koniec przelewów z kk w Getin

Data: 2010-02-15 22:41:25
Autor: Se.
koniec przelewów z kk w Getin
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

Data: 2010-02-15 22:42:57
Autor: MarekZ
koniec przelewów z kk w Getin
[i]

Data: 2010-02-16 08:57:38
Autor: Valdi
koniec przelewów z kk w Getin
"MarekZ" news:hlcf0c$ogr$1srv.cyf-kr.edu.pl

[i]

Nie zapalam. :) Nie jest mi ich żal.
Getin to idealny przykład jak fajną ofertę można skasować w przeciągu
jednego dnia.
I wcale nie mam na myśli oprocentowania.

Data: 2010-02-15 22:47:30
Autor: Darek
W dniu 2010-02-15 22:41, Se. pisze:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

no to pożegnamy się z kartą getina

Darek

Data: 2010-02-15 22:51:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlcfdj$een$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-02-15 22:41, Se. pisze:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

no to pożegnamy się z kartą getina

Mogli zrobić 1%, to większość przelewowych ludzi by pewnie została. Wszystko wyżej powoduje, że produkt robi się nieatrakcyjny. A taką miałem fajną kartę, mimo tych 4,50/9,50 miesięcznie...

Data: 2010-02-17 01:17:35
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

No więc jest tak:
1) przelewy 2,5% prowizji z GP
2) wypłaty gotówki 0% prowizji bez GP

A ja się zastanawiam, czy jest jakaś KK, która daje wybór pomiędzy przelewami z prowizją i GP a przelewami bez prowizji i GP? Nie mam nic przeciwko bezprowizyjnym wypłatom z bankomatów, ale nie zawsze zastąpią one przelewy.

Przemek

Data: 2010-02-17 08:36:04
Autor: witrak()
On 2010-02-17 01:17, Przemysław Kowalik wrote:
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

Czyli w efekcie albo płaci się ryczałtem 2,5% od kwoty,
albo 20% (bo chyba nie ma banku z tańszym kredytem) za całą resztę GP. Chyba na jedno wychodzi.
Ergo: kk zdecydowanie do likwidacji.

witrak()

Data: 2010-02-17 09:21:12
Autor: MarekZ
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlg6df$ivt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

No więc jest tak:
1) przelewy 2,5% prowizji z GP
2) wypłaty gotówki 0% prowizji bez GP

Dla porównania:
Przelewy w Rajfim - 2% prowizji i dłuższy GP;
Przelewy w ING - 0% prowizji i 12% (MC-P), 18% (VG), 19,5% (inne) bez GP.

Karta Getinu nie broni się w żadnej kategorii, szczególnie że jest dla niej ten dodatkowy haracz 4,50/9,50.

Data: 2010-02-17 12:06:06
Autor: xbartx
koniec przelewów z kk w Getin
Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:21:12 +0100, MarekZ napisał(a):

Dla porĂłwnania:
Przelewy w Rajfim - 2% prowizji i dłuższy GP; Przelewy w ING - 0%
prowizji i 12% (MC-P), 18% (VG), 19,5% (inne) bez GP.

No i jeszcze przelewy za 0 pln i 0% w Alior w ramach GP :)

Data: 2010-02-16 00:04:34
Autor: juntam
koniec przelewów z kk w Getin
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.

=> zamykam konto :-)

Data: 2010-02-16 00:51:15
Autor: witrak()
On 2010-02-16 00:04, juntam wrote:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.

=> zamykam konto :-)
Kartę "wyrzucić" - rozumiem. Ale dlaczego konto ?

Czy bez karty nie można go mieć ? Ja nie wziąłem karty - żadnej, a konto niespecjalnie mi się obecnie podoba, ale roczku jeszcze nie skończyło :-)
Z drugiej strony póki darmowe...

witrak()

Data: 2010-02-16 08:56:13
Autor: Valdi
koniec przelewów z kk w Getin
"witrak()" news:hlcmq2$6am$3atlantis.news.neostrada.pl

Kartę "wyrzucić" - rozumiem. Ale dlaczego konto ?

W ramach lepszego samopoczucia. Jak się żegnać to na całego :)

Czy bez karty nie można go mieć ? Ja nie wziąłem karty - żadnej, a
konto niespecjalnie mi się obecnie podoba, ale roczku jeszcze nie
skończyło :-)

moje skończyło i... i będę zamykał :)

Z drugiej strony póki darmowe...

ale ofertowo się popsuło...

Data: 2010-02-16 02:47:07
Autor: Szymon
Użytkownik "Se." <saqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3bd2.00000023.4b79bf85newsgate.onet.pl...
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

Data: 2010-02-16 07:52:02
Autor: Krzysztof Bajorek
koniec przelewów z kk w Getin

Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

Witam
Dostałem wyciąg z karty a tam na drugiej stronie piękna litania jak to bedzie extra fajnie bo obniżają oprocentowanie :D z 20% do 19,99% i inne bla bal bla i te wspaniałe 2,5% :( od przelewu

czas zamknąć kartę
Ktoś poleci karte z cashback lub może karta z punkatmi PAYBACK ?
co warto wziąść ?

pozdr
Krzysiek

Data: 2010-02-16 08:26:48
Autor: Szymon
Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k.bajorek@wasko.plNOSPAM> napisał w wiadomości news:hldfvv$c15$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja jeszcze w tym miesiącu nie dostałem wyciągu. Ale wychodzi na to, że lipa.
Sam mam debetówkę Wydajesz&Zarabiasz. Polecam. 1% zwrotu, zero formalności.

Data: 2010-02-16 08:57:19
Autor: szczurwa
On 15 Lut, 22:41, "Se." <saqWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

Szkoda...Pewnie czytają Grupę ..;-)

Data: 2010-02-16 10:21:07
Autor: Marcepan
koniec przelewów z kk w Getin
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

Ciekawe co będzie z KISem w Open Finance? To też niejako Getin.

Data: 2010-02-17 11:56:48
Autor: szczurwa
koniec przelewów z kk w Getin
On 15 Lut, 22:41, "Se." <saqWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

A tak na marginesie, na ich witrynie żadnego info w interesującym nas
tu temacie. Wciąż promocja złotej karty zachęca do przeniesienia m.
in. darmowymi przelewami w GP.

Data: 2010-02-19 02:42:22
Autor: Erazmus
On 17 Lut, 20:56, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

A tak na marginesie, na ich witrynie żadnego info w interesującym nas
tu temacie. Wciąż promocja złotej karty zachęca do przeniesienia m.

Bo darmowe przelewy kończą się 1 kwietnia :)
KK Getin Banku pomogła mi w wielu podbramkowych sytuacjach a przez
ostatnie 2 lata pozwalała dzięki dużemu limitowi zarabiać parę groszy
na odsetkach . Nic nie trwa wiecznie i trzeba się będzie rozstać z nią
w maju. 30 marca jeszcze zrobię ostatni przelew a potem złoże
wypowiedzenie.

--
pozdrawiam,
Erazmus