koniec mtransferu z KK

Data: 2011-11-29 15:27:54
Autor: wefe
koniec mtransferu z KK
miał być ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi¶ zonk

Data: 2011-11-29 06:56:22
Autor: Bungiel
koniec mtransferu z KK
On Nov 29, 3:27 pm, "wefe" <kla...@gazeta.pl> wrote:
mia by ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi
zonk

ja dzis zrobilem, ale gdy chcialem kolejny to juz opcji KK nie bylo.
Moze wprowadzli jakies ograniczenie w mbanku?

Data: 2011-11-29 15:11:16
Autor: Wemif
koniec mtransferu z KK
Tez nie mam :(

a.

Data: 2011-11-29 15:45:59
Autor: Borys Pogoreło
koniec mtransferu z KK
Dnia Tue, 29 Nov 2011 15:27:54 +0100, wefe napisał(a):

miał być ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi¶ zonk

 [*]

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-11-29 16:25:21
Autor: neoniusz
koniec mtransferu z KK
W dniu 29.11.2011 15:27, wefe pisze:
mia³ byæ ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu juz dzi¶
zonk

Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

Data: 2011-11-29 16:26:04
Autor: neoniusz
koniec mtransferu z KK
W dniu 29.11.2011 16:25, neoniusz pisze:
mia³ byæ ostatniego listopada zablokowany transfer z kk mBanku a tu
juz dzi¶
zonk

Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

Ktos moze sprawdzic czy multi tez poblokowalo?

Data: 2011-11-29 10:56:03
Autor: michalp
koniec mtransferu z KK
On 29 Lis, 16:26, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

Ktos moze sprawdzic czy multi tez poblokowalo?

Multi również bloknięte.

Data: 2011-11-29 20:20:07
Autor: Kamil Jońca
koniec mtransferu z KK
michalp <michalplawsiuk@gmail.com> writes:

> Tylko BC. mTransfer do Allegro dalej dziala.

Ktos moze sprawdzic czy multi tez poblokowalo?

Multi również bloknięte.

A u mnie dalej niby z multi moĹĽna. Dziwne.

KJ

--
Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-11-29 12:40:09
Autor: michalp
koniec mtransferu z KK
On 29 Lis, 20:20, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
michalp <michalplaws...@gmail.com> writes:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S..Sokół)

Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
osobistÄ… dali xD. w mBanku na 100% siÄ™ nie da ;)

Data: 2011-11-29 22:10:03
Autor: Damian News
koniec mtransferu z KK
Witam

> [...]

Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
osobistÄ… dali xD. w mBanku na 100% siÄ™ nie da ;)

O 14:20 jeszcze szło czyżby to był ostatni przelew z KK przez Blue Cash :)
To mi się udało w poniedziałek podwyższyłem limit a dzisiaj przelewek :)

Data: 2011-11-29 22:21:39
Autor: Kamil Jońca
koniec mtransferu z KK
"Damian News" <serwis@serwis.net.pl> writes:

Witam

> Multi również bloknięte.

A u mnie dalej niby z multi moĹĽna. Dziwne.

KJ

[...]

[...]

:)

No, ja miałem zamknięcie cyklu 28 ... :), dziś rano puściłem przelew.

KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-11-29 22:15:59
Autor: Kamil Jońca
koniec mtransferu z KK
> [...]

michalp <michalplaws...@gmail.com> writes:

> Multi również bloknięte.

A u mnie dalej niby z multi moĹĽna. Dziwne.

[..proszę wycinać sygnaturki...]

Ja widzę, tylko możliwość przelewu z konta - może mi jakąś blokadę
osobistÄ… dali xD. w mBanku na 100% siÄ™ nie da ;)

A właściwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też), więc widać, że nie działa,
a w Multi? Bo doszedłem już do pola z wpisywaniem hasła SMS i na tym
stanÄ…Ĺ‚em (nie chce mi sie tracić 5 PLN). NIe da siÄ™ wybrać r-ku karty  w
Multi czy dopiero po wpisaniu SMS-a dostaje siÄ™ komunikat?
KJ

Data: 2011-11-30 19:00:12
Autor: Wojciech Bancer
koniec mtransferu z KK
On 2011-11-29, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A wła¶ciwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też),

Ale rachunek jest widoczny? :)
Bo wiesz, odblokować takie pole można byle firebugiem :)
Jaja by były jakby się okazało, że blokada jest tylko client-side. ;-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-30 13:57:27
Autor: Bungiel
koniec mtransferu z KK
On Nov 30, 8:00 pm, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Bo wiesz, odblokowa takie pole mo na byle firebugiem :)
Jaja by by y jakby si okaza o, e blokada jest tylko client-side. ;-)

O dziwo az takimi partaczami nie sa.

Data: 2011-12-01 14:39:30
Autor: Borys Pogoreło
koniec mtransferu z KK
Dnia Wed, 30 Nov 2011 13:57:27 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

Bo wiesz, odblokowa takie pole mo na byle firebugiem :)
Jaja by by y jakby si okaza o, e blokada jest tylko client-side. ;-)

O dziwo az takimi partaczami nie sa.

 A wnioski kredytowe mBanku pamiętasz? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-01 08:19:33
Autor: Bungiel
koniec mtransferu z KK
On Dec 1, 2:39 pm, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Wed, 30 Nov 2011 13:57:27 -0800 (PST), Bungiel napisa (a):

> O dziwo az takimi partaczami nie sa.

 A wnioski kredytowe mBanku pami tasz? ;)

Pamietam, ale to jednak inny kaliber :) Swoja droga odnosze wrazenie,
ze w polskim sektorze e-bankowym tych "geniuszy" programistycznych
jest jakos tak dziwnie duzo.
Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.
Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...

Data: 2011-12-01 21:16:58
Autor: Borys Pogoreło
koniec mtransferu z KK
Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:19:33 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.

 A kody kreskowe masz na nich poprawne? Bo do nich też jakiej¶ cudacznej
czcionki użyli.

Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...

 O nieprawidłowym MIME w mailach mBanku i mojej walce z nimi mógłbym sporo
napisać :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-12-01 16:06:30
Autor: Bungiel
koniec mtransferu z KK
On Dec 1, 9:16 pm, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:19:33 -0800 (PST), Bungiel napisa (a):

> Wczoraj udalo mi sie przywrocic poprawne wyswietlanie PDFow mbankowych
> poprzez grzebanie w ~/.fonts.conf. No ludzie, w 2011r. takie
> akrobacje? Bo jakis idioten musial koniecznie uzyc ArialMT.

 A kody kreskowe masz na nich poprawne? Bo do nich te jakiej cudacznej
czcionki u yli.

A gdzie sa te kody? Mnie interesowaly tylko potwierdzenia transakcji,
ktore wlasnie skopali przy okazji ostatniej aktualizacji, a tam kodow
nie ma.

> Przyklady moznaby mnozyc w nieskonczonosc...

 O nieprawid owym MIME w mailach mBanku i mojej walce z nimi m g bym sporo
napisa :)

Coz, u konkurencji tez szalu nie ma. Chyba wole takie drobne kwasiki
niz przygody z odswiezaniem jak w eurobanku itp. cuda natury.

Data: 2011-12-02 01:42:26
Autor: Borys Pogoreło
koniec mtransferu z KK
Dnia Thu, 1 Dec 2011 16:06:30 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

A gdzie sa te kody? Mnie interesowaly tylko potwierdzenia transakcji,
ktore wlasnie skopali przy okazji ostatniej aktualizacji, a tam kodow
nie ma.

 We wnioskach wszelakich AFAIR.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-11-30 21:13:26
Autor: Kamil Jońca
koniec mtransferu z KK

On 2011-11-29, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A wła¶ciwie jak to się objawia w Multi? BO w mBanku nie można wybrać
r-ku karty z listy rozwijanej (u mnie też),

Ale rachunek jest widoczny? :)
Nie. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-11-30 21:38:14
Autor: Wojciech Bancer
koniec mtransferu z KK
On 2011-11-30, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ale rachunek jest widoczny? :)
Nie.

A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem
czy blokady w innym miejscu nie ma.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-30 23:46:04
Autor: Kamil Jońca
koniec mtransferu z KK

On 2011-11-30, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ale rachunek jest widoczny? :)
Nie.

A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem
czy blokady w innym miejscu nie ma.

Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc je¶li jest blokada to
na samym końcu.
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-12-01 03:56:18
Autor: luc
koniec mtransferu z KK
On 30 Lis, 23:46, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Wojciech Bancer <prot...@post.pl> writes:
> On 2011-11-30, Kamil Jońca <kjo...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem
> czy blokady w innym miejscu nie ma.

Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc jeśli jest blokada to
na samym końcu.
KJ

CoĹ› mi siÄ™ wydaje, ĹĽe teĹĽ zlikwidujÄ… to w Multibanku, bo na infolinii
komunikat o braku dostępu do usług w nocy...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-10 10:11:21
Autor: Wojciech Bancer
koniec mtransferu z KK
On 2011-11-30, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A tymczasem w multi nadal karty mam widoczne, acz nie testowałem
czy blokady w innym miejscu nie ma.

Ja doszedłem do pola na wpisanie hasła SMS, więc je¶li jest blokada to
na samym końcu.

Przepraszam że odkopuję.
Jak na razie mogę powiedzieć: #SOA1. :-)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-11-30 19:48:36
Autor: Sinus
koniec mtransferu z KK
A jak to jest w końcu z t± zmian± daty zakończenia cyklu rozliczeniowego karty
kredytowej. Dzi¶ próbowałem to zmienić i mLinka powiedziała że to niemożliwe
bo z dotychczasow± dat± musz± być wygenerowane co najmniej 3 wyci±gi.

Moje ostatnie 2 s± z 5/5/7-go - ten ostatni z racji tego że 5-ty przypadał w
sobotę. To zgodne z regulaminem czy po prostu wykręcaj± się bo maj± jaki¶
tabun ludzi chc±cych to zmieniać?

--
Sinus

Data: 2011-11-30 21:12:09
Autor: osa
koniec mtransferu z KK
W dniu 2011-11-30 20:48, Sinus pisze:
[...]

Też tak dzi¶ usłyszałem, co jest zgodne z informacjami podawanymi tutaj i na forum mBanku - do zmiany daty zakończenia cyklu wymagane s± 3 wyci±gi. Dla jednej z kart miałem tylko 2 wyci±gi więc zmiana nie doszła do skutku.

Moje ostatnie 2 s± z 5/5/7-go - ten ostatni z racji tego że 5-ty przypadał w
sobotę. To zgodne z regulaminem czy po prostu wykręcaj± się bo maj± jaki¶
tabun ludzi chc±cych to zmieniać?

W regulaminie z tego co pamiętam nie ma szczegółów, a jedynie informacja aby dzwonić na mLinię. Zmieniłem dzi¶ daty zakończenia z 2. na 28. dla trzech kart, które maj± więcej niż 3 wygenerowane wyci±gi. Nie było z tym żadnych problemów - 5 minut i GP przedłużony o prawie miesi±c ;)

koniec mtransferu z KK