koniec z ipko superkonto ide do...

Data: 2011-12-07 23:32:42
Autor: Krzysiek
koniec z ipko superkonto ide do...
Witam

Moje lenistwo zostalo przezwyciezone i mam dosc ipko superkonto.
 - oplata za prowadzenie rachunku 6,9
 - oplata za ipko 2
 - oplata za przelew zewnatrzny 0,5gr

Rocznie dostali ode mnie 150 zlotych. Mam dosc.

Porsze o naprowadzenie mnie na oferte jakiegos banku nt. konta, gdzie bede
mial:
 - darmowe wszystkie bankomaty
 - brak oplat za prowadzenie rachunku, posiadanie karty, przelewy zewnetrzne
 - w miare wygodna i niezawodna obsluga przez internet, moze byc karta
zdrapka, moze byc tokeny gsm, nie chce tokenu sprzetowego
 - nie chce kart kredytowych
 - priorytet to taniosc w korzystaniu z niego

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-12-07 23:37:23
Autor: Kamil Jońca
"Krzysiek" <a> writes:

[...]

Dobre konto w mille przy wpływach iIRC 1000 PLN i 1 transakcji kart± na
miesi±c?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-12-07 23:40:53
Autor: MarekZ
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4edfe99e$0$8438$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No a jakie obroty jeste¶ w stanie wygenerować? Bo ja poleciłbym Ci Multibank Aquarius w taryfie Intensive.

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquarius/taryfy

Wszystko to co wymieniłe¶ za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodno¶ci (to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie udokumentowane dochody.

Data: 2011-12-07 23:51:06
Autor: RobertS
[...]

lub aktywa w kwocie min. 200kzł, mam i również sobie chwalę to moje główne konto ;-)

Dobre konto w Mille jest godne uwagi pod warunkiem przelewania min. 1kzł/m-c i wykonania min. 1 operacji debetówk±
do tego masz 3% (max. 50 zł/m-c) cashbacku od wszystkich zakupów na stacjach benzynowych i w spożywczakach

a jak chcesz mieć wszystko gratis bez żadnych warunków to polecam Idea Bank i konto idealne, takie konto mogę ci założyć, napisz na priva [robert.sierant(at)homebroker.pl] to załatwimy temat od ręki, papiery do podpisania dostaniesz kurierem, będziesz musiał je odesłać + zał±czyć kserokopię dowodu osobistego

RobertS

Data: 2011-12-08 08:50:38
Autor: MK
On 7 Gru, 23:51, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

lub aktywa w kwocie min. 200kzł, mam i również sobie chwalę to moje
główne konto ;-)

A ja wlasnie bede zamykal, stracilem kase przez to, ze zagapilem sie
ze splata KK Multi, bo przelew przechodzi wlasnie przez to konto... Po
co sie wysilac skoro mozna miec to samo w mBanku...

MK

Data: 2011-12-08 19:56:07
Autor: Q
[...]

Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
i mialbym to konto darmowe? :)

Data: 2011-12-08 20:02:39
Autor: MarekZ
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jbr18i$qgq$1@news.task.gda.pl...

Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
i mialbym to konto darmowe? :)

No pewnie. Taka rotacja przy użyciu mBanku zajęła by pewnie ze cztery minuty miesięcznie. Od razu można napisać reklamację za brak zwrotu czę¶ci opłaty za pierwszy niepełny miesi±c używania rachunku (zapewne do tej pory tego nie ogarnęli).

Data: 2011-12-09 00:58:27
Autor: Grzegorz Niemirowski
Q <no@spam.pl> napisał(a):
Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
i mialbym to konto darmowe? :)

Takie operacje robi± się jeszcze zabawniejsze w momencie, gdy oba konta s± takimi, które wymagaj± okre¶lonych wpływów, żeby były darmowe :) Załatwiasz w ten sposób oba konta. A jak nie masz 5k to przelewasz parę razy mniejsz± kwotę.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-12-09 01:07:21
Autor: Q
[...]

Heh, tak mysle co za osoba ustanowila
tak "wymagajace" warunki darmowosci konta :).
Przeciez to bez sensu :).

Data: 2011-12-11 19:48:46
Autor: Pan Sowa
W dniu 2011-12-09 01:07, Q pisze:
Heh, tak mysle co za osoba ustanowila
tak "wymagajace" warunki darmowosci konta :).
Przeciez to bez sensu :).

A co jak trafisz do szpitala na miesi±c albo wyjedziesz tam gdzie ma netu na dłuższy czas ? Wtedy płacisz 50 PLN.

Data: 2011-12-09 10:25:31
Autor: xbartx
koniec z ipko superkonto ide do...
Dnia Wed, 07 Dec 2011 23:40:53 +0100, MarekZ napisał(a):

No a jakie obroty jesteś w stanie wygenerować? Bo ja poleciłbym Ci
Multibank Aquarius w taryfie Intensive.

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquarius/taryfy

Wszystko to co wymieniłeś za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodności
(to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie
udokumentowane dochody.

Hmmm jak się skończy Getbank z warunkami dawnego Allianzbank, to się chyba znowu do multi będę musiał zapisać.

--
xbartx

Data: 2011-12-09 02:33:32
Autor: MK
On 9 Gru, 11:25, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Hmmm jak się skończy Getbank z warunkami dawnego Allianzbank, to się
chyba znowu do multi będę musiał zapisać.

A co takiego fajnego tam jeszcze pozostalo. Moje zainteresowanie nim
zniknelo w momencie jak zakonczyla mi sie ochrona ubezpieczeniowa od
utraty dochodow. To bylo cos fajnego dawalo, 4 tys przez 6 m-cy przy
utracie pracy to juz cos. Zaden inny bank nie oferuje czegos takiego,
a szkoda...

MK

Data: 2011-12-09 12:37:00
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Dec 2011 02:33:32 -0800, MK napisał(a):

[...]

Darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów i kursy dla walut bardzo dobre a jako, że tam jest visa electron to nawet lepsze pod Polbankowej MC. A tak poza tym to nic tam ciekawego nie ma. W te ubezpieczenie to nawet nie wnikałem i nie wiedziałem, że tam takie rarytasy ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-09 09:06:48
Autor: MK
On 9 Gru, 13:37, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

[...]

Darmowe wyplaty to juz wszedzie chyba sa, ja mam ze 3 karty z
takowymi, wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam
Polbankowej, lepiej wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i
grace periodem?

MK

Data: 2011-12-09 19:13:25
Autor: osa
W dniu 2011-12-09 18:06, MK pisze:
[...]

Elektron? Mi dali wypukł± Visę debetow±... ale elektronka to chyba faktycznie była, ale ta niespersonalizowana ('na start')? Maj± sensowne ubezpieczenie NNW (jak na darmowe) i home assistance takie samo jak w aliorze.

[...]

Zależy od pakietu ale premium daje wypłaty ze wszystkich bankomatów na ¶wiecie za 0zł co w poł±czeniu z przewalutowaniem na złotówki przez Visę wychodzi porównywalnie do Polbankowej (były na grupie jakie¶ porównania tych kart z tych samych dni)

Data: 2011-12-10 16:14:04
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Dec 2011 09:06:48 -0800, MK napisał(a):

Darmowe wyplaty to juz wszedzie chyba sa, ja mam ze 3 karty z takowymi,
wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam Polbankowej, lepiej
wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i grace periodem?

W zależności od zaokrągleń jest remis albo Visa Allianz minimalnie lepsza. Do transakcji bezgotówkowych ok nie ma większej różnicy jednak do wypłaty z bankomatu wybór jest oczywisty.

Allianz Bank (debetowa VISA): Data transakcji 26.05.2011 Data księgowania 30.05.2011 1 USD = 2,80 PLN 100,00 JPY = 3,45 PLN Polbank (kk MC-era): Data transakcji 26.05.2011 Data księgowania 27.05.2011 1 USD = 2,83 PLN 100,00 JPY = 3,49 PLN --

Data: 2011-12-10 20:05:48
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 10 Dec 2011 16:14:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Darmowe wyplaty to juz wszedzie chyba sa, ja mam ze 3 karty z takowymi,
wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam Polbankowej, lepiej
wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i grace periodem?
W zależno¶ci od zaokr±gleń jest remis albo Visa Allianz minimalnie lepsza.

I dlatego do zagranicznych bierze się polbankow± visa gold a nie mc era. :)

--
Kojer

Data: 2011-12-12 12:09:58
Autor: xbartx
koniec z ipko superkonto ide do...
Dnia Sat, 10 Dec 2011 20:05:48 +0100, Robert Kois napisał(a):

I dlatego do zagranicznych bierze siÄ™ polbankowÄ… visa gold a nie mc era.
:)

No w zasadzie byle jaka VISA Polbankowa będzie taka sama albo lepsza (oczywiście ta z moneyback) od tej z Allianz.

--
xbartx

Data: 2011-12-11 18:55:04
Autor: _±ćęłń󶼿.
koniec z ipko superkonto ide do...
A dlaczego?
Czy VElectron ma lepsze przeliczniki kursowe niż "zwykła" Visa" i jeszcze lepsze niż MC?

-- -- -

Data: 2011-12-12 12:11:02
Autor: xbartx
Dnia Sun, 11 Dec 2011 18:55:04 +0000, _ąćęłńóśźż. napisał(a):

A dlaczego?
Czy VElectron ma lepsze przeliczniki kursowe niż "zwykła" Visa" i
jeszcze lepsze niĹĽ MC?

Źle trochę napisałem. W Allianz jest VISA (ogólnie bez wnikania w szczegóły) i aktualnie VISA ma lepsze przeliczniki niż MC.

--
xbartx

Data: 2011-12-08 00:05:08
Autor: sunwick
koniec z ipko superkonto ide do...
a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

Data: 2011-12-08 00:12:07
Autor: RobertS
koniec z ipko superkonto ide do...

a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

ile bank kasuje za zmianÄ™ konta?
poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

RobertS

Data: 2011-12-08 19:53:17
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
ile bank kasuje za zmianÄ™ konta?

OIDP, to zmiana konta byla bezplatna, ale...
....ale za zachowanie tego samego nr konta
zyczyli sobie chyba 50zl, albo i wiecej.

poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

Oczywiscie!

Data: 2011-12-08 20:18:15
Autor: Krzysiek
koniec z ipko superkonto ide do...

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbr138$q3e$1news.task.gda.pl...
ile bank kasuje za zmianę konta?

[...]

tak dzownilem do nich, a oni mi ze 50 zlotych, albo nowy nr konta.
no to zlosc mnie ogarnela

wydajac rocznie 150 zlotych to te 50 za 4 miechy by mi sie zwrocily, ale nie moge z nimi juz

widze w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%, ale chca za karte 8 zlotych miesiecznie
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-12-08 20:46:47
Autor: marfi
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomo¶ci news:4ee10d7b$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

--
marfi

Data: 2011-12-08 21:14:05
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

To nie jest cos podobnego,
no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

Data: 2011-12-08 21:52:00
Autor: marfi
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbr5qp$7fq$1news.task.gda.pl...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

To nie jest cos podobnego,
no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

  Nie będę uczył Cię czytać ze zrozumieniem:)

--
marfi

Data: 2011-12-08 23:39:15
Autor: Q

Krzysiek napisal:
"w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%"
w getinie tak nie ma, wiec nie wiem czego nie zrozumialem.

A to, ze ogolnie polecamy Krzyskowi to konto -
- ok, sam mu je polecam, ale nie jest ono "podobne"
do konta w bgz :).

Data: 2011-12-09 01:01:25
Autor: Grzegorz Niemirowski
koniec z ipko superkonto ide do...
Krzysiek <a> napisał(a):
pensje mam 3,5k netto.

To nie ma żadnego znaczenia. Jak masz mniej niż próg, to po prostu przerzucasz jakąś kwotę parę razy między bankami. Kiedyś się nawet bezczelnie o to zapytałem w Multibanku i nie widzieli problemu :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-12-09 20:31:18
Autor: _±ćęłń󶼿.
koniec z ipko superkonto ide do...
50 zł to można przełkn±ć, ale ciekawe, czy po zmianie numeru traci się cał± historię "starego" numeru?
A bez miany numer - bo jednak konto się "zmienia"?
Kto¶ wie?

-- -- -

Data: 2011-12-10 11:25:49
Autor: sunwick
[...]
tak, ja wiem :)

mam historie cał±, od założenia rachunku w 2008roku... niewiele sie zmienia poza oplatami - w funkcjonalnosci to juz chyba
nic

Data: 2011-12-08 19:52:21
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)

Data: 2011-12-09 00:03:45
Autor: sunwick
koniec z ipko superkonto ide do...

Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)
no dobra, zartowalem, chcialem tylko jakies rozwiazanie znalezc, ja
mam to konto tylko dlatego ze mnie zmusili przy braniu kredytu :( zmienilem na konto za zero, raz w miesiacu puszczam tam te 2 kola z
tytulem wynagrodzenie i faktycznie nic nie naliczaja...
a konto mam w lukasie czy jak mu tam teraz od 10 lat i jakos nie chce
mi sie go zmieniac, no chyba ze bedzie mozna nr konta przenosic
pomiedzy bankami, to zmienie, tj. w telefonii :D

Data: 2011-12-11 19:08:03
Autor: Pan Sowa
koniec z ipko superkonto ide do...
W dniu 2011-12-08 19:52, Q pisze:
Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)

O co jest złego w tych rachunkach ?

Mr. Owl

Data: 2011-12-12 13:47:47
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 11 Dec 2011 19:08:03 +0100, Pan Sowa wrote:
 W dniu 2011-12-08 19:52, Q pisze:
> Doradzasz mu konto w PKO BP?!
> Jestes bez serca :)

 O co jest złego w tych rachunkach ?

W zmianie na ,,za zero''? Procedura. (opłata, kasacja kart, koniecznosc
bujania wszystkich wspolwlascicieli do ko¶^Woddzialu itp.).
A jak juz ma się zmieniac numer rachunku, to sorry, ale mamy juz nieco
wiecej bankow niz w polowie poprzedniego stulecia, gdzie mentalnie tkwi
PKOBP ;))

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-12-08 08:01:06
Autor: Sebastian
koniec z ipko superkonto ide do...
ING Direct, trzeba tylko wydać 100zł debetówk± miesięcznie. Do tego
konto OKO zwykłe i mamy 1 darmow± wypłatę w palcówce.
Wszystko za 0zł.

Sebastian

Data: 2011-12-08 17:16:20
Autor: cef
Krzysiek wrote:

Moje lenistwo zostalo przezwyciezone i mam dosc ipko superkonto.

Je¶li byłby¶ skłonny zaspokoić moj± ciekawo¶ć i odpowiedziec na takie pytanie:
a jak się w tym ipko znalazłe¶?

Przenie¶li Cię, zmusili, było za darmo
 jak zakładałe¶ i potem podrożało, co¶ innego?

Data: 2011-12-08 20:02:46
Autor: Krzysiek
koniec z ipko superkonto ide do...

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ee0e2d8$0$1459$65785112news.neostrada.pl...
Krzysiek wrote:

[...]

W miejszych miejscowosciach dawno temu  gdy sie bylo studenciakiem to byla w sumie jedyna opcja.

czas naprawic bledy mlodosci

Data: 2011-12-08 20:08:34
Autor: MarekZ
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4ee109e5$0$1459$65785112@news.neostrada.pl...

W miejszych miejscowosciach dawno temu  gdy sie bylo studenciakiem to byla w sumie jedyna opcja.

czas naprawic bledy mlodosci

A ja tam dzi¶ byłem w oddziale PKO BP (korzystałem z bankomatu) i naprawdę mam z tym bankiem zwi±zane bardzo miłe bankowe wspomnienia.

Bodajże na III roku studiów brałem w nim pierwszy kredyt na pierwszy samochód "za obroty na rachunku", bez żadnego dokumentowania dochodów. Pamiętam, że z jakich¶ powodów chciałem w sobotę ten samochód z salonu odbierać i pracownik banku przyjechał w tę sobotę.

Także w tym banku miałem pierwszy raz kartę Diners oraz obsługę "w quasi-saloniku". Tak że nie ma co tak wieszać na nim psów. :D

Data: 2011-12-09 08:55:38
Autor: xbartx
koniec z ipko superkonto ide do...
Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:08:34 +0100, MarekZ napisał(a):

A ja tam dziś byłem w oddziale PKO BP (korzystałem z bankomatu) i
naprawdę mam z tym bankiem związane bardzo miłe bankowe wspomnienia.
(...)
Także w tym banku miałem pierwszy raz kartę Diners oraz obsługę "w
quasi-saloniku". Tak że nie ma co tak wieszać na nim psów. :D

No jak byłeś quasi-vipem to nic dziwnego, że masz miłe wspomnienia he he każdy pewnie by miał :)

--
xbartx

Data: 2011-12-08 17:51:08
Autor: Q
[...]

Jesli jakos (toporny serwis www) nie jest dla Ciebie istotna,
to polecam konto dbNET i/lub klony Czarneckiego:
getinonline, idea bank, openonline.

Data: 2011-12-09 00:11:51
Autor: Krzysiek
koniec z ipko superkonto ide do...
Dziekuje za takie zainteresowanie tematem

Przejze wasze propozycje i cos sobie dobiore.

pozdrawiam
Krzysiek

koniec z ipko superkonto ide do...