konkurs Visy

Data: 2009-06-21 23:01:50
Autor: Blue
konkurs Visy
Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?
B.

Data: 2009-06-21 23:10:38
Autor: Grażyna.Ł
konkurs Visy

Użytkownik "Blue" <hl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1m75d$ap4$1news.onet.pl...
Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?
B.

Ja wygrałam chyba 3 lata temu roczną prenumeratę ,,Twojego Stylu" Teraz wstukuję wszystkie moje platności kartą,może szczęście mi dopisze,czego i Wam życze.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2009-06-21 19:20:48
Autor: witek
konkurs Visy
Graşyna.Ł wrote:
UÂżytkownik "Blue" <hl@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:h1m75d$ap4$1news.onet.pl...
Czy ktoÂś wygraÂł juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciÂąganie ?
Bo juÂż ktĂłraÂś z kolei edycja tego leci.
Warto traciĂŚ czas na wstukiwanie danych ?
B.

Ja wygraÂłam chyba 3 lata temu rocznÂą prenumeratĂŞ ,,Twojego Stylu" Teraz wstukujĂŞ wszystkie moje platnoÂści kartÂą,moÂże szczĂŞÂście mi dopisze,czego i Wam Âżycze.

Pozdrawiam
GraÂżyna

Ło matko.
Makulatura w nagrodę.

Data: 2009-06-22 08:39:02
Autor: Marx
konkurs Visy
Blue pisze:
Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?

a co tam sie wstkuje? Mozna po wyciagu leciec?
Marx

Data: 2009-06-22 01:19:02
Autor: mucher
konkurs Visy
On Jun 22, 8:39 am, Marx <M...@nospam.com> wrote:
Blue pisze:

> [...]
> Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
> Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?

a co tam sie wstkuje? Mozna po wyciagu leciec?

Można. A co do wygranych - ja kiedyś wygrałem zestaw śniadaniowy, czy
jak to się nazywa. Tym niemniej wstukiwanie pierdyliarda transakcji
trochę upierdliwe jest.

GM

Data: 2009-06-22 08:41:23
Autor: Jacek Osiecki
konkurs Visy
Blue pisze:
> [...]
Można. A co do wygranych - ja kiedyś wygrałem zestaw śniadaniowy, czy
jak to się nazywa. Tym niemniej wstukiwanie pierdyliarda transakcji

Ja dwa razy wygrałem jakieś pierdułki w konkursach MasterCard - ale jednej
nagrody zapomnieli wysłać lub poczta zjadła :) Nie chciało mi się nawet
upominać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-22 12:06:40
Autor: Marx
konkurs Visy
A jak teraz bym startowal to mam wpisywac transakcje z data od ostatniego losowania czy wszystkie od kwietnia?
Marx

Data: 2009-06-22 12:45:08
Autor: gornik
konkurs Visy
Osoba zwana Marx <Marx@nospam.com> napisała:

A jak teraz bym startowal to mam wpisywac transakcje z data od ostatniego losowania czy wszystkie od kwietnia?
Wszystkie. Liczy się kiedy wpisałeś transakcję, a nie kiedy była dokonana
(oczywiście pod warunkiem, że była dokonana w trakcie trwania promocji,
czyli 1 kwietnia - 30 czerwca).

Górnik              |  "Więc kimże w końcu jesteś ?
mail-to(rot13):     |  - Jam częścią tej siły
arjf@revqnahf.bet   |  która wiecznie zła pragnąc
www.eridanus.org    |  wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

Data: 2009-06-22 10:57:56
Autor: gornik
konkurs Visy
Osoba zwana "Blue" <hl@poczta.onet.pl> napisała:

Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?

W obecnej edycji wygrałem torbę sportową: porządna i całkiem wygodna.