posłów i
senatorów RP3.

--
A. Filip

Data: 2020-04-05 15:09:32
Autor: J.F.
koniec Gersdorf
Dnia Sat, 4 Apr 2020 06:29:02 -0700 (PDT), gaska.alojzy@gmail.com
napisał(a):
użytkownik A. Filip napisał:
[...]
[...]

Kongres składa się z Senatu (obecnie 100 senatorów) oraz Izby Reprezentantów (obecnie 435 reprezentantów). 38mln PL

Wyobrazasz sobie 4600 poslow ?
Wiec oni maja 435, a my ... czy 46 to bylaby dobra liczba ?

J.

Data: 2020-04-05 17:29:03
Autor: ąćęłńóśźż
koniec Gersdorf
No ale tam mają rozbudowane legislatury stanowe.

-- -- -
cyt. 320mln usa
Kongres składa się z Senatu oraz Izby Reprezentantów.

Data: 2020-04-04 15:27:39
Autor: Robert Tomasik
koniec Gersdorf
W dniu 04.04.2020 o 15:06, gaska.alojzy@gmail.com pisze:

Dlaczego w USA rząd wybiera sędziów, a w PL sędziowie sami się wybierają?

Bo takie mają prawo. W USA Trybunał wybierany przez Prezydenta nie sądzi
Prezydenta. Jakby co sądzi go chyba senat. Cała demokracja polega na
tym, że są takie skomplikowane powiązania, by nikt nie miał absolutnej
władzy i podobno to ma zapobiegać głupocie.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-04 16:33:07
Autor: Sonn
koniec Gersdorf
[...]

No to im średnio wychodzi :/

--
Sonn

Data: 2020-04-04 17:59:44
Autor: Budzik
koniec Gersdorf
Użytkownik  gaska.alojzy@gmail.com ...

[...]

No to zmienmy prawo na takie jak jes w stanach.
A potem jak nam sie spodoba prawo z Hondurasu to bedziemy sobie łamać to amerykanskie. ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2020-04-05 15:30:37
Autor: J.F.
koniec Gersdorf
Dnia Sat, 4 Apr 2020 06:06:14 -0700 (PDT), gaska.alojzy@gmail.com
napisał(a):
użytkownik Olin napisał:
[...]

Bo taka konstytucja. Ale to w SN, nizszych wybieraja obywatele w wyborach.

cyt.
Sąd składa się z 9 sędziów. Są oni wyznaczani przez prezydenta,
potem ich kandydaturę musi zatwierdzić Senat.

Zatwierdzi, albo i nie. Poza tym stanowiska sa dozywotnie
(doemerytalne), wiec prezydent mianuje jednego, dwoch - a reszte
poprzednicy.

J.

Data: 2020-04-05 20:13:49
Autor: Jacek Maciejewski
koniec Gersdorf
Dnia Thu, 2 Apr 2020 19:42:45 +0200, J.F. napisał(a):

 a 30 kwietnia konczy sie Gersdorf kadencja.

Pewnie praktykowałeś u Goebbelsa? Zdecyduj co się kończy - Gersdorf czy
jej kadencja. I nie sugeruj w tytule czegoś innego niż w tekście.
--
Jacek
I hate haters.

koniec Gersdorf