koniec fali B ?

Data: 2010-07-29 10:26:52
Autor: skawet
koniec fali B ?
Witam,
Przyglądam sie właśnie wykresom np. WIG20 i wydaje mi sie, że patrząc od marca 2009 jesteśmy teraz (wg. teorii fal) w końcówce fali B.
Oczywiście od razu dodam, że nie uważam się za żadnego guru giełdy, który rzuca wyroczniami ale tylko za skromnego amatora.
Ośmielę się jednak zaproponować dyskusje na ten temat.

Czy wy też widzicie taki układ fal, który mówi, że jesteśmy aktualnie na końcu fali B?
A jeżeli tak to w którym miejscu według was zatrzyma się fala C?

Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam,
skawet

Data: 2010-07-29 12:16:38
Autor: Robert
koniec fali B ?
Użytkownik "skawet" <skawetusunto@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2re0h$l01$1news.onet.pl...
[...]

Możemy również kończyć falę 2 i wchodzić w falę 3.
http://danericselliottwaves.blogspot.com/

Może też i inny scenariusz :)
http://stockcharts.com/def/servlet/Favorites.CServlet?obj=ID1606987

Pozdrawiam,
RM.

Data: 2010-07-29 13:15:51
Autor: Delfino Delphis
koniec fali B ?
skawet wrote:

[...]

A nie jesteśmy na końcu fali 2? W teorii Eliota każdy widzi co chce :)

Data: 2010-07-29 13:54:16
Autor: skawet
koniec fali B ?

A nie jesteśmy na końcu fali 2? W teorii Eliota każdy widzi co chce :)

No zależy w jakim okresie na to spojrzeć.
W długim okresie faktycznie możemy być w trakcie fali 2 czyli inaczej mówiąc to co dla mnie będzie będzie falami ABC może być jednocześnie falą 2 w długim okresie.

Z tym, że nie wiem dlaczego miał by to być akurat końcówka fali 2?

Data: 2010-07-29 16:46:03
Autor: Robert
koniec fali B ?
Użytkownik "skawet" <skawetusunto@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2rq5b$kj5$1news.onet.pl...
[...]

W sensie będzie 2800 w tym/przyszłym roku?. czy  nie i lecimy do piekła :-)

RM.

Data: 2010-07-29 17:07:22
Autor: skawet
koniec fali B ?

W sensie będzie 2800 w tym/przyszłym roku?. czy  nie i lecimy do piekła :-)

RM.

2800 na pewno
właściwe pytanie brzmi więc kiedy ;)

Data: 2010-07-29 20:38:09
Autor: Robert
koniec fali B ?
Użytkownik "skawet" <skawetusunto@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2s5fb$hs2$1news.onet.pl...
W sensie będzie 2800 w tym/przyszłym roku?. czy  nie i lecimy do
piekła :-) RM.
2800 na pewno
właściwe pytanie brzmi więc kiedy ;)

Zatem najpierw 1800, czy 2800 ?

Scenariusz #1a:
Od marca 2009 wykręśliliśmy piątkę wzrostową, skończyliśmy korektę tej fali (ABC) i teraz jedziemy do góry na >2800.

Scenariusz #1b:
To samo co wyżej, ale nie skończylismy jeszcze korekty ABC i teraz kończym falę B i niebawem wejdziemy w falę C w dól, potem up nowa piątka.

Scenariusz #2
Wzrosty od marca 2009 były korektą, wykreśliliśmy już falę pierwszą i kończymy kreślić falę drugą potej korekcie, co skutkuje jazdą do piekiełka.

Zapewne znajdzie się jeszcze i inny scenariusz, rozbudowanej fali czwartej, przyjmując, że wzrosty od marca 2009 to piątka i jakoś byśmy kreślili falę piątą.

Jakieś pomysły na inny scenariusz ?
Nie jestem elliotowcem w sensie rozdrabniania się na falki i mikrofalkii mogę się w założeniach mylić.

RM.

Data: 2010-07-30 10:35:56
Autor: skawet
koniec fali B ?

Scenariusz #1a:
Od marca 2009 wykręśliliśmy piątkę wzrostową, skończyliśmy korektę tej fali (ABC) i teraz jedziemy do góry na >2800.

Da sie zauważyć fale ABC (co by oznaczało że obecnie jesteśmy już na początku kolejnego "turnusu") ale te fale ABC wydają się mi dość krótkie. Za krótkie (słabe) dla całego okresu od marca 2009, dlatego sadze, że to nie fale ABC ale jedna fala A.

Scenariusz #1b:
To samo co wyżej, ale nie skończylismy jeszcze korekty ABC i teraz kończym falę B i niebawem wejdziemy w falę C w dól, potem up nowa piątka.

To wydaje mi sie najbardziej prawdopodobne. Tym bardziej, że informacje z gospodarki nie są najlepsze. Być może więc dzisiejsze dane z USA o wszystkim ostatecznie rozstrzygną.

[...]

Ja nie widzę innych scenariusz dla okresu od marca 2009.
A na siłę nic nie szukam.

Data: 2010-07-29 22:42:39
Autor: argon1953
koniec fali B ?

[...]

Większość może się mylić ,iż mamy falę B fali 5.Myślę,że obecnie jesteśmy dopiero w fali 5.Jaka ona będzie ,trudno ustalić.Może np.wyrównać szczyt/'3900/lum go przebić ale wcale nie musi.Może być falą załamaną i będzie wynosić np.2950 w marcu-maju 2011.Pażdiom,uwidim ,jak mawiali bracia ze wschodu.Ważniejsze od tego czy mam rację jest czy zarobie.I tak na to patrzcie,zwłaszcza mniej doświadczeni.
pozdr
argon

Data: 2010-07-29 15:32:50
Autor: macieks
koniec fali B ?
On 29 Lip, 22:42, "argon1953" <argon1...@o2.pl> wrote:

"Ważniejsze od tego czy mam rację jest czy zarobie"

Dokładnie. Z falami to jest tak, że eliotowcy widzą przykładowo
1-2-3-4-5 , później zmieniają na 7 czy 9, bo któraś fala była
'rozszerzona czy przedłużona'. Jak ktoś dzięki temu zarabia, to chylę
czoła. Dla mnie zagmatwana sprawa.
Nie prościej użyć linii prostych i średnich.
Przykładowy stan obecny FW20 interwał 1H
http://i31.tinypic.com/2drf4vm.jpg

Wersja uproszczona, nie chcę zaciemnić co widać :)
Bez linii wsparć i oporów, bez wskaźników, bez spojrzenia na interwał
dzienny (nawet na tygodniowy wypada spojrzeć czasem)
Czy można na takich prostych 'prostych' zarobić? - spokojnie.
Jak pociąg odjechał to 'kaplica'? - zawsze jest następny, kwestia
cierpliwości.

koniec fali B ?