koniec bessy ?

Data: 2009-04-10 19:59:09
Autor: miszczkierownicy
koniec bessy ?
http://forsal.pl/wiadomosci/310534_nowe_indeksy_na_gpw.html

upowszechnienie struktur na shorcenie wig20 mnie w tym utwierdza.

Data: 2009-04-10 21:18:06
Autor: XXL
koniec bessy ?
 miszczkierownicy <hotei@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Upowszechnienie struktur na shorcenie wig20 mnie w tym utwierdza.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie czytałeś zamieszczanych tu przeze mnie prognoz analityka S.Dębowskiego?
Jak do tej pory jego prognozy sprawdzają się z wyjątkową precyzją.
Obecne silne wzrosty na giełdach to niestety tylko korekcyjne odbicie.
USA znajdują się w wieloletniej bessie wyższego rzędu spowodowanej kryzysem w
sektorze finansowym i jego rozlania się na całą gospodarkę.

Data: 2009-04-11 05:16:51
Autor: Jan Werbiński
koniec bessy ?
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grod2d$mbg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Owszem. Tylko pytanie pozostaje: w co ładować kapitał? Złoto jest ewidentnie przewartościowane, co nie znaczy że nie wzrośnie. Kupię sobie jakąś małą sztabkę, jak spadnie do ok 2000 zł/oz. :-) Akcje również są zbyt drogie, a C/Z i C/WK wielu spółek jest atrakcyjna dlatego, że jest mocno naciągana. Np Unicredit ma rewelacyjne wskaźniki, a jest podejrzany o duży udział w stratach na spekulacji. Jako udziałowiec Pekao (czy PKO?) będzie w dalszym ciągu odsysał kapitał.

Dobrym wyjściem jest prawdopodobnie konsumpcja, co czynię od jakiegoś czasu. :-)
Obserwuję na Ceneo ceny towarów (AGD, komputerowe), które zakupiłem lub planuję zakupić. Otóż przez pięć miesięcy łączna cena około 20 wybranych towarów wzrosła o 9%. W tym czasie mocno drożała też żywność. Tymczasem ze statystyk inflacja marzec-marzec inflacja ponoć wynosi 3,5% z silną tendencją wzrostową. Niewykluczone, że w całym 2009 osiągniemy oficjalnie więcej niż 8%. Inflacja moim zdaniem jest już teraz dużo wyższa niż odsetki bankowe.

Nie sądzę że kupowanie akcji firm, których wyniki za 2009 będą gorsze od oczekiwań jest dobrym wyjściem. Pytanie, czy jest to dużo gorsza lokata, niż tracąca na wartości gotówka?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-11 12:13:26
Autor: Dieter
koniec bessy ?
Trade what You see, not what You think.

D.

Data: 2009-04-11 12:31:48
Autor: Archangell
koniec bessy ?
Owszem. Tylko pytanie pozostaje: w co ładować kapitał? Złoto jest ewidentnie przewartościowane, co nie znaczy że nie wzrośnie. Kupię sobie jakąś małą sztabkę, jak spadnie do ok 2000 zł/oz. :-)

Aby złoto było po 2000zł/uncje to musiałyby zajść bardzo sprzyjające okoliczności.
Np dolar po 3 zł i gold po 667 USD/uncję. Jak to wg Ciebie ma sie stać przy braku wzrostów ceny
akcji na giełdach?

[...]

Jeśli bedzie duża inflacja to akcje beda musiały drożeć. O ile oczywiście firmy nie beda generować dużych strat.

Arch

Data: 2009-04-13 12:24:40
Autor: miszczkierownicy
koniec bessy ?
chyba postawie na przekor wszystkim ze rynek akcji najgorsze ma juz za soba.
mowie o naszym grajdolku.
ostatnie wzrosty predzej czy pozniej beda zniwelowane ale wszelkie dalsze
spadki beda dla mnie wyssane z palca.

patrzac na sytuacje inwestorow zagranicznych (co prawda zesranych wciaz) to
przy zmianach na rynku walut + takiej przecenie na wig, akcje polskich spolek
sa dla nich tanie jak barszcz, wystarczy iskra a wszystko wystrzeli.
choc moze to juz sie stalo. tanie surowce dlugo juz takie nie pozostana, zlota sie nie tykam bo to dla
mnie bizuteria. ale ropa miedz itd... chiny skoncza budowac nowe zbiorniki na
rope i wypija resztki po obecnych cenach. na miescie mowili ze od dawna
brakuje tankowcow do przewozenia ropki. i nastapi dzien w ktorym jak reka odjal uroczyscie odwola sie kryzys, stany
oglosza ze tak naprawde kryzysu nie bylo, tylko zartowali. dalekie od prawdy
to nie bedzie :)

pozdrawiam

Data: 2009-04-10 22:24:08
Autor: Jan Werbiński
koniec bessy ?
Użytkownik " miszczkierownicy" <hotei@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gro8ed$q1l$1inews.gazeta.pl...
http://forsal.pl/wiadomosci/310534_nowe_indeksy_na_gpw.html

upowszechnienie struktur na shorcenie wig20 mnie w tym utwierdza.

To tylko cisza przed tsunami
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Prezes-BZ-WBK-nadciaga-bankowe-tsunami-1935838.html