Data: 2009-09-04 17:09:24 | |
Autor: Michał | |
koniec dobrych samochodów | |
Data: 2009-09-04 18:37:33 | |
Autor: masti | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia piÄknego Fri, 04 Sep 2009 17:09:24 +0000, osobnik zwany
MichaĹ wystukaĹ: http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7003944,Zegnajcie__francuskie_limuzyny.html francuzi wycofujÄ siÄ z segmentu premium ale wypuszczajÄ nowego DSa ;) pieprzenie dziennikarzyn -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-09-04 19:43:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Fri, 4 Sep 2009 18:37:33 +0000 (UTC), masti napisał(a):
francuzi wycofują się z segmentu premium ale wypuszczają nowego DSa ;) Ale ten nowy DS póki co będzie w segmencie B a nie F... Później będzie coś z segmentu E, oparte o C5 -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-04 18:57:34 | |
Autor: masti | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia piÄknego Fri, 04 Sep 2009 19:43:36 +0100, osobnik zwany Waldek Godel
wystukaĹ: Dnia Fri, 4 Sep 2009 18:37:33 +0000 (UTC), masti napisaĹ(a): "Powrotem do klasy premium ma byÄ kolejny z modeli serii DS Citroena" :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-09-04 20:01:37 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Fri, 4 Sep 2009 18:57:34 +0000 (UTC), masti napisał(a):
"Powrotem do klasy premium ma być kolejny z modeli serii DS Citroena" :) Klasy a nie segmentu. Krótko mówiąc, podoba im się kasa płacona przez klientów Mini i Fiata 500 -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-04 19:52:49 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik " Michał" http://moto.pl/MotoPL/1,88389,7003944,Zegnajcie__francuskie_limuzyny.html Nawiązując do tematu postu - widać były zbyt dobre jak na nasze warunki |
|
Data: 2009-09-04 18:55:58 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Fri, 4 Sep 2009 19:52:49 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Nawiązując do tematu postu - widać były zbyt dobre jak na nasze warunki W koncu w Bolandzie Octavia jest limuzyną klasy średniej a buma 5 klasy wyższej... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-04 20:48:29 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:o9phpqjn3sqp$.dlglepper.institute.com... Dnia Fri, 4 Sep 2009 19:52:49 +0200, WIHEDCNF napisał(a): Niestety niektórym koncernom duże autka "nie wychodzą", nawet nie w tym sensie, że są niedoskonałe, to raczej konkurencja jest zbyt daleko z przodu, czy to ze względów technologicznych, czy też prestiżowych. Łatwo to zauważyć na przykładzie historii np samochodów Fiata lub Opla - całkiem fajne auta klasy kompakt i ewentualnie średnia, ale klasa wyższa to już niestety przeważnie porażka. |
|
Data: 2009-09-04 21:41:37 | |
Autor: castrol | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
Niestety niektórym koncernom duże autka "nie wychodzą", nawet nie w tym sensie, że są niedoskonałe, Taa Citroenowi nie wychodzily nigdy auta klasy wyzszej? :D to raczej konkurencja jest zbyt daleko z przodu, czy to ze względów technologicznych, czy też prestiżowych. O Citroenie mowisz? :) Łatwo to zauważyć na przykładzie historii np samochodów Fiata lub Opla - całkiem fajne auta klasy kompakt Tu mowa o autach francuskich wiec trafiles jak kula w plot :) -- Pozdrawiam Jacek Kustra |
|
Data: 2009-09-04 21:52:35 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "castrol" Niestety niektórym koncernom duże autka "nie wychodzą", nawet nie w tym sensie, że są niedoskonałe, No jasne, ty znasz masę prestiżowych i do tego niezawodnych citroenów, ranaultów i peugeotów - spoko |
|
Data: 2009-09-04 21:55:46 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
"castrol" Masz rację - golfa i passata nic nie przebije. Z całą pewnością nie te francuskie pseudosamochody... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-04 22:09:48 | |
Autor: Kriso | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h7rrc5$gbi$1inews.gazeta.pl... WIHEDCNF pisze: No i tu sie musze z Toba zgodzic Kriso |
|
Data: 2009-09-04 21:14:41 | |
Autor: Michał | |
koniec dobrych samochodów | |
Kriso <bit@ada.pl> napisał(a):
tym >>>> sensie, że są niedoskonałe, vw nie miał do 2002 (2004 w usa) auta które mogło by się równać z tymi ciroenami, renaultami a nawet peugeotem. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-09-05 10:02:37 | |
Autor: J.F. | |
koniec dobrych samochodów | |
On Fri, 4 Sep 2009 21:14:41 +0000 (UTC), Michał wrote:
vw nie miał do 2002 (2004 w usa) auta które mogło by się równać Twoje zdanie podziela 39 Polakow, 6700 europejczykow i zero mieszkancow Ameryki ? :-) I co mi sie wydaje ze posiadacze poprzednich modeli nie byli zadowoleni :-) J. |
|
Data: 2009-09-05 00:12:47 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "castrol" Niestety niektórym koncernom duże autka "nie wychodzą", nawet nie w tym sensie, że są niedoskonałe, Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalcie to raczej konkurencja jest zbyt daleko z przodu, czy to ze względów technologicznych, czy też prestiżowych. Tak o Citroenie, wiesz nawet Aston Martin napchał kiedyś do swojego modelu różnokolorowych diodek, bo myślał, że to jest nowoczesne
Nie chciałem urazić posiadaczy aut francuskich, dlatego posłuzyłem się przykładem aut, które sam posiadam(lub posiadałem, bo Fiata już nie mam) - tyle, że ja potrafię na temat mojego auta powiedzieć, że pali mi 10 litrów paliwa, że czasem się psuje i że nie zawsze jest cool |
|
Data: 2009-09-04 23:55:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Sat, 5 Sep 2009 00:12:47 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalcie Masz słabą pamięć. DS, SM, CX... -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-05 11:04:40 | |
Autor: castrol | |
koniec dobrych samochodów | |
Waldek Godel pisze:
Masz słabą pamięć. DS, SM, CX... No i ja bym jednak dodal wspolczesne C6 :) -- Pozdrawiam Jacek Kustra |
|
Data: 2009-09-05 12:59:20 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
(...) Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalcie Pamięć szwankuje - pomijając modele dość egzotyczne, to tylko przez grzeczność przytoczę te, którymi dane mi było jeździć - DS, CX. Reszty mi się komentować nawet nie chce. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 13:48:00 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalcie o cx: Niska jakość wykonania objawiająca się odpadającymi elementami wyposażenia wnętrza, czy nieszczelnością pompy w układzie zawieszenia zepsuły mu reputację o ds: Tak duża ilość nowych, wcześniej nie stosowanych rozwiązań sprzyjała awariom. Dostosowując się do potrzeb, Citroën stworzył model ID. Oczywiście Twoje Citroeny były i jak sądzę są niezawodne a taki DX śmiało mógł konkurować w każdej dziedzinie np z autami VW, Mercedesa czy Audi, że o Japończykach nie wspomnę |
|
Data: 2009-09-05 12:55:25 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Sat, 5 Sep 2009 13:48:00 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
o cx: no.. tak.. to musiał zdecydowanie fachowiec pisać. Co prawda od niemeckich aut, ale fachowiec. I może nawet kiedyś widział na oczy Citroena, może na zdjęciu albo w telewizji... o ds: ID był prostszy, żeby był TAŃSZY. DS był autem luksusowym a więc DROGIM, co automatycznie ograniczało popyt. Może błędem było nadanie innej nazwy, teraz to się załatwia robiąc różne wersje wyposażeniowe. Przy czym zawieszenie było identyczne, wyeliminowano drogie bajery jak skręcane światła czy automatyczna skrzynia biegów (a raczej automatycznie sterowana) -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-05 13:49:45 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Oczywiście Twoje Citroeny były i jak sądzę są niezawodne a taki DX Miał być BX - przepraszam za pomyłkę |
|
Data: 2009-09-05 15:59:14 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
(...) o cx: Widzę, że nic na temat tych samochodów nie wiesz, ale czerpiesz garściami z bliżej niesprecyzowanych doniesień "internetowych"... o ds: LOL - powstała wersja tańsza, która była wykastrowana z wiele elementów "luksusowych" - dziwnym trafem atut w postaci zawieszenia pozostał. Oczywiście Twoje Citroeny były i jak sądzę są niezawodne a taki DX śmiało mógł konkurować w każdej dziedzinie np z autami VW, Mercedesa czy Audi, że o Japończykach nie wspomnę DX-a nie znam, a co do konkurowania i niezawodności - Xantia biła i bije na głowę Passata B4. Podobnie jak Carina E. Golf przy Corolli to jakiś ubogi krewny. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 18:12:06 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg"
Citroen wzorem bezawaryjności, w zasadzie zamkneliście mi usta. Pozdrawiam |
|
Data: 2009-09-05 17:40:57 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Sat, 5 Sep 2009 18:12:06 +0200, WIHEDCNF napisał(a):
Citroen wzorem bezawaryjności, w zasadzie zamkneliście mi usta. W zasadzie tak, np. Xsary i Xsary Picasso od lat stoją bardzo wysoko w rankingach, a Picasso wręcz przewodzi mu od jakiegoś czasu -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-05 20:51:58 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
koniec dobrych samochodów | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 5 Sep 2009 18:12:06 +0200, WIHEDCNF napisał(a):Polskojęzyczna prasa motoryzacyjna celowo nie publikuje pełnych raportów TUV. Zgadnij czemu... A Xantia - wiem, ta dziwna, co to "ma takie butle z gazem co jak wybuchną to wszystkich pozabijają" jest w rankingach niezawodności wyżej niż Passsat o BMW3 nie mówiąc... Ale przecież to tylko szwabska propaganda - nasi szpece wiedzo lepiej... -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-06 00:27:47 | |
Autor: Michał | |
koniec dobrych samochodów | |
Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag@o2.pl> napisał(a):
Waldek Godel pisze: miało być o dobrych samochodach a tu znowu passat i bmw3 się pojawia ... ;) -- |
|
Data: 2009-09-06 08:29:35 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
koniec dobrych samochodów | |
Michał pisze:
A Xantia - wiem, ta dziwna, co to "ma takie butle z gazem co jak wybuchną to wszystkich pozabijają" jest w rankingach niezawodności wyżej niż Passsat o BMW3 nie mówiąc...miało być o dobrych samochodach a tu znowu passat i bmw3 się pojawia ... ;) Bo to dla większości naszych rodaków szczyt marzeń i "gorących nocnych snów o samochodzie" A potem zdziwienie, że np w kompaktowym ZX (1991r) jest więcej miejsca niż w kompaktowym Golfie V (2003r) -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-06 11:52:27 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" A Xantia - wiem, ta dziwna, co to "ma takie butle z gazem co jak wybuchną to wszystkich pozabijają" jest w rankingach niezawodności wyżej niż Passsat o BMW3 nie mówiąc...miało być o dobrych samochodach a tu znowu passat i bmw3 się pojawia ... ;) A potem zdziwienie, że w Tipo jest jeszcze więcej miejsca, tylko co to ma do rzeczy? Jakoś nie zauważam różnic w szczytach marzeń i gorących nocnych snów o samochodzie naszych rodaków i reszty co bardziej cywilizowanego świata, firma Citroen natomiast zaprzestaje produkcji dużych aut z uwagi na znikomą sprzedaż. No patrz Pan - taki świetny, taki prestiżowy a się nie sprzedaje - jak to możliwe? A już wiem, to przez takich jak ja. |
|
Data: 2009-09-18 16:13:21 | |
Autor: p47 | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:h800p3$9th$1mx1.internetia.pl...
Bo samochody są dla ludzi - klientów. A durni na swiecie więcej niz mądrych;-) p47 |
|
Data: 2009-09-06 15:30:23 | |
Autor: Generał Śmigło-Smardz | |
koniec dobrych samochodów | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 5 Sep 2009 18:12:06 +0200, WIHEDCNF napisał(a): z pewnością chodzi o auta zakupione, serwisowane i jeżdżące na terenie "starej Unii". Oczywiście, nie wchodzą w rachubę auta mocno "bite", naprawiane w polskich serwisach i jeżdżące na polskim paliwie, panie administratorze co Pan o tym sądzi? |
|
Data: 2009-09-05 18:30:34 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
Sprowadzaniem sprawy do absurdu nie zasłonisz swej ignorancji. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 18:42:11 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" DX-a nie znam, a co do konkurowania i niezawodności - Xantia biła i bije Czyż nie to chciałeś przekazać w swoim poście, że Citroeny to najlepsze auta, najbardziej niezawodne i prestiżowe? Być może opatrznie Cię zrozumiałem Arturze Maślągu nieignorancie. |
|
Data: 2009-09-05 19:04:48 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
"Artur Maśląg" To jakaś chora projekcja rzeczywistości. Wcale mnie nie dziwi. Nie jesteś specjalnie oryginalny w tej materii. Nie wiem jak to się stało, że zniknąłeś z mej wypowiedzi Toyotę, ale jakoś to zniosę ;) Być może opatrznie Cię zrozumiałem Arturze Maślągu nieignorancie. Z całą pewnością, anonimie WIHEDCNF. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 19:54:49 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" To jakaś chora projekcja rzeczywistości. Wcale mnie nie dziwi. Nie Być może chora, ale to, że mam odmienne zdanie na temat niezawodności Citroena nie powinno chyba wywoływać w Tobie aż takiej frustracji :) Pozdrawiam |
|
Data: 2009-09-05 20:15:05 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
Zdanie masz jak typowy troll - coś tam wyczytałeś i bzdury produkujesz... nie powinno chyba wywoływać w Tobie aż takiej frustracji :) Frustracji? Raczej wybuchów radości z tytułu lamerskich doniesień. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 20:28:09 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Zdanie masz jak typowy troll - coś tam wyczytałeś i bzdury Ty zaś masz zdanie jak fanboy Citroena, zaczynam mieć podejrzenia, czy czasem nie jesteś jego użytkownikiem nie powinno chyba wywoływać w Tobie aż takiej frustracji :) Odpuść sobie tych lamerów i ignorantów, to i ja się pośmieję |
|
Data: 2009-09-05 20:40:56 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
"Artur Maśląg" Śmieszne są te Twoje interpretacje, ale skoro masz z tego jakąś przyjemność... nie powinno chyba wywoływać w Tobie aż takiej frustracji :) Wiesz, nic nie poradzę, że okazałeś się w zakresie omawianej materii lamerem i ignorantem - możesz się pośmiać z siebie. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 21:21:36 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Zdanie masz jak typowy troll - coś tam wyczytałeś i bzdury Ty zaś w tej dyskusji okazałeś się pospolitym chamen, który z argumentów "za" przedstawił jakże ważną informację, że jeździł DS i CX . Widocznie twoje DS i CX były bardziej zaawansowane technologicznie niż mój XM, i dlatego teraz jesteś taki mądry. |
|
Data: 2009-09-05 21:41:51 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
(...) Wiesz, nic nie poradzę, że okazałeś się w zakresie omawianej Wij się dalej :) O XM nie było mowy (za młody), ale to co napisałeś: <cite> Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalci </cite> świadczy tylko o tym, że nie masz pojęcia o tych samochodach, a teraz dodatkowo próbujesz coś udowodnić na podstawie jednego egzemplarza, którego to podobno byłeś właścicielem :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-05 22:02:31 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Wiesz, nic nie poradzę, że okazałeś się w zakresie omawianej Ok, szkoda soboty. Przekonałeś mnie, Citroeny, zwłaszcza te większe to prestiżowe i niezawodne limuzyny. Jak mogłem tego do tej pory nie zauważyć? Widać do wszystkich przymiotów którymi mnie określiłeś należy jeszcze dodać ślepotę. |
|
Data: 2009-09-06 15:40:59 | |
Autor: Artur Maśląg | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
(...) Ok, szkoda soboty. Oho - teraz się pojawia ironia, która ma być unikiem przed rzeczywistością :) Widać do wszystkich przymiotów którymi mnie określiłeś należy jeszcze dodać ślepotę. To nie jest ślepota - to raczej wybiórczy wzrok i podobna interpretacja wybranych faktów :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-06 16:29:14 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Artur Maśląg" Ok, szkoda soboty. Wybranych faktów? Przypomnę tylko, że temat dotyczył końca produkcji dobrego samochodu - to jest fakt. No patrz Pan, takie dobre, takie wspaniałe a zaprzestają produkcji. Jako już przekonany nie potrafię zrozumieć prostego faktu, że te kilka miliardów ludzi dało się omamić zmowie żydowskiej loży masońskiej i kupują gówna w postaci Mercedesów, Audi i BMW - lecz wsyscy oni zostaną wystrychnięci na "dudka" bo zarówno Ty jak i ja wiemy co tak naprawdę jest dobre, prestiżowe i niezawodne. Zaprawdę powiadam znak kółek zębatych(kupionych zresztą w Polsce) zawojuje jeszcze nad światem i słynne zielone kule wystawać będą spod masek w każdym kraju i na każdym kontynencie. |
|
Data: 2009-09-06 21:18:52 | |
Autor: DoQ | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
wspaniałe a zaprzestają produkcji. Jako już przekonany nie potrafię zrozumieć prostego faktu, że te kilka miliardów ludzi dało się omamić zmowie żydowskiej loży masońskiej i kupują gówna w postaci Mercedesów, Audi i BMW - lecz wsyscy oni zostaną wystrychnięci na "dudka" bo zarówno Jesz gówno bo miliony much nie mogą się mylić? Ty jak i ja wiemy co tak naprawdę jest dobre, prestiżowe i niezawodne. Zaprawdę powiadam znak kółek zębatych(kupionych zresztą w Polsce) zawojuje jeszcze nad światem i słynne zielone kule wystawać będą spod masek w każdym kraju i na każdym kontynencie. O pneumatycznych zawieszeniach m.in w S-klasie pewnie nie słyszałeś? I o tym że to także się psuje pewnie też? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-09-06 21:27:21 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "DoQ" Jesz gówno bo miliony much nie mogą się mylić? Muchy jeżdżą Citroenami? Zresztą już teraz gdy Artur mnie przekonał potrafię rozróżnić Citroena od gówna, więc mnie nie nabierzesz na swoją retorykę. Ty jak i ja wiemy co tak naprawdę jest dobre, prestiżowe i niezawodne. Zaprawdę powiadam znak kółek zębatych(kupionych zresztą w Polsce) zawojuje jeszcze nad światem i słynne zielone kule wystawać będą spod masek w każdym kraju i na każdym kontynencie. Słyszałem |
|
Data: 2009-09-06 15:25:17 | |
Autor: Generał Śmigło-Smardz | |
koniec dobrych samochodów | |
Artur Maśląg pisze:
Być może opatrznie Cię zrozumiałem Arturze Maślągu nieignorancie. 1.Anonimie? Anonimem to ja jestem, on pisze z netii. 2.Cytroeny som CHÓJOVVE, jak żarcie które gotuje tfoja matóla. 3.Morzesz vvypierdalalć :) |
|
Data: 2009-09-05 21:08:37 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
Prestiż i "szacunek na dzielni" to daje tylko 20 letni Golf-przystanek. ;) no to krótka lekcja historii: http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_Avant http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_DS http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_SM http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_CX http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM Z samochodami jest jak winem - dla jednych "Czar PGR-u" po 3,50, a dla innych np. Chateau Saint Florin - Bordeaux po 35,00. P.s. Wleczenie tyłu to tylko świadczy o braku właściwej obsługi - jakby na przyjęciu pojawić się w poplamionym i niewyprasowanym garniturze. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-05 21:26:24 | |
Autor: WIHEDCNF | |
koniec dobrych samochodów | |
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM Tak, tyle, że nadmiar tego Bordeaux z linku, omal nie doprowadził mnie do pewnego stanu przychodzącego PO stanie upojenia |
|
Data: 2009-09-05 22:10:33 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
koniec dobrych samochodów | |
WIHEDCNF pisze:
To już indywidualna decyzja i jej skutki ;) - chyba jesteś odpowiedzialny za własne postępowanie. Mnie chodziło różnicę w podejściu - wiadomo, że z jabolem ma się większy szacunek pod sklepem, a na eleganckiej kolacji ten jabol wywołał by "lekkie" zażenowanie. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-09-07 14:59:13 | |
Autor: CeSaR | |
koniec dobrych samochodów | |
Tak, tyle, że nadmiar tego Bordeaux z linku, omal nie doprowadził mnie do pewnego stanu przychodzącego PO stanie upojenia Może jednak trzeba było nie do kowala z nim jeździć? XM miał swoje bolączki, głównie w elektryce, ale są ludzie, którzy sobie z tym radzą. No chyba że trafiłeś na jakiś popowodziowy - wtedy nawet czary nie pomogą. Taki rok. C |
|
Data: 2009-09-07 14:10:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
koniec dobrych samochodów | |
Dnia Mon, 7 Sep 2009 14:59:13 +0200, CeSaR napisał(a):
Może jednak trzeba było nie do kowala z nim jeździć? XM miał swoje bolączki, głównie w elektryce, ale są ludzie, którzy sobie z tym radzą. I poduszki przedniego mcphersona, tzn bolączka jest taka, że nie są wieczne, natomiast są drogie, więc nikt tego nie wymienia, a jak już wymienia, to na takie ze szrotu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-09-07 14:48:04 | |
Autor: CeSaR | |
koniec dobrych samochodów | |
Wiesz historia którą ja pamietam to jakieś 40 lat i w historii tej jakoś nie mogę sobie przypomnieć prestizowego Citroena, za to dobrze pamietam takie, którym dupa wlecze się po asfalcie Bo Citroeny to ogólnie dupa..... I pomyśleć, że tyle osób się nabrało... C |