"[...]konsekwencj± takiej polityki [przez UE] moýe byã ¥spoùeczna katastrofa we wschodnich krajach[...]"

Data: 2009-03-02 11:39:50
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
"[...]konsekwencj± takiej polityki [przez UE] moýe byã ¥spoùeczna katastrofa we wschodnich krajach[...]"
http://www.tvn24.pl/-1,1588754,0,1,zelazna-kurtyna-dzieli-unie-europejska,wiadomosc.html
"[...]konsekwencją takiej polityki [przez UE] może być „społeczna
katastrofa we wschodnich krajach [...]"

Co dla mnie oznacza coraz bliżej zbliżająca się totalna społeczna
katastrofa i totalne załamanie gospodarczo-społeczne we Wschodniej
Europie?

Ona oznacza dla mnie radość. Niezmierną, nieokiełznaną ekstatyczną
radość. Zachodnioeuropejski horror budowany w Polsce przez
zachodnioeuropejskich Polaków przez ostatnie 200 lat runie w końcu
pod własnym ciężarem bez potrzeby ani jednego dodatkowego
krwawego powstania niepodległościowo-wyzwoleńczego szlachty.
Bez potrzeby rozlania dodatkowo choćby jednej jedynej szlacheckiej
kropli krwi. To wola boga. Bóg jednak był z nami szlachcicami te
ostatnie 200 lat i nadal jest.

To oznacza dla mnie zapowiedź odrodzenia po 200 latach niebytu
polskiego odwiecznego dobrobytu. Dobrobytu, który w Polsce
zaprowadzić wzdrygali się zachodnioeuropejscy Polacy przez ostatnie
200 lat. Dobrobytu, który odrodzi się pod przewodnictwem nas
wschodnioeuropejskich Polaków i to w kontraście powszechnie
panującej na świecie recesji i kryzysu dokładnie jak w średniowieczu
to bywało. Polska ponownie zabłyśnie pod rządami nas Sarmatów
jako ten diamant, który leżał we własności naszych pradziadków
i ponownie w nasze posiadanie powrócił.

To oznacza dla mnie także spełnienie się w końcu przepowiedni
o wielkim odrodzeniu Królestwa Polski, które ma stać się wiecznie
zwycięskim królestwem. Królestwem, które ma ponownie mieć
królów na swoim tronie, a także podarkami kupić sobie całe państwo
Ukrainy i to tak bezwzględnie drogo, że Ukraińcy na zawsze już
będą Polakami. To ostatnie o masowym przybytku do polskich
sejmów mas wschodnioeuropejskich Słowian na pewno brzmi jak
mały horror dla polskiej endecji, lecz jako, że Polska nie będzie
dłużej już krajem zachodnioeuropejskim oznacza to, że Polska
nie będzie dłużej już krajem endecji. Nigdy więcej endecji.
Nigdy więcej zachodnioeuropejskich Polaków.

VIVAT odrodzona RESTITUTA POLONAE! OczekujÄ™ ciÄ™ z niezmiernÄ…
radością serca mego!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-03-02 19:51:55
Autor: ColgatesBilly
"[...]konsekwencją takiej po lityki [przez UE] moýe byă Ľspoů eczna katastrofa we wschodnich k rajach[...]"

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in message news:pan.2009.03.02.11.39.42polew.ej...
[...]

Jaki konkret scenariusz?
Jakimi srodkami?  ( np. te podarki)

PS nie uwazasz, ze wschodnio-slowianie to chuje som?

Kol

Data: 2009-03-07 11:39:35
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Mon, 02 Mar 2009 19:51:55 +0200, ColgatesBilly wrote:

[...]

wzdrygali siÄ™ zachodnioeuropejscy Polacy przez ostatnie 200 lat.
[...]

VIVAT odrodzona RESTITUTA POLONAE! Oczekuję cię z niezmierną radością
serca mego!

Jaki konkret scenariusz?
Jakimi srodkami?  ( np. te podarki)

PS nie uwazasz, ze wschodnio-slowianie to chuje som?

Kol

Kiedy zmniejsza siÄ™ produkcja na eksport z powodu kryzysu
to ma się tych środków (np. na te podarki) całą masę tych
kontenerów. Kapitaliści takie działania określają mianem "dumping".
Oni też międzynarodową regulacją zabraniają ich. Kapitaliści
uważają "dumping" za najbardziej wyniszczającą i eksterminującą
działalność dla kapitalistycznego systemu ekonomicznego.
Oczywiście to nie przeszkadza im uprawiać legalnie działalności
"dobroczynnej" w celach "humanitarnych". Nie widzÄ™ problemu w
"humanitarnej" pomocy moim słowiańskim braciom.

Jak ma się zachowany potencjał produkcyjny z okresu sprzed
kryzysu to kwestia nadprodukcji jest głównym dylematem
ekonomicznego zysku działalności przedsiębiorstw. Nieprawdaż?

Wschodni Słowianie nie są już tacy słowiańscy jak za czasów
Królestwa Polski byli. Aczkolwiek do cna słowiańskich tradycji i
obyczajów nie potracili tak jak i polska wsiowa szlachta, a
słowiańskie tradycje i obyczaje uważam za fajne, zimne, swojskie
i super. Tylko czasami brak im nowoczesnych środków wyrażania
się, co zresztą można nadrobić tak jak rosyjska produkcja filmowa
z ostatnich lat pokazuje to możliwym.