koniec Okecia

Data: 2017-11-27 22:18:48
Autor: Shrek
koniec Okecia
W dniu 27.11.2017 o 20:09, J.F. pisze:
Znamy date - 2027r
https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/to-ju%c5%bc-pewne-lotnisko-fryderyka-chopina-zostanie-zamkni%c4%99te-znamy-dat%c4%99/ar-BBFOzNe

Coż - mam nadzieję, ze do tego czasu o budowniczych lotniska zapomnimy. Przypomnę tylko, że od kilkudziesięciu lat budujemy elektrownię atomową. Choć po stoczni w Radomiu to już nic mnie nie zdziwi...

Pisiory muszą naprawdę mieć ból dupy o Warszawę. Jak tak dalej pójdzie, to wydadzą jakieś rozporządzenie i się okaże że trzeba wszystkie linie metra w Polsce pozamykać i postawiać na stacjach pomniki pierwszego awiatora RP 4 i 1/2...

Shrek

koniec Okecia