konieczność posiadania konta bankowego w przypadku kredytu konsumpcyjnego

Data: 2009-04-03 19:20:46
Autor: gabory
konieczność posiadania konta bankowego w przypadku kredytu konsumpcyjnego
witam
mam w PKO BP kredyt konsumpcyjny w CHF. Kiedys było to moje konto założone głównie z koniecznośc, miałem wówczas kredyt hipoteczny. Obecnie mi te konto ciąży, ale w umowie kredytu konsumpcyjnego mam zapis że spłaty będą szły z konta. Chciałbym zamknąć ten rachunek i spłacać kredyt w kasie, teraz podobno można tak spłacac kredyt w CHF.
Czy Bank ma prawo odmówić zamknięcia rachunku z uwagi na zapis w umowie kredytu kosumpcyjnego? Czy nie jest to czasem klauzula niedozwolona prawem?

pozdrawiam
Cikes

Data: 2009-04-03 21:36:06
Autor: RobertS
[...]

czy masz ustanowione PZ do spłaty tego kredytu?

RobertS

Data: 2009-04-04 16:01:33
Autor: gabory
konieczność posiadania konta bankowego w przypadku kredytu konsumpcyjnego

czy masz ustanowione PZ do spłaty tego kredytu?

PZ? polecenie zapłaty? automatycznie mi ściąga z konta, czy o to chodzi?

Data: 2009-04-05 15:52:58
Autor: Dannyboy
gabory pisze:
witam
mam w PKO BP kredyt konsumpcyjny w CHF.

PKO BP ma walutowe kredyty konsumpcyjne ?

--
pozdrawiam | best regards | saludos
Dan the Man

Data: 2009-04-06 21:55:14
Autor: gabory
konieczność posiadania konta bankowego w przypadku kredytu konsumpcyjnego

PKO BP ma walutowe kredyty konsumpcyjne ?

miał 1,5 roku temu

konieczność posiadania konta bankowego w przypadku kredytu konsumpcyjnego