koniec z ipko superkonto ide do...

Data: 2011-12-08 00:05:08
Autor: sunwick
koniec z ipko superkonto ide do...
a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

Data: 2011-12-08 00:12:07
Autor: RobertS
koniec z ipko superkonto ide do...

a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

ile bank kasuje za zmianÄ™ konta?
poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

RobertS

Data: 2011-12-08 19:53:17
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
ile bank kasuje za zmianÄ™ konta?

OIDP, to zmiana konta byla bezplatna, ale...
....ale za zachowanie tego samego nr konta
zyczyli sobie chyba 50zl, albo i wiecej.

poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

Oczywiscie!

Data: 2011-12-08 20:18:15
Autor: Krzysiek
koniec z ipko superkonto ide do...

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbr138$q3e$1news.task.gda.pl...
ile bank kasuje za zmianę konta?

[...]

tak dzownilem do nich, a oni mi ze 50 zlotych, albo nowy nr konta.
no to zlosc mnie ogarnela

wydajac rocznie 150 zlotych to te 50 za 4 miechy by mi sie zwrocily, ale nie moge z nimi juz

widze w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%, ale chca za karte 8 zlotych miesiecznie
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2011-12-08 20:46:47
Autor: marfi
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomo¶ci news:4ee10d7b$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

--
marfi

Data: 2011-12-08 21:14:05
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

To nie jest cos podobnego,
no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

Data: 2011-12-08 21:52:00
Autor: marfi
koniec z ipko superkonto ide do...
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbr5qp$7fq$1news.task.gda.pl...
jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

http://www.getinonline.pl/konta_produkty

To nie jest cos podobnego,
no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

  Nie będę uczył Cię czytać ze zrozumieniem:)

--
marfi

Data: 2011-12-08 23:39:15
Autor: Q

Krzysiek napisal:
"w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%"
w getinie tak nie ma, wiec nie wiem czego nie zrozumialem.

A to, ze ogolnie polecamy Krzyskowi to konto -
- ok, sam mu je polecam, ale nie jest ono "podobne"
do konta w bgz :).

Data: 2011-12-09 01:01:25
Autor: Grzegorz Niemirowski
koniec z ipko superkonto ide do...
Krzysiek <a> napisał(a):
pensje mam 3,5k netto.

To nie ma żadnego znaczenia. Jak masz mniej niż próg, to po prostu przerzucasz jakąś kwotę parę razy między bankami. Kiedyś się nawet bezczelnie o to zapytałem w Multibanku i nie widzieli problemu :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-12-09 20:31:18
Autor: _±ćęłń󶼿.
koniec z ipko superkonto ide do...
50 zł to można przełkn±ć, ale ciekawe, czy po zmianie numeru traci się cał± historię "starego" numeru?
A bez miany numer - bo jednak konto się "zmienia"?
Kto¶ wie?

-- -- -

Data: 2011-12-10 11:25:49
Autor: sunwick
[...]
tak, ja wiem :)

mam historie cał±, od założenia rachunku w 2008roku... niewiele sie zmienia poza oplatami - w funkcjonalnosci to juz chyba
nic

Data: 2011-12-08 19:52:21
Autor: Q
koniec z ipko superkonto ide do...
a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
zlotych :)
jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)

Data: 2011-12-09 00:03:45
Autor: sunwick
koniec z ipko superkonto ide do...

Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)
no dobra, zartowalem, chcialem tylko jakies rozwiazanie znalezc, ja
mam to konto tylko dlatego ze mnie zmusili przy braniu kredytu :( zmienilem na konto za zero, raz w miesiacu puszczam tam te 2 kola z
tytulem wynagrodzenie i faktycznie nic nie naliczaja...
a konto mam w lukasie czy jak mu tam teraz od 10 lat i jakos nie chce
mi sie go zmieniac, no chyba ze bedzie mozna nr konta przenosic
pomiedzy bankami, to zmienie, tj. w telefonii :D

Data: 2011-12-11 19:08:03
Autor: Pan Sowa
koniec z ipko superkonto ide do...
W dniu 2011-12-08 19:52, Q pisze:
Doradzasz mu konto w PKO BP?!
Jestes bez serca :)

O co jest złego w tych rachunkach ?

Mr. Owl

Data: 2011-12-12 13:47:47
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 11 Dec 2011 19:08:03 +0100, Pan Sowa wrote:
 W dniu 2011-12-08 19:52, Q pisze:
> Doradzasz mu konto w PKO BP?!
> Jestes bez serca :)

 O co jest złego w tych rachunkach ?

W zmianie na ,,za zero''? Procedura. (opłata, kasacja kart, koniecznosc
bujania wszystkich wspolwlascicieli do ko¶^Woddzialu itp.).
A jak juz ma się zmieniac numer rachunku, to sorry, ale mamy juz nieco
wiecej bankow niz w polowie poprzedniego stulecia, gdzie mentalnie tkwi
PKOBP ;))

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns