konkurs Visy

Data: 2009-06-21 23:10:38
Autor: Grażyna.Ł
konkurs Visy

Użytkownik "Blue" <hl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1m75d$ap4$1news.onet.pl...
Czy ktoś wygrał juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciąganie ?
Bo już któraś z kolei edycja tego leci.
Warto tracić czas na wstukiwanie danych ?
B.

Ja wygrałam chyba 3 lata temu roczną prenumeratę ,,Twojego Stylu" Teraz wstukuję wszystkie moje platności kartą,może szczęście mi dopisze,czego i Wam życze.

Pozdrawiam
Grażyna

Data: 2009-06-21 19:20:48
Autor: witek
konkurs Visy
Graşyna.Ł wrote:
UÂżytkownik "Blue" <hl@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:h1m75d$ap4$1news.onet.pl...
Czy ktoÂś wygraÂł juz w takim konkursie, czy to tylko takie naciÂąganie ?
Bo juÂż ktĂłraÂś z kolei edycja tego leci.
Warto traciĂŚ czas na wstukiwanie danych ?
B.

Ja wygraÂłam chyba 3 lata temu rocznÂą prenumeratĂŞ ,,Twojego Stylu" Teraz wstukujĂŞ wszystkie moje platnoÂści kartÂą,moÂże szczĂŞÂście mi dopisze,czego i Wam Âżycze.

Pozdrawiam
GraÂżyna

Ło matko.
Makulatura w nagrodę.