koniec SMS

Data: 2017-03-15 19:33:04
Autor: J.F.
koniec SMS
"mBank rozpoczął nową promocję o nazwie ,,Dycha w kieszeni". Zachęca swoich klientów do przetestowania mobilnej autoryzacji. Bank liczy na to, że większość klientów nie wróci już później do kodów SMS."

http://www.bankier.pl/wiadomosc/mBank-zaplaci-klientom-zeby-zrezygnowali-z-kodow-SMS-7494334.html
http://www.wykop.pl/link/3559809/mbank-zaplaci-klientom-zeby-zrezygnowali-z-kodow-sms/

Hm, akcja stara, ze stycznia ... i usiluje sobie przypomniec - powiadomili mnie, czy nie naleze do grupy ulubionych klientow.

Gdzies mi sie ta mobilna autoryzacja obila, wiec w jakis sposob powiadomili ... a moze to znow przez trzecia strone ...

J.

koniec SMS