[alior] koniec lokaty overnight od 23 lipca

Data: 2013-07-14 01:09:35
Autor: Ralf
[alior] koniec lokaty overnight od 23 lipca
Do terminu zakonczenia usługi jeszcze troche pozostalo a mi od jakiegos kasa wraca z tej lokaty bez odsetek. Ktoś tak ma?

Data: 2013-07-14 09:42:00
Autor: maciek
"Ralf" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:krsmnk$578$1speranza.aioe.org...
Do terminu zakonczenia usługi jeszcze troche pozostalo a mi od jakiegos kasa wraca z tej lokaty bez odsetek. Ktoś tak ma?

W maju zmienili oprocentowanie lokaty nocnej na 0.1%, więc żeby dostać jednego grosza, trzeba mieć na koncie ze cztery tysiące.

Pozdrawiam,
maciek

[alior] koniec lokaty overnight od 23 lipca