konserwacja

Data: 2009-12-06 11:22:41
Autor: kml
konserwacja

Użytkownik "ZN" <zn111@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfg0d5$oev$1inews.gazeta.pl...
Witam wszystkich
Niedługo stanę się posiadaczem nowego samochodu. W związku z tym mam pytanie.
Co sądzicie o konserwacji spodu nowego auta. Czy macie jakieś doświadczenia ewentualnie jakie jest wasze zdanie na ten temat.
Zaznaczam, że auto będzie używane cały rok przez ok. 10lat.
Zdanie delera na ten temat wszyscy znamy. Natomiast w artykule w Auto Świat z 2008r zalecają przeprowadzenie w/w operacji.
Dziekuję za wszystkie sugestie.

Jeżeli na 10 lat to ja bym zrobił. Rust check mam i polecam. Nic się złego nie dzieje, metoda nie inwazyjna.

kml

konserwacja