konserwacja amorka po raz 5874654785.

Data: 2009-12-05 23:00:11
Autor: Eli
konserwacja amorka po raz 5874654785.
Witam,

Mam pytanie, które zapewne zadano już wiele razy (nie bijcie), dlatego tez liczę na konkretne odpowiedzi, ewentualnie linki do takowych (oprócz www.google.com). Mianowicie jak zabrać się za konserwację amortyzatora Manitou Luxe Elite (z 2005 roku)? Jakie są do tego potrzebne narzędzia i materiały? Może jest gdzieś na www łopatologiczny opis demontażu, konserwacji i ponownego skręcenia do kupy tego lub podobnego w budowie amorka?

--
pzdr, Eli

Data: 2009-12-06 01:24:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.12.2009 23:00 użytkownik Eli napisał :
[...]

Może tu coś będzie:
http://enduroforkseals.com/id10.html

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-06 07:23:29
Autor: kml

Użytkownik "Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfel5b$51r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na stronie producenta.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-12-06 10:56:29
Autor: Wooyek
[...]

Wybierz coś sobie:
http://manualer.happymtb.org/answer%20manitou/