koniec oleju skrzyni automatycznej ?

Data: 2011-02-06 22:43:44
Autor: Filip KK
koniec oleju skrzyni automatycznej ?
W dniu 2011-02-06 22:03,  Michał pisze:
witam,

Co się stanie jak braknie oleju w skrzyni ?

-przestanie biegi zmieniać ? (odrazu czy stopniowo) ?
i będzie trzeba dolać ?

-czy najpierw się popsuje i potem przestanie biegi zmieniać ?

skrzynia klasyczna 11 letnia.

Zapomniałeś, że jest coś takiego jak tryb awaryjny skrzyni biegów?

Data: 2011-02-06 23:08:05
Autor: Michał
> [...]
>

> skrzynia klasyczna 11 letnia.

Zapomniałeś, że jest coś takiego jak tryb awaryjny skrzyni biegów?

Ooo, nie mam o nim pojęcia :)

jak się to włącza ?
i czy jak się akumulator rozładuje to ten tryb też dobry do pchnięcia auta ?

Na skrzyni mam: PRND321, bez łopatek przy kierownicy, bez guzików sport.

tz. skrzynia działa (renault u mechanika, jeżdżę leganzą) tylko coś
się dzieje z olejem.

i się zastanawiam czy dolać czy ktoś doleje, i co się stanie jak
się olej skończy - czy będzie zmieniać gorzej, czy przestanie
zmieniać czy się popsuje.

pozdrawiam.

Data: 2011-02-08 17:54:07
Autor: Filip KK
W dniu 2011-02-07 00:08,  Michał pisze:

Zapomniałeś, że jest coś takiego jak tryb awaryjny skrzyni biegów?

Ooo, nie mam o nim pojęcia :)

Właśnie widzę. Dokształć się.

koniec oleju skrzyni automatycznej ?