koniec umowy a urlop wychowawczy

Data: 2010-02-10 10:10:42
Autor: bdronka
koniec umowy a urlop wychowawczy
Witam

Mam pytanie odnoścnie mojej umowy o prace, która kończy się 31 grudnia
2010 roku. W chwili obecnej kończy mi się urlop macierzyński, zaraz po
nim mam zamiar wykorzystać zaległy urlop wypoczynkowy, a następnie
przejść na urlop wychowawczy.
W związku z tym mam kilka pytań:

- czy moja umowa o prace ulegnie od 1.1.2011 rozwiÄ…zaniu czy
automatycznie się przedłuża?
- czy należą mi się zasiłek wychowawczy od 1.1.2011?
- czy będąc dalej na urlopie wychowawczym od 1.1.2011 bedę ubezpieczona
(ubezpieczenie zdrowotne)?

pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz

koniec umowy a urlop wychowawczy