konieczność osobistego odbioru dyplomu ( st. podypl.)

Data: 2010-06-29 15:21:16
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-06-29, Michał <grupy@pl.pl> wrote:

[...]

skończyłem studia podyplomowe, dyplomy łaskawie były do odbioru po kilku miesiącach od skończenia zajęć. Pokój, gdzie można odebrać dyplomy jest otwarty tylko w tygodniu i w godzinach takich, że zeby doijechać na uczelnię musiałbym brać urlop. Jak ugryźć temat i ew. przekonać kogoś zeby wysłali dyplom np. za zwrotnym potwierdzeniem odbioru itp?

A pytałeś na uczelni?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-06-29 22:55:03
Autor: Michał
konieczność osobistego odbioru dyplomu ( st. podypl.)
A pytałeś na uczelni?

tak, mam taki zwyczaj, że zwykle wszystko próbuję załatwić najkrótszą drogą włącznie z czekoladkami i kwiatkami:) ale nie zawsze pomaga:)
pozdrawiam
michal

Data: 2010-06-30 07:57:12
Autor: Andrzej Lawa
Michał pisze:
A pytałeś na uczelni?

tak, mam taki zwyczaj, że zwykle wszystko próbuję załatwić najkrótszą drogą włącznie z czekoladkami i kwiatkami:) ale nie zawsze pomaga:)

To zasadniczo pełnomocnictwo notarialne powinno wystarczyć.

Data: 2010-06-30 08:17:17
Autor: Michał
konieczność osobistego odbioru dyplomu ( st. podypl.)

To zasadniczo pełnomocnictwo notarialne powinno wystarczyć.
Na uczelnie jest kawałek, generalnie kombinowałem, żeby mi wysłali pocztą, ale widać się nie da.
pozdrawiam
Michał

Data: 2010-06-30 19:02:09
Autor: Pa pa5merf
Órzytkownik "Michał" napisał:
To zasadniczo pełnomocnictwo notarialne powinno wystarczyć.
Na uczelnie jest kawałek, generalnie kombinowałem, żeby mi wysłali pocztą,
ale widać się nie da.

no właśnie, dlaczego się nie da?:O)
pszecież tfuj adres mają, więc niech wyślą:O)

Data: 2010-06-30 10:32:18
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-06-29, Michał <grupy@pl.pl> wrote:
A pytałeś na uczelni?

tak, mam taki zwyczaj, że zwykle wszystko próbuję załatwić najkrótszą drogą włącznie z czekoladkami i kwiatkami:) ale nie zawsze pomaga:)

W moim przypadku odebrał znajomy, któremu pocztą wysłałem upoważnienie do
odbioru dokumentów, wraz z poświadczeniem notarialnym podpisu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

konieczność osobistego odbioru dyplomu ( st. podypl.)