koniec sezonu

Data: 2009-04-14 09:21:30
Autor: Piotr
koniec sezonu
I dokonało się.
Wczoraj zakończyłem sezon zimowy ślizgając się na Hali Szrenickiej (wyśmienite warunki) i zjeżdżając do parkingu nartostradą Lolobrygida (tyle śniegu nie było na niej na początku sezonu).
Sezon w Karkonoszach w tym roku uważam za zamknięty i udany. Choć początki nie zwiastowały fajnej zimy, to ostatecznie wyjeździłem się całkiem nieźle.
Czas wsiąść na rower, co dzisiaj mam zamiar uczynić.
zdrowaśki
Piotr

Data: 2009-04-14 16:34:11
Autor: szaraban
koniec sezonu
[...]

nooo super że nas o tym powiadomiłeś ! , bo to strasznie ważna informacja dla
wszystkich, i że zaczynasz jeździć na rowerze - to też ważna i ciekawa sprawa.

Data: 2009-04-14 17:25:08
Autor: zly
koniec sezonu
Dnia Tue, 14 Apr 2009 16:34:11 +0200, szaraban@vp.pl napisał(a):

nooo super że nas o tym powiadomiłeś ! , bo to strasznie ważna informacja dla
wszystkich, i że zaczynasz jeździć na rowerze - to też ważna i ciekawa sprawa.

Mnie np zainteresowalo, ze mozna gdzies jeszcze pojezdzic. W tym roku zaczalem, i myslalem, ze dopiero za rok bedzie mozzliwosc, a tu sie okazuje, ze jakbym znalazl czas za tydzien to by jeszcze szansa byla
--
marcin

Data: 2009-04-14 17:41:32
Autor: szaraban
koniec sezonu

Mnie np zainteresowalo, ze mozna gdzies jeszcze pojezdzic.

na rowerze czy na nartach ? , W tym roku
zaczalem, i myslalem, ze dopiero za rok bedzie mozzliwosc, a tu sie okazuje, ze jakbym znalazl czas za tydzien to by jeszcze szansa byla

to cie pewnie zaskoczę i powiem, że wystarczy śledzić strony ośrodków
narciarskich i tam piszą czy jest otwarte czy nie. a jak już ktoś zdaje relacje
z wyjazdu to niech ona będzie rzeczowa, a nie że zakończył sezon gdzieś tam, bo
to chyba nikogo nie interesuje.

Data: 2009-04-14 17:55:33
Autor: ADAM
koniec sezonu
[...]

Delikatnie Ci powiem - nie przesadzaj...

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-04-15 17:18:17
Autor: zly
koniec sezonu
Dnia Tue, 14 Apr 2009 17:41:32 +0200, szaraban@vp.pl napisał(a):

Mnie np zainteresowalo, ze mozna gdzies jeszcze pojezdzic.
na rowerze czy na nartach ? ,

przeciez napisalem, ze 'jeszcze'. na rowerze sie jezdzi caly rok

to cie pewnie zaskoczę i powiem, że wystarczy śledzić strony ośrodków
narciarskich i tam piszą czy jest otwarte czy nie.

ok, ale ja poki co nie znam stron, nie znam nawet nazw osrodkow, a juz na pewno nie wiem ktory jest dobry a ktory nie. tak wiem, wszystko mozna wyguglac, ale to zajmuje nieco czasu

--
marcin

Data: 2009-04-15 17:13:52
Autor: zly
koniec sezonu
Dnia Tue, 14 Apr 2009 17:54:52 +0200, ADAM napisał(a):

zaczalem, i myslalem
No gratulacje!

troche dwuznacznie wyszlo ;)

--
marcin

Data: 2009-04-14 18:27:52
Autor: Piotr
koniec sezonu

Użytkownik <szaraban@vp.pl> napisał w wiadomości news:6ddb.00000031.49e49ee3newsgate.onet.pl...
[...]

nooo super, że zabrałeś głos w tematach:
a) kończenia sezonu
b) wciąż wyjątkowo dobrych warunków w Karkonoszach
c) udanego sezonu w Karkonoszach
d) letnim sposobie utrzymywania dobrej kondycji i przygotowania do kolejnej zimy

twój głos wniósł w tym wątku bardzo dużo ważnych informacji dla wszytskich.

Data: 2009-04-14 18:36:56
Autor: szaraban
koniec sezonu

> [...]

twój głos wniósł w tym wątku bardzo dużo ważnych informacji dla wszytskich.

ja pisze o tym że ty piszesz o niczym, i tylko tyle. jak już piszesz to
napisałbyś że nie było ludzi, że były muldy itp.

Data: 2009-04-14 18:38:49
Autor: Grzegorz Lipnicki
koniec sezonu
ależ sezon dopiero się zaczyna i z wolna
można zacząć uczyć się jeździć ;)
na początek warto podpatrywać najlepszych:
http://www.youtube.com/watch?v=fwvSfitjG9w

 g.

Data: 2009-04-14 21:11:12
Autor: J.F.
koniec sezonu
Użytkownik "Piotr" <piotr(usyn_to)@karkonosz.pl> napisał w wiadomości news:gs1e2a$5h5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czyli nie klamali jak pisali ze dobre, a w kamerce widac bylo tylko bloto pod dolnym wyciagiem ?

Sezon w Karkonoszach w tym roku uważam za zamknięty i udany.

Ale czemu zamkniety ? W Spindlu jeszcze tyle sniegu ze nawet brazowe nigdzie nie wychodzi.
Medvedin ma chodzic do 3 maja  ..

Gdyby nie obowiazki rodzinne, to chyba bym jeszcze pojezdzil.

J.

Data: 2009-04-15 12:46:14
Autor: Piotr
koniec sezonu

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs2n6e$d2g$1news.onet.pl...
Czyli nie klamali jak pisali ze dobre, a w kamerce widac bylo tylko
bloto pod dolnym wyciagiem ?
Śnieg się kończył za pensjonatem Lolobrygida. Na nartostradzie kilka przetarć z jagodzinami. Trasa wyratrakowana. Żałowałem, że jeździłem na Hali. Trzeba było ( bez kolejek) bawić się tylko na Loli.
Medvedin ma chodzic do 3 maja  ..
Myślę, że na Hali też by dało się jeździć. Kilka lat temu otworzyli tam jeden orczyk, to jeździło chyba 10 osób.
zdr

koniec sezonu