koniec końców

Data: 2012-12-14 13:20:06
Autor: boukun
koniec końców
Data: 2012-12-14 05:33:43
Autor: khanula
koniec końców
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 13:20:06 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=3raaYelUqAM&feature=em-uploademail

boukun

mam pytanie do ogolu - czy ktos slucha wypowiedzi tego starszego pana? bo ja po sekundzie wylaczam, jak tylko zobacze to lico

Data: 2012-12-14 14:48:13
Autor: pulsar
koniec końców
W dniu 2012-12-14 14:33, khanula@gazeta.pl pisze:

mam pytanie do ogolu - czy ktos slucha wypowiedzi tego starszego pana? bo ja po sekundzie wylaczam, jak tylko zobacze to lico

Nie jestem pewny, ale chyba nasz grupowy Boczek
mu wierzy, niczym mohery swojemu prezesikowi..

Data: 2012-12-14 16:01:44
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:50cb2e18$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co znaczy wierzy? Pana Waldka polecam tylko ludziom samodzielnie myślącym. Ciebie to nie dotyczy, niewolonik nigdy głowy nie podniesie...

boukun

Data: 2012-12-14 13:43:48
Autor: khanula
koniec końców
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 16:01:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
U�ytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisa� w wiadomo�ci news:50cb2e18$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

> Nie jestem pewny, ale chyba nasz grupowy Boczek

> mu wierzy, niczym mohery swojemu prezesikowi..

Co znaczy wierzy? Pana Waldka polecam tylko ludziom samodzielnie my�l�cym. Ciebie to nie dotyczy, niewolonik nigdy g�owy nie podniesie...

boukun

jakos nikt nie zglosil swojego zainteresowania panem waldkiem i jego spiczami

Data: 2012-12-14 22:52:33
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:093c4913-bb88-4a5f-859d-797edd07eb0bgooglegroups.com...
> [...]

boukun

jakos nikt nie zglosil swojego zainteresowania panem waldkiem i jego spiczami
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak naprawdę inteligentnych i rozumnych ludzi jest ułamek odstetka... Pan Waldek ma z tego ułamka same dobre oceny...

boukun

Data: 2012-12-14 16:02:44
Autor: boukun
koniec końców

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:188fa17d-6aab-4394-9f8b-c4b207132ddegooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Drobna uwaga, pana Waldka felietony nie są dla tępego motłochu z POPiSu...

boukun

Data: 2012-12-14 13:41:25
Autor: khanula
koniec końców
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 16:02:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Drobna uwaga, pana Waldka felietony nie są dla tępego motłochu z POPiSu...

aha, to jest pan waldek... a kto jest pan waldek?

Data: 2012-12-14 22:53:48
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:08d0b103-05ed-482c-92aa-7e08a43acc27googlegroups.com...
> [...]

boukun

aha, to jest pan waldek... a kto jest pan waldek?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ma w stopce na YT, poczytaj jego książki, zainteresuj się, zgłębij wiedzę, może wtedy zaczniesz trzeźwo na świat patrzeć...

boukun

Data: 2012-12-14 14:01:37
Autor: khanula
koniec końców
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 22:53:48 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ma w stopce na YT, poczytaj jego książki, zainteresuj się, zgłębij wiedzę, może wtedy zaczniesz trzeźwo na świat patrzeć...

boukun

nic nie rozumiem nie wiem co to stopka YT. jaka wiedze mam zglebiac? o tych oczywistych oczywistosciach. szkoda pradu. lepij posluchac dobrej muzy. lub przrczytac dobra ksiazke. rewolucje mnie nie interesuja!

Data: 2012-12-14 23:06:01
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6a8b3ca6-5c7c-4cdc-9995-6dbf00e6f9b0googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No to jesteś skazany na reżimowe pranie mózgu, nic na to nie poradzę, nie przejmuj się, większość tak ma...

boukun

Data: 2012-12-15 01:43:49
Autor: khanula
koniec końców
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 23:06:01 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
No to jesteś skazany na reżimowe pranie mózgu, nic na to nie poradzę, nie przejmuj się, większość tak ma...

czy ty potrafisz co merytorycznie madrego powiedziec? watpie bredzie te swoje pierdoly o sprawach oczywistych, tak jakbys odkrywal ameryke. i tak pierdu pierdu... pierdu... pierd jak sam widzisz na haslo pt. kto slucha starszego pana wacka czy wicka, nikt nie odpowiedzial. nikt! bo nikt nie chce sluchac tych komunalow

Data: 2012-12-15 17:23:42
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:782d295a-c247-4419-83d6-915da8da2d7agooglegroups.com...
> [...]

jak sam widzisz na haslo pt. kto slucha starszego pana wacka czy wicka, nikt nie odpowiedzial. nikt! bo nikt nie chce sluchac tych komunalow
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
99% społeczeństwa to w sumie tępota, niewolnicy, może zaledwie 1% jest ludzi napradę inteligentnych i samodzielnie myślących. Dlatego Polska tak stoi, jak stoi, w ogonie cywilizacji i jest zniewolona...

boukun

Data: 2012-12-15 11:10:34
Autor: khanula
koniec końców
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 17:23:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

aha i ty razem z tym starszym panem stanowicie ten 1% entelegencji?

Data: 2012-12-15 23:08:56
Autor: boukun
koniec końców
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e554fbe8-5910-4e1e-843c-bbc556b17a9agooglegroups.com...
[...]