koniec przelewów z kk w Getin

Data: 2010-02-16 02:47:07
Autor: Szymon
koniec przelewów z kk w Getin
Użytkownik "Se." <saqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3bd2.00000023.4b79bf85newsgate.onet.pl...
od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
piknie było, ale się skończyło.

Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

Data: 2010-02-16 07:52:02
Autor: Krzysztof Bajorek
koniec przelewów z kk w Getin

Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

Witam
Dostałem wyciąg z karty a tam na drugiej stronie piękna litania jak to bedzie extra fajnie bo obniżają oprocentowanie :D z 20% do 19,99% i inne bla bal bla i te wspaniałe 2,5% :( od przelewu

czas zamknąć kartę
Ktoś poleci karte z cashback lub może karta z punkatmi PAYBACK ?
co warto wziąść ?

pozdr
Krzysiek

Data: 2010-02-16 08:26:48
Autor: Szymon
Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k.bajorek@wasko.plNOSPAM> napisał w wiadomości news:hldfvv$c15$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja jeszcze w tym miesiącu nie dostałem wyciągu. Ale wychodzi na to, że lipa.
Sam mam debetówkę Wydajesz&Zarabiasz. Polecam. 1% zwrotu, zero formalności.

koniec przelewów z kk w Getin