konkurs na tani pecet

Data: 2012-10-27 22:56:31
Autor: Jawi
konkurs na tani pecet
No właśnie, kompletnie już nie siedzę w sprzęcie pecetowym i mam problem.
Muszę sklecić jakiegoś peceta. Tanio.
Do tej pory używał syn o ile pamiętam Pentium 4. Szału nie było, ale wystarczało. Grafika HD4650. Ram 4GB.

Chciałbym coś współczesnego i wydajniejszego, ale jednocześnie możliwie najtańszego.
Potrzeba płyty, ram, cpu i jeśli grafika na płycie/procku będzie słabsza od tej już istniejącej to wtedy grafika, jeśli wydajność zbliżona to na razie wystarczy ta wbudowana.
Przeglądam sklepy, ale głowa mnie już boli :)

Data: 2012-10-27 15:19:12
Autor: Corran
konkurs na tani pecet
Jaka¶ tania płyta + Pentium. Ma dwa rdzenie i jest minimalnie mniej wydajny od i3 (który tez ma 2 takie same rdzenie ale z HT). Ma to zintegrowan± grafikę więc będzie tanio. Zachcesz szybszej grafiki - masz wolny PCIe, zawsze możesz dołożyć. Cicho i chłodno i na dobrych elementach.

Szukaj Pentium G2120

Przykład:
http://www.ceneo.pl/Komputery;szukaj-Pentium+G2120
Pentium G2120 (Ivy Bridge, 3,1 Ghz, 2 rdzenie) ~350 zł

http://www.ceneo.pl/Plyty_glowne;szukaj-Gigabyte+GA-B75
Płyta jaka¶ na B75 (np. Gigabyte GA-B75) ~ 250 zł

http://www.ceneo.pl/13125549
Kingston DDR3 HyperX Blu 4GB ~70 zł

ok 700 zł

Będzie dużo szybciej i tanio.

Względnie kupić jakiego¶ netbooka taniego - można podł±czyć pod duży monitor i też nie będzie gorsze od staruszka (a zawsze można odł±czyć i zabrać gdzie¶).

Data: 2012-10-28 00:34:57
Autor: maX
konkurs na tani pecet

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:508c4a7f$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Procesor G530 / G550 (150 zł), płyta na H61 (150 zł), RAM dowolny (starczy najtańszy GOODRAM 1333). Grafa, jesli integra okaże się za słaba, to 5570 (200 zł) lub 6670 (250 zł).

Data: 2012-10-28 00:51:35
Autor: Jawi
konkurs na tani pecet
W dniu 2012-10-28 00:34, maX pisze:
Procesor G530 / G550 (150 zł), płyta na H61 (150 zł), RAM dowolny
(starczy najtańszy GOODRAM 1333). Grafa, jesli integra okaże się za
słaba, to 5570 (200 zł) lub 6670 (250 zł).
no właśnie przyglądałem się tym cpu i zastanawialem się jak z wydajnością

dziękuję za rady :)

Data: 2012-10-30 02:31:07
Autor: sphinxozo
konkurs na tani pecet
On 27 PaĽ, 23:52, Jawi <ta...@poufny.pl> wrote:
W dniu 2012-10-28 00:34, maX pisze:> Procesor G530 / G550 (150 zł), płyta na H61 (150 zł), RAM dowolny
> (starczy najtańszy GOODRAM 1333). Grafa, jesli integra okaże się za
> słaba, to 5570 (200 zł) lub 6670 (250 zł).

no wła¶nie przygl±dałem się tym cpu i zastanawialem się jak z wydajno¶ci±

dziękuję za rady :)

--

Wiesz co składałem co¶ takiego dla mamy, najtańsza G540 za 150pln,
płyta H61 za 210 i ramy. Indeks wydajno¶ci w Win7 procek chyba 6.3 a

Marcin

Data: 2012-10-28 01:48:29
Autor: Mr Misio
konkurs na tani pecet
Użytkownik Jawi napisał:
[...]

MoĹĽe nowinka od AMD czyli procek A10?

Data: 2012-10-28 23:22:03
Autor: Przemysław Ryk
konkurs na tani pecet
Dnia Sat, 27 Oct 2012 22:56:31 +0200, Jawi napisał(a):

No wła¶nie, kompletnie już nie siedzę w sprzęcie pecetowym i mam problem.
Muszę sklecić jakiego¶ peceta. Tanio.
Do tej pory używał syn o ile pamiętam Pentium 4. Szału nie było, ale wystarczało. Grafika HD4650. Ram 4GB.

Chciałbym co¶ współczesnego i wydajniejszego, ale jednocze¶nie możliwie najtańszego.
Potrzeba płyty, ram, cpu i je¶li grafika na płycie/procku będzie słabsza od tej już istniej±cej to wtedy grafika, je¶li wydajno¶ć zbliżona to na razie wystarczy ta wbudowana.
Przegl±dam sklepy, ale głowa mnie już boli :)

Odezwij się do mnie na priva - może mam co¶, co by Cię zainteresowało. :)

[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]
[ they make you sign it or anything.                                       ]
[                                           ("House M.D. 2x01 Acceptance") ]

konkurs na tani pecet