konkurs na szabesgoja polskiej polityki!

Data: 2011-01-01 23:31:35
Autor: Jaksa
konkurs na szabesgoja polskiej polityki!
Panie i Panowie, otwieram niniejszym konkurs
na głównego Szabesgoja polskiej polityki!

Cisną się tutaj na usta z miejsca dwie silne kandydatury,
prawdziwych mężów jeśli nie stanu to chociaż swoich żon:

- Radek Sikorski
- Bronek Komorowski

Ja oddaję głos na Radka Sikorskiego! Owacje!

A więc stan otwarcia jest następujący:

 - Radek Sikorski (1 głos)
 - Bronek Komorowski (0 głosów)

Lista jest oczywiście otwarta również na innych kandydatów.

Jaksa

Data: 2011-01-01 23:43:46
Autor: Dirko
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:ifo9tj$4hv$1news.eternal-september.org...

Lista jest oczywiście otwarta również na innych kandydatów.
Jaksa

    To też silny kandydat. ;-)

Data: 2011-01-02 00:57:32
Autor: Jaksa

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:ifoan1$bfd$1news.vectranet.pl...
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości

> Lista jest oczywiście otwarta również na innych kandydatów.
> Jaksa

    To też silny kandydat. ;-)

Niby ja? Nie łapię się do tego wysoce zaszczanego grona,
gdyż nie tylko że nie mam żony z Żydów, ale i nie ukrywam
swojego mało przyjaznego stosunku do Żyduuf i ich różnych
interesuff.

Jaksa

konkurs na szabesgoja polskiej polityki!