konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety

Data: 2013-04-26 10:44:52
Autor: K
konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety
W dniu 26-04-2013 09:09, adresss@poczta.pl pisze:
http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/30592.html

czyli karty rozdaja pod stolem!!!

http://zamach24.pl cala prawda, cala dobe.

Data: 2013-04-27 12:11:59
Autor: Kamil
konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety
Uzytkownik "K" napisal:

http://zamach24.pl cala prawda, cala dobe.

Cztery podejscia do ladowania, pijany general za sterami, na kursie i na
sciezce, ziemia przeKopaczowana na metr gleboko, zamienione ciala ...

TO Twoja prawda? Cala prawda, cale 3 lata.

BZPZDR

Data: 2013-04-27 22:08:59
Autor: K
W dniu 27-04-2013 12:11, Kamil pisze:
Uzytkownik "K" napisal:

[...]

nie wyczułeś ironii...

Data: 2013-04-28 04:20:26
Autor: Kamil
konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety
Użytkownik "K" napisał:

nie wyczułeś ironii...

Nie wyczułem i nie wyczuwam nadal. Może mam zaćmienie?

Pzdr

Data: 2013-04-28 11:30:01
Autor: K
W dniu 28-04-2013 04:20, Kamil pisze:
Użytkownik "K" napisał:

nie wyczułeś ironii...

Nie wyczułem i nie wyczuwam nadal. Może mam zaćmienie?

Pzdr

to sie inaczej nazywa. EOT z mojej strony.

konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety