koniec oranze?

Data: 2010-10-15 20:57:33
Autor: malgosia
koniec oranze?
Data: 2010-10-15 21:21:13
Autor: J.F.
koniec oranze?
On Fri, 15 Oct 2010 20:57:33 +0200,  malgosia wrote:
http://biznes.onet.pl/sad-kampania-reklamowa-orange-wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal

Jaki tam koniec - 4gr kazdy klient zaplaci i sie ureguluje :-)

J.

Data: 2010-10-16 13:57:02
Autor: Król Dopalaczy
koniec oranze?
W dniu 2010-10-15 21:21, J.F. pisze:
[...]

teraz kolej na oszustwo ery internet bez limitu a pod tym napis po 100 mega zmniejszenie predkosci (do predkosci uniemozliwiajacej skorzystanie nawet z gadu) - bezczelnosc.

Albo reklamy plusa i ich internetu w gazetach z rozpackanym napisem ze po przekroczeniu 1 gb nastepuje kasowanie za korzystanie (powinni sprawdzic czy wzor druku tez byl rozpackany czy tylko reaklama z winy gazety - to byla darmowa gazetka rozdawana na dworcach)

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-16 14:52:24
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
koniec oranze?
On 10/16/2010 01:57 PM, Król Dopalaczy wrote:

teraz kolej na oszustwo ery internet bez limitu a pod tym napis po 100
mega zmniejszenie predkosci (do predkosci uniemozliwiajacej skorzystanie
nawet z gadu) - bezczelnosc.

No dziwne. Gadu działa, ssh działa, poczta działa, usenet działa. Co dokładnie uniemożliwia Era?

M.

Data: 2010-10-16 20:17:01
Autor: Król Dopalaczy
koniec oranze?
W dniu 2010-10-16 14:52, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

mam blueconnecta i w momencie przekroczenia paczki nawet gadu si enie loguje.

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-16 21:07:11
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
koniec oranze?
On 10/16/2010 08:17 PM, Król Dopalaczy wrote:
[...]

A to już Twoja wina, było wiadomości nie wycina. Przerośnięte reklamy odpalane przez oryginalnego klienta być może...

M.

PS:Tak, sprawdziłem, akurat do wtorku mam ograniczone pasmo. Działają mi wszystkie cztery używane protokoły IM (w tym gg)...

Data: 2010-10-17 17:13:50
Autor: Król Dopalaczy
koniec oranze?
W dniu 2010-10-16 21:07, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

tak sie sklada ze korzystam z spike bez reklam i nawet zalogowac nie szlo, a jak zalogowalo to za chwile wywalalo.

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-17 17:30:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
koniec oranze?
On 10/17/2010 05:13 PM, Król Dopalaczy wrote:

[...]

Cóż, wyraźnie Cię Era nie lubi. Co nijak nie znaczy że 'po przekroczeniu transferu' uniemożliwia połączenie GG.

M.

Data: 2010-10-16 20:32:45
Autor: robertcb
koniec oranze?
> [...]
> nawet z gadu) - bezczelnosc.

No dziwne. Gadu działa, ssh działa, poczta działa, usenet działa. Co dokładnie uniemożliwia Era?

A chocby streaming full HD;)

Data: 2010-10-16 21:05:26
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
koniec oranze?
On 10/16/2010 08:32 PM, robertcb@poczta.onet.pl wrote:
On 10/16/2010 01:57 PM, KrĂłl Dopalaczy wrote:

teraz kolej na oszustwo ery internet bez limitu a pod tym napis po 100
mega zmniejszenie predkosci (do predkosci uniemozliwiajacej skorzystanie
nawet z gadu) - bezczelnosc.

No dziwne. Gadu dzia�a, ssh dzia�a, poczta dzia�a, usenet dzia�a. Co
dok�adnie uniemoşliwia Era?

A chocby streaming full HD;)

To mnie akurat nie dziwi...

M.

Data: 2010-10-17 17:14:14
Autor: Król Dopalaczy
koniec oranze?
W dniu 2010-10-16 20:32, robertcb@poczta.onet.pl pisze:
[...]

skorzystaj z netu ery po przekroczeniu limitu i pogadamy

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-17 17:31:41
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
koniec oranze?
On 10/17/2010 05:14 PM, Król Dopalaczy wrote:
[...]

Chyba nie pogadacie, skoro Tobie po przekroczeniu limitu nic nie działa :>
Mnie nadal działa, złosliwe...

M.

Data: 2010-10-20 18:01:52
Autor: z
koniec oranze?
malgosia pisze:
http://biznes.onet.pl/sad-kampania-reklamowa-orange-wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal
Mam rozumieæ ¿e w innej promocji-ofercie (wieczory i ³ikendy) takie zapisy s± legalne? "Gadasz za darmo od 16 do rana" ale drobnym druczkiem    z wyj±tkiem ¶wi±t"
Tfu...

koniec oranze?