koniec przelewów z kk w Getin

Data: 2010-02-15 22:47:30
Autor: Darek
koniec przelewów z kk w Getin
W dniu 2010-02-15 22:41, Se. pisze:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

no to pożegnamy się z kartą getina

Darek

Data: 2010-02-15 22:51:02
Autor: MarekZ
Użytkownik "Darek" <nie@podam.maila.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlcfdj$een$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-02-15 22:41, Se. pisze:
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

no to pożegnamy się z kartą getina

Mogli zrobić 1%, to większość przelewowych ludzi by pewnie została. Wszystko wyżej powoduje, że produkt robi się nieatrakcyjny. A taką miałem fajną kartę, mimo tych 4,50/9,50 miesięcznie...

Data: 2010-02-17 01:17:35
Autor: Przemysław Kowalik
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

No więc jest tak:
1) przelewy 2,5% prowizji z GP
2) wypłaty gotówki 0% prowizji bez GP

A ja się zastanawiam, czy jest jakaś KK, która daje wybór pomiędzy przelewami z prowizją i GP a przelewami bez prowizji i GP? Nie mam nic przeciwko bezprowizyjnym wypłatom z bankomatów, ale nie zawsze zastąpią one przelewy.

Przemek

Data: 2010-02-17 08:36:04
Autor: witrak()
On 2010-02-17 01:17, Przemysław Kowalik wrote:
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

Czyli w efekcie albo płaci się ryczałtem 2,5% od kwoty,
albo 20% (bo chyba nie ma banku z tańszym kredytem) za całą resztę GP. Chyba na jedno wychodzi.
Ergo: kk zdecydowanie do likwidacji.

witrak()

Data: 2010-02-17 09:21:12
Autor: MarekZ
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hlg6df$ivt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

No więc jest tak:
1) przelewy 2,5% prowizji z GP
2) wypłaty gotówki 0% prowizji bez GP

Dla porównania:
Przelewy w Rajfim - 2% prowizji i dłuższy GP;
Przelewy w ING - 0% prowizji i 12% (MC-P), 18% (VG), 19,5% (inne) bez GP.

Karta Getinu nie broni się w żadnej kategorii, szczególnie że jest dla niej ten dodatkowy haracz 4,50/9,50.

Data: 2010-02-17 12:06:06
Autor: xbartx
koniec przelewów z kk w Getin
Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:21:12 +0100, MarekZ napisał(a):

Dla porĂłwnania:
Przelewy w Rajfim - 2% prowizji i dłuższy GP; Przelewy w ING - 0%
prowizji i 12% (MC-P), 18% (VG), 19,5% (inne) bez GP.

No i jeszcze przelewy za 0 pln i 0% w Alior w ramach GP :)

koniec przelewów z kk w Getin