koniec mBankmobile

Data: 2014-10-29 14:27:13
Autor: Skylla
koniec mBankmobile
Za miesiąc mBankMobile kończy działalność.
Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy 100MB w dawnej taryfie Virgin?

Data: 2014-10-29 14:39:42
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 14:27, Skylla pisze:
Za miesiąc mBankMobile kończy działalność.
Czy jakiś pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy 100MB w dawnej taryfie Virgin?

Chyba kaĹĽdy, a na pewno Play i Orange.

Data: 2014-10-29 16:13:03
Autor: Skylla
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 o 14:39, Trybun pisze:
[...]

Tak? Comiesięczny?
Niu ma zbliżone ceny rozmów i smsmów do płaskiego startera, ale pakiet to 350MB za 7zł - za duży i za drogi, gdy się jest prawie zawsze w zasięgi wifi a internetu poza tym używa tylko do sprawdzenia poczty, pogody czy mapy. Wtedy to 50-100MB było idealne.

Data: 2014-10-29 18:08:26
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 16:13, Skylla pisze:
[...]

Jak jest na tą chwilę w Orange to nie wiem, niedawno resetowałem telefon i jak na razie nie mam konta w telefonie. Natomiast w Play można wybrać pakiet 300MB za 5zł, 25MB za 3zł, ale nie wiedzieć z jakiego powodu 100MB kosztuje więcej niż 300, bo 7zł, a więc nie ma sensu wybierać tej taryfy. Ja gdy jadę gdzieś dalej i potrzebuje netu do Yanosika to wybieram 25MB za 3zł.

Data: 2014-10-29 18:11:28
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 18:08, Trybun pisze:
[...]

No tak, nie doczytałem że chodzi Ci o darmowy pakiet.. Takiego niestety nie znam

Data: 2014-10-29 19:18:59
Autor: Skylla
koniec mBankmobile

No tak, nie doczytałem że chodzi Ci o darmowy pakiet.. Takiego niestety
nie znam
Red Bull Mobile ma darmowy pakiet za doładowanie, jednak cena minuty to 29gr, a ważność konta za 50zł to 100dni. Nie jest to źle, ale gorzej niż w mBM.

Data: 2014-10-30 09:24:46
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 19:18, Skylla pisze:

[...]

No ale co to za prepaid skoro reguły prawie takie jak w abonamencie? To ja już wolę wolność polegająca na rocznej ważności konta, a jak potrzebuję netu to go sobie za parę zł włączam.

Data: 2014-10-30 10:16:58
Autor: Skylla
koniec mBankmobile

Red Bull Mobile ma darmowy pakiet za doładowanie, jednak cena minuty
to 29gr, a ważność konta za 50zł to 100dni. Nie jest to źle, ale
gorzej niĹĽ w mBM.

No ale co to za prepaid skoro reguły prawie takie jak w abonamencie? To
ja już wolę wolność polegająca na rocznej ważności konta, a jak
potrzebuję netu to go sobie za parę zł włączam.
To co napisałem to oferta czystego pre-paid. Nie mówię o ofertach no-limit.

Data: 2014-10-31 10:35:42
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-30 10:16, Skylla pisze:

[...]

No nie bardzo czysty, takie same reguły obwiązywały w jarznie quasi abonamentowym pod nazwą Zetafon. Też dawali telefon w zamian za regularne doładowywania. Tu jest o tyle lepiej bo w każdej chwili można odejść bez konsekwencji, ale jednak nie jest to czysty prepaid, przynajmniej ja tak to widzę z pozycji prepaidowca korzystającego z oferty Play.

Data: 2014-10-29 20:05:54
Autor: dizel
koniec mBankmobile
On Wed, 29 Oct 2014 18:08:26 +0100, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Jak jest na t± chwilę w Orange to nie wiem, niedawno resetowałem telefon i jak na razie nie mam konta w telefonie. Natomiast w Play można wybrać pakiet 300MB za 5zł, 25MB za 3zł, ale nie wiedzieć z jakiego powodu 100MB kosztuje więcej niż 300, bo 7zł, a więc nie ma sensu wybierać tej taryfy. Ja gdy jadę gdzie¶ dalej i potrzebuje netu do Yanosika to wybieram 25MB za 3zł.

Trochę Ci się pomieszało z tymi pakietami w play. W taryfach:
- play fresh darmowe rozmowy w play i play fresh darmowe smsy do
wszystkich pozostaj± stare pakiety jakie były czyli:
25MB 3zł
100MB 7zł
200MB 9zł
500MB 15zł
1GB 25zł
W taryfach pozostałych czyli:
    Play na Kartę
    FORMUŁA Play na Kartę
    FORMUŁA MINI MAX na Kartę
    Play na Kartę Lubię to!
    Play na Kartę Rok Ważno¶ci Konta
dostępne s± nowe pakiety odpowiednio:
    300 MB za 5 zł
    1 GB za 9 zł
    3 GB za 20 zł

Pozdrawiam

Data: 2014-10-30 09:26:28
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-29 20:05, dizel pisze:
[...]

No nie wiem, cennik i ofertę spisałem z telefonu, taka oferta jest na moim koncie. Jest to Play fresh z roczn± ważno¶ci± konta, taryfa ogólna, nic nie wł±czane na stałe.

Data: 2014-10-30 13:52:07
Autor: dizel
koniec mBankmobile
On Thu, 30 Oct 2014 09:26:28 +0100, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

No nie wiem, cennik i ofertę spisałem z telefonu, taka oferta jest na moim koncie. Jest to Play fresh z roczn± ważno¶ci± konta, taryfa ogólna, nic nie wł±czane na stałe.

Bo pewnie wy¶wietlaj± się stare i nowe pakiety. Zawsze kogo¶ można
naci±gn±ć jak dokładnie nie sprawdzi.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-31 10:36:07
Autor: Trybun
koniec mBankmobile
W dniu 2014-10-30 13:52, dizel pisze:
[...]

Całkiem prawdopodobne że masz rację. Nic w tej tabeli nie trzyma się kupy. I sęk w tym że nie ma możliwo¶ci dokładnego sprawdzenia w tej aplikacji "Play24" z Google Play pod Androidem.

Data: 2014-10-29 20:09:33
Autor: dizel
koniec mBankmobile
On Wed, 29 Oct 2014 14:27:13 +0100, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl>
wrote:

Za miesi±c mBankMobile kończy działalno¶ć.
Czy jaki¶ pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy 100MB w dawnej taryfie Virgin?

Obecnie tylko stara taryfa Virgin niestety ale do niej numeru nie
przeniesiesz.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-29 22:24:15
Autor: J.F.
koniec mBankmobile
Dnia Wed, 29 Oct 2014 14:27:13 +0100, Skylla napisał(a):
Czy jaki¶ pre-paid daje mały darmowy pakiet danych, jak 50MB w mBM czy 100MB w dawnej taryfie Virgin?

Zobacz t-mobile fri.
Jest tam opcja "darmo internet".
Ale moze kupic pakiet i wybrac "darmowe rozmowy do t-m".

J.

Data: 2014-10-30 17:41:51
Autor: oon
koniec mBankmobile
Na pytanie co ze ¶rodkami na koncie dostałem co¶ takiego:

"W nawi±zaniu do przesłanej przez Pana wiadomo¶ci uprzejmie informuję, że po dniu 30.11.2014 nie będzie możliwo¶ci wykorzystania zgormadzonych ¶rodków na kontach.
W zwi±zku z powyższym zwracam się z uprzejm± pro¶b± o wykorzystanie tych ¶rodków do dnia 30.11.2014.
Po upływie w/w terminu nie będzie możliwo¶ci odzyskania ¶rodków z konta telefonicznego."

Tak jakby przygotowywali się do tego od dawna. SMSy premium zablokowane. Brak innego sposobu odzyskania choćby czę¶ci ¶rodków i tylko miesi±c na "wygadanie" pomimo, że nadal system twierdzi, że konto mam ważne do lutego. Problem zapewne dotyczy wielu osób.

Wydaje mi się, że skoro zapłaciłem za usługę, której nie zamierzaj± realizować to zapłata im się nie należy.

Ma kto¶ pomysł co z tym zrobić?

Data: 2014-10-30 19:09:01
Autor: JoteR
koniec mBankmobile
"oon" napisał:

[...]

Teraz? Odżałować. Na przyszło¶ć? Nie płacić z góry (Allegro, prepaid i takie tam).
A lokaty umieszczać na koncie bankowym, nie telefonicznym ;->
Towarzyszu Trybunie Ludu, jeste¶cie tu? Coraz droższa ta wasza "wolno¶ć" ;->

JoteR

Data: 2014-10-30 19:12:29
Autor: Skylla
koniec mBankmobile
Data: 2014-10-30 19:36:59
Autor: oon
koniec mBankmobile
http://www.mbank.pl/forum/watek,997897,this-is-the-end,4.html

suuuuper, dzięki za informację.
Szkoda, że infolinia tego nie wiedziała.

Data: 2014-10-30 19:39:20
Autor: Skylla
koniec mBankmobile

suuuuper, dzięki za informację.
Szkoda, że infolinia tego nie wiedziała.
Złamali się pod wpływem krytyki i UKE. Plany mieli inne, o czym ¶wiadczyły maile pożegnalne.

koniec mBankmobile