[market] konserwacja butli nurkowych

Data: 2010-07-24 11:15:20
Autor: Scuba Training
[market] konserwacja butli nurkowych
Zapraszamy wszystkich do skorzystania z możliwości usunięcia rdzy ze
ścianek swojej butli.

Dzięki temu wydłużysz żywotność swojej butli oraz zwiększysz
bezpieczeństwo w przypadku napełniania mieszankami ze wzbogaconym
powietrzem.

Dzięki profesjonalnej śrutownicy, poprzez metodę powolnego ścierania,
usuwamy wszelkie zanieczyszczenia, bez uszkodzeń powierzchni
wewnętrznych ścianek butli (proszę o niemylenie naszej usługi ze
standardowym czyszczeniem które jest zwykłym zabiegiem czyszczenia
wiertarką co powoduje tylko zeszklenie zanieczyszczeń).

Kontakt: info(at)scubatraining.com.pl
+48 22 880 91 20

Data: 2010-07-24 18:31:42
Autor:
[market] konserwacja butli nurkowych
Scuba Training <agnieszka.kiela@gmail.com> napisał(a):
Dzi=EAki profesjonalnej =B6rutownicy, poprzez metod=EA powolnego =B6cierani=
a,
usuwamy wszelkie zanieczyszczenia, bez uszkodze=F1 powierzchni
wewn=EAtrznych =B6cianek butli (prosz=EA o niemylenie naszej us=B3ugi ze
standardowym czyszczeniem kt=F3re jest zwyk=B3ym zabiegiem czyszczenia
wiertark=B1 co powoduje tylko zeszklenie zanieczyszcze=F1).

Wiertarką to czyściłem prawie 30 lat temu, lecz był też żwir.
Teraz to hydro piaskowanie się robi.
Czy trzeba przynieść butlę z wykręconym zaworem ?
Czy posiadacie płyn do pasywacji wewnętrznej powierzchni, bo ja posiadam takowy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-24 18:45:50
Autor:
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Czy trzeba przynieść butlę z wykręconym zaworem ?
Czy posiadacie płyn do pasywacji wewnętrznej powierzchni, bo ja posiadam
.

"Teraz mam pasywator stosowany w wodzie podczas testu hydrostatycznego, wylewa
się suszy."
Czarnecki, gdzie w teście hydrostatycznym wykonuje się pasywację ścianek butli? A może masz po prostu inhibitor korozji? Dowiedz się, zanim zaczniesz pieprzyć kolejne głupoty, jak z topiącym się teflonem w grzybkach zaworów...

Data: 2010-07-24 18:52:12
Autor:
  <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

W firmie MSA Safety Sp. z o.o.. Oddział Raszyn. ul. Wschodnia 5A
Jest prowadzony atest z pasywacją, nie wiedziałeś ?
Znowu się przypierdalasz. W zaworach nie stosuje się teflonu, gdybyś zapomniał
to przypominam.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-24 19:01:47
Autor: jacekplacek
[market] konserwacja butli nurkowych
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > "Teraz mam pasywator stosowany w wodzie podczas testu hydrostatycznego,
wylew
> [...]

Jest prowadzony atest z pasywacją, nie wiedziałeś ?
Znowu się przypierdalasz. W zaworach nie stosuje się teflonu, gdybyś

Oczywiście, że nie wiedziałem. Zadzwonię, sprawdzę i dam znać co powiedzieli. czarnecki, to że twój informator powiedział ci, że teflonu nie używa w II stopniu automatu oddechowego, nie oznacza, że w zaworach butli również, jełopie. O bakelicie też ci pisałem, jak również, żebyś dał swój pseudoprototyp do oceny pod kątem użytych materiałów, bo się na tym kompletnie nie znasz. Może dzięki temu ten twoj "wynalazek" ktokolwiek weźmie pod wodę, bo na razie boisz się w tym łeb w misce zanurzyć...

Data: 2010-07-25 11:59:10
Autor: demolant
On 24 Lip, 21:01, " jacekplacek" <jaceki...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> to przypominam.

Oczywiście, że nie wiedziałem. Zadzwonię, sprawdzę i dam znać co powiedzieli.

Zesrasz się ze strachu, nie sprawdziłeś co mówił o swoim przypadku
"TomM".
Stosowanie atestu z pasywacją wewnętrznej powierzchni butli to metoda
stosowana w MSA-Auer.

czarnecki, to że twój informator powiedział ci, że teflonu nie używa w II
stopniu automatu oddechowego, nie oznacza, że w zaworach butli również,
jełopie. O bakelicie też ci pisałem,

Nazwisko osoby jest znane w środowisku, nie podawałem celowo żebyś nie
szarpał też innych.
Nazwy materiałów mogę podać, ale nie jesteś stroną.

[...]

Chętnych do nurkowania na tym nie muszę szukać, sami się zgłaszają.
Muszę odganiać. Żeby na tym nurkować trzeba rozumieć jak to działa i
co z tego wynika.
To jest poza zasięgiem zrozumienia dla większości instruktorów
szkolących na obiegach zamkniętych.
Też nie byłeś w stanie policzyć zadania które powiesiłem, nagroda była
za 800 zł.
Ale gdybyś nie był taka pizda techniczna to byś policzył, dlatego
ujadaj ile wlezie nie poddawaj się gdzie znajdę drugiego tak nie
zrównoważonego psychicznie gościa. który reklamuje "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 06:35:22
Autor: jacekplacek
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a):

> zapomnia=B3
>
> Oczywi=B6cie, =BFe nie wiedzia=B3em. Zadzwoni=EA, sprawdz=EA i dam zna=E6=
 co powiedzieli.

Zesrasz si=EA ze strachu, nie sprawdzi=B3e=B6 co m=F3wi=B3 o swoim przypadk=
"TomM".
Stosowanie atestu z pasywacj=B1 wewn=EAtrznej powierzchni butli to metoda
stosowana w MSA-Auer.

czarnecki, nie dość, że jesteś tepym trollem, to jeszcze kretynem siejącym ploty na podstawie urojeń zdegenerowanej wyobraźni. Firma MSA NIE DOKONUJE pasywacji ścianek butli nurkowych, ani żadnych innych. Do wody w teście hydrostatycznym dodaje się środka o właściwościach inhibitora korozji(jak z resztą się domyślałem), który pozostawia na ściankach warstwę przypominającą lakier i zabezpieczającą przed wilgocią w powietrzu, ale NIE JEST TO PASYWACJA, głąbie czarnecki ryszardzie. Jak już ktoś ukradł dla ciebie ten środek z MSA, to się go zapytaj o właściwości i opisz pojemnik, bo jeszcze to wypijesz i będzie sraczka-głupek-czarnecki ryszard a wystarczy nam sam głupek czarnecki ryszard.

> czarnecki, to =BFe tw=F3j informator powiedzia=B3 ci, =BFe teflonu nie u=
=BFywa w II
> stopniu automatu oddechowego, nie oznacza, =BFe w zaworach butli r=F3wnie=
=BF,
> je=B3opie. O bakelicie te=BF ci pisa=B3em,

Nazwisko osoby jest znane w =B6rodowisku, nie podawa=B3em celowo =BFeby=B6 =
nie
szarpa=B3 te=BF innych.
Nazwy materia=B3=F3w mog=EA poda=E6, ale nie jeste=B6 stron=B1.

Gdybyś tępy trollu mógł to podać, dawno bys podał. Być może używa się również innych materiałów, ale ŻADEN nie ma tak niskiej temperatury topienia czy staje się plastyczny w temperaturach określanych metodą palpacyjną jako "gorące". Poza tym, idioto trollowa, napisałeś, że KAŻDY plastik pod wpływem temperatury mięknie, co jest nie prawdą. Natomiast prawdą jest, że jesteś nie kompetentny głupkiem i trollem zaśmiecającym to forum bzdurami bez pokrycia i bez sensu. Kolejny raz pokazałeś kim jesteś - zadowolonym z siebie bezmózgim śmierdzielem.

> jak r=F3wnie=BF, =BFeby=B6 da=B3 sw=F3j
> pseudoprototyp do oceny pod k=B1tem u=BFytych materia=B3=F3w, bo si=EA na=
 tym
> kompletnie nie znasz. Mo=BFe dzi=EAki temu ten twoj "wynalazek" ktokolwie=
k we=BCmie
> pod wod=EA, bo na razie boisz si=EA w tym =B3eb w misce zanurzy=E6...

Ch=EAtnych do nurkowania na tym nie musz=EA szuka=E6, sami si=EA zg=B3aszaj=
=B1.
Musz=EA odgania=E6. =AFeby na tym nurkowa=E6 trzeba rozumie=E6 jak to dzia=
=B3a i
co z tego wynika.
To jest poza zasi=EAgiem zrozumienia dla wi=EAkszo=B6ci instruktor=F3w
szkol=B1cych na obiegach zamkni=EAtych.
Te=BF nie by=B3e=B6 w stanie policzy=E6 zadania kt=F3re powiesi=B3em, nagro=
da by=B3a
za 800 z=B3.

A świstak owija je w te sreberka...

Ale gdyby=B6 nie by=B3 taka pizda techniczna to by=B6 policzy=B3, dlatego
ujadaj ile wlezie nie poddawaj si=EA gdzie znajd=EA drugiego tak nie
zr=F3wnowa=BFonego psychicznie go=B6cia. kt=F3ry reklamuje "IANTD =AFabiere=
k".

Lecz się czarnecki, może kiedyś jakiś lekarz pozwoli ci na nurkowanie: to piękny sport. Wprawdzie miejsc w Polsce, gdzie nikt nie zasadzi ci kopa w dupę z każdą chwilą ubywa, ale nurkowanie warte jest tej chwili bólu. --

Data: 2010-08-04 15:10:39
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
demolant <hdo@tlen.pl> napisał(a): > On 24 Lip, 21:01, " jacekplacek" <jaceki...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

czarnecki, nie dość, że jesteś tepym trollem, to jeszcze kretynem siejącym ploty na podstawie urojeń zdegenerowanej wyobraźni. Firma MSA NIE DOKONUJE pasywacji ścianek butli nurkowych, ani żadnych innych. Do wody w teście hydrostatycznym dodaje się środka o właściwościach inhibitora korozji(jak z resztą się domyślałem), który pozostawia na ściankach warstwę przypominającą lakier i zabezpieczającą przed wilgocią w powietrzu, ale NIE JEST TO PASYWACJA, głąbie czarnecki ryszardzie. Jak już ktoś ukradł dla ciebie ten środek z MSA, to się go zapytaj o właściwości i opisz pojemnik, bo jeszcze to wypijesz i będzie sraczka-głupek-czarnecki ryszard a wystarczy nam sam głupek czarnecki ryszard.

"jacekplacek" Tobie się coś wydaje, tyle że to nie ma wiele wspólnego z
rzeczywistością.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek" Zapytałeś w serwisie jak to nazywają ?

> [...]

Gdybyś tępy trollu mógł to podać, dawno bys podał. Być może używa się również innych materiałów, ale ŻADEN nie ma tak niskiej temperatury topienia czy staje się plastyczny w temperaturach określanych metodą palpacyjną jako "gorące". Poza tym, idioto trollowa, napisałeś, że KAŻDY plastik pod wpływem temperatury mięknie, co jest nie prawdą. Natomiast prawdą jest, że jesteś nie kompetentny głupkiem i trollem zaśmiecającym to forum bzdurami bez pokrycia i bez sensu. Kolejny raz pokazałeś kim jesteś - zadowolonym z siebie bezmózgim śmierdzielem.

Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek" "że KAŻDY plastik pod wpływem
temperatury mięknie, co jest nie prawdą."

To akurat Twoja wersja, nie wszystkie tworzywa są termoplastyczne są też
termoutwardzalne.
> [...]
> szkol=B1cych na obiegach zamkni=EAtych.
> Te=BF nie by=B3e=B6 w stanie policzy=E6 zadania kt=F3re powiesi=B3em, nagro=

W obecnej chwili Andrzej Sala ma już ten AO ograniczniki przepływu również.

> [...]
> Lecz się czarnecki, może kiedyś jakiś lekarz pozwoli ci na nurkowanie: to piękny sport. Wprawdzie miejsc w Polsce, gdzie nikt nie zasadzi ci kopa w dupę z każdą chwilą ubywa, ale nurkowanie warte jest tej chwili bólu.

Właścicielu pomnika sraczyka w bazie CS, żyjesz w świecie równoległym do realnego.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek" Czy to Krystian Gąstalik wyświęcił ciebie na DM ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-04 18:55:12
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek"

  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a) też to:
&#8222;Ale gdybyś nie był taka pizda&#8230;.&#8221;
&#8222;ujadaj ile wlezie nie poddawaj się gdzie znajdę drugiego tak nie  zrównoważonego psychicznie gościa. który reklamuje "IANTD Żabierek"
Zesrasz się ze strachu
Właścicielu pomnika sraczyka w bazie CS, żyjesz w świecie równoległym do
realnego
Jak na jebanego oszczercę przystało
Znowu się przypierdalasz
będę pisał "jacekparówa" lub "jacekpiździelec" co wybierasz ?
jeśli tego nie zrobisz to jesteś jebanym kłamcą w recydywie.
Jesteś koszmarnie głupi mocno ograniczony.
"jacekplacek" ty nie jesteś nie skrupulatny, ty jesteś jebanym oszczercą,
Nawet głąbie nie rozumiesz tekstu pisanego, nie zamierzam Ciebie przepraszać
Pierdolnięcie pięścią chyba wodnego ratownika posiadasz, bo ja tak
Ty jesteś tępy też prymitywny
Czy już Tobie mówiłem że jesteś prymitywem
Kłamliwa menda "jacekplacek"
Cierpisz na paranoję
pokazywanie miałkości ludzi z odłamu "IANTD Żabierek", to czysta zabawa
Kłamliwa menda z waszmości wyłazi i prostak, jak na "IANTD Zabierek"
przystało
srasz sobie na głowę
będziesz mógł zrobić wytrysk wkurwienia
Spadaj miernoto
Teksty do kabaretu psychiatrycznego
napisałeś to bo byłeś wkurwiony do białości
Tak jak Ty miernoto
ty jesteś czub, z IANTD
pozdrawiam rc

Zdrowia psychicznego życzę. tobie i twoim kolesiom.

Data: 2010-08-04 19:10:39
Autor:
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
> Dobrze że reprezentujesz "IANTD Żabierek"

Jacku Biernacki, masz jakieś zgłoszenie w sprzęcie nurkowym ?
NIE.
Rozumiesz cokolwiek z tego co zgłosiłem ?
NIE.
Rozumiesz cokolwiek z modelu dekompresji Buhlmana ?
NIE.

Oczywiście wiesz jak długą listę Twoich kłamstw mogę napisać.
Podobnie długą oszczerstw.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-04 19:37:06
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
> [...]
NIE.

Oczywiście wiesz jak długą listę Twoich kłamstw mogę napisać.

Normalnym drukiem:
http://www.zgodnosc.pl/oferta/kategoria11/53
wielkimi literami, jak być czegoś ze swoim kolesiem nie zrozumiał:
http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/473/j/pl/

Data: 2010-08-04 19:45:38
Autor:
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > Pięknie Ciebie w domu rodzinnym nauczyli odzywać się do innych ludzi.
> [...]
http://www.zgodnosc.pl/oferta/kategoria11/53
wielkimi literami, jak być czegoś ze swoim kolesiem nie zrozumiał:

Powtarzasz się. "Duch Leszka" też stosował Twoją metodę podczas psychozy
wklejanie tej samej odpowiedzi do różnych moich wpisów. Tak się zapędziłeś że
nawet JK dopisałeś się. "Re: JackuPlacku...
Autor: jacekplacek jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 04-08-2010, 21:31:30
+ pokaż cały nagłówek

  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a):  > I bardzo dziękuję rc za Twoją pokątną fotkę... i ciągle czekam na większą
> rozdzielczość... fotki Twojej jak i reszty towarzystawa.
> telefon, może gdzieś pracuje, chciałbym go bliżej poznać...

"jacekplacek" nazywa się Jacek Biernacki, zdjęcia jeszcze nie dosłał.
Żadnego zgłoszenia w sprzęcie nurkowym nie posiada.

Normalnym drukiem:
www.zgodnosc.pl/oferta/kategoria11/53
wielkimi literami, jak być czegoś ze swoim kolesiem nie zrozumiał:
www.giodo.gov.pl/plik/id_p/473/j/pl/"

Tu odpowiedź na taki sam wpis.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109541&pid=1109573&MID=%3Ci3cfkh%24nfk%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-04 21:16:20
Autor: _Slnt_
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Jacku Biernacki, masz jakieś zgłoszenie w sprzęcie nurkowym ?
NIE.
Rozumiesz cokolwiek z tego co zgłosiłem ?
NIE.

Ryszardzie Czarnecki:

Czy cośkolwiek z twego _zgłoszenia_ wynika?
NIE.
Czy ktokolwiek oprócz ciebie to rozumie?
NIE.
Czy to miało wpływ na kogokolwiek oprócz ciebie?
NIE.

Zieeew...

Data: 2010-08-04 19:32:58
Autor:
_Slnt_ <po.co@komu.to> napisał(a):
> [...]

> NIE.

Ryszardzie Czarnecki:

Czy cośkolwiek z twego _zgłoszenia_ wynika?

Jest nowa rodzina SCR w której mamy bardzo duży zakres eksploatacyjny od
11000m npm do 100m pod wodą długi czas składowania i krótki uruchomienia.
Odporność na puls magnetyczny.
Czy ktokolwiek oprócz ciebie to rozumie?
NIE.

Tak, jest w tym gronie gość z APD, którego znają nasi szkolący na produktach
tej firmy. Wystarczy znać dobrze fizjologię oddychania a konstrukcja jest
oczywista.
Czy to miało wpływ na kogokolwiek oprócz ciebie?
NIE.

Owszem, kilka osób mogę wymienić.
A ilu naszych ekspertów instruktorów pokazało brak zrozumienia jak działają
SCR ze zliczaniem wentylacji, to jest warte dużo dużo więcej niż koszt zgłoszenia.

Zieeew...

Jak tak mózg dotleniać musisz, to zgłoś się do lekarza, warto sprawdzić
drożność tętnic szyjnych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-04 22:04:57
Autor: _Slnt_
konserwacja butli nurkowych
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Czy cośkolwiek z twego _zgłoszenia_ wynika?
NIE.

Jest nowa rodzina

Rodzin ci u nas dostatek...

Czy ktokolwiek oprócz ciebie to rozumie?
NIE.

Tak, jest w tym gronie gość z APD

Co to za grono, co to APD, co to za gość?

Czy to miało wpływ na kogokolwiek oprócz ciebie?
NIE.

Owszem, kilka osób mogę wymienić.

Jak zwykle obiecanki-cacanki. Dlaczego zatem tego nie zrobisz?

Data: 2010-08-05 06:31:07
Autor:
_Slnt_ <po.co@komu.to> napisał(a):
> Jest nowa rodzina Rodzin ci u nas dostatek...

To SCR SMS, zakres pracy podałem znasz jakieś konstrukcje o podobnym zakresie ?

http://www.apdiving.com to szukaj kto w tej firmie, szukaj od głowy.

> Owszem, kilka osób mogę wymienić.

Jak zwykle obiecanki-cacanki. Dlaczego zatem tego nie zrobisz?

Żeby pozostałym było przykro że są głąbami ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-05 06:47:01
Autor:
[...]

To sprawdźmy naszego "eksperta"

"Palpacja (łac. palpatio), inaczej omacywanie, badanie dotykiem &#8211; metoda
diagnostyki medycznej, która polega na takim macaniu palcami, aby wyczuć
rozmiar, kształt, twardość lub położenie określonej struktury anatomicznej.
Palpacja jest używana przez lekarzy, a także kręgarzy w badaniu narządów:
głównie klatki piersiowej i brzucha, a także do pomiaru pulsu. Palpacja szyjki
macicy jest wykorzystywana w metodach naturalnego planowania rodziny.

Termin palpacja używany bywa również dla opisania sposobu poznawania
fizycznych właściwości obiektów otoczenia przez osoby niewidome i
słabowidzące. Równie często używany bywa żartobliwy choć niepoprawny zwrot
"obrajlować" &#8211; obejrzeć palpacyjnie (od nazwiska Ludwika Braile'a, twórcy
pisma punktowego)"

"Organoleptyka - metoda badawcza polegająca na sprawdzeniu właściwości
badanego obiektu za pomocą zmysłów.

Metoda organoleptyczna jest metodą bazująca na zmysłach:

    * wzrokowym;
    * węchowym;
    * smakowym;
    * słuchowym;
    * dotykowym.

Jest realizowana dzięki odbieranym wrażeniom. Jest metodą szybką i tanią &#8211; nie
wymaga kosztownego sprzętu i zazwyczaj nieniszczącą, czyli nie prowadzi do
zużycia badanego materiału.

Podczas badania metodą organoleptyczną dokonuje się oceny organoleptycznej,
czyli ocenia się obiekt za pomocą zmysłów oraz analizy sensorycznej (użycie
kilku zmysłów równocześnie). Wynik badanie organoleptycznego jest subiektywny
i jako taki może być zawodny. Dlatego dla zwiększenia dokładności i
prawdziwości wyników powinno być przeprowadzone przez osoby ze sprawdzoną
wrażliwością sensoryczną."

[...]

A tu mamy popis kultury osobistej "jacekplacek" to przykrywka Jacka Biernackiego. Człeka tchórzliwego, nie podał danych osobowych.
Taki odważny w sieci, tam mało w życiu.

"Palpacja szyjki macicy jest wykorzystywana w metodach naturalnego planowania
rodziny."

Przebadaj się palpacyjnie, temperaturę możesz określać: lodowate, zimne,
ciepłe, gorące, parzy. To organoleptyczna metoda.
Osobiście używam termometru z ciekłokrystalicznym displejem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-05 06:59:11
Autor:
[...]

To sprawdźmy co znaczy słowo "palpacja".

[...]

To sprawdźmy co znaczy słowo organoleptycznie.

[...]

To popis zrozumienia świata. osoby kryjącej się pod przykrywką "jacekplacek".

Nasz ekspert nazywa się Jacek Biernacki. To jego typowy poziom zrozumienia
większości zagadnień. Jak nie radzi sobie z argumentacją to bluzga, poniża,
kłamie. pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 21:09:50
Autor: Włodek

Użytkownik <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2fccu$o59$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

pieprzyć kolejne głupoty, jak z topiącym się teflonem w grzybkach zaworów...

Drogi Jacku i Rysiu spójrzcie gdzie Wasza zapiekłość prowadzi. Podaję Wam za google (pasywacja a inhibitory korozji) kilka z wielu informacji http://www.strefakonserwatora.pl/inhibitor-korozji-copal-ferdom-p-192.html lub http://www.elhus.com.pl/produkty/pasywacja_czasowa_ochrona_przed_korozja/ i jeszcze http://pl.wikipedia.org/wiki/Inhibitor_korozji
dotyczącą pasywacji i czyli elektro lub chemicznej obróbki powierzchni metali mającej za cel podniesienie odporności korozyjnej czystego metalu.

Najprostszym procesem pasywacji powierzchni metalu jest zastosowanie odrdzewiacza na bazie kwasu fosforowego Tworzą się na powierzchni fosforany jakieś tam i jednocześnie preparat działa jak inhibitor korozji przez likwidację "zarodzi korozji" - nie pamiętam już nazw ale są to zaczątki procesu utleniania metalu podobnie trudno namacalne jak zarodzia pęcherzyka czy obraz utajony w emulsji bromosrebrowej. Kwas ortofosforowy był a może dalej jest stosowany w produkcji nadwozi samochodowych proces pasywacji dawniej nazywany banderyzacją.

Prawie czystym inhibitorem korozji jest odrdzewiacz na bazie taniny która z kolei wiąże utleniony metal w nierozpuszczalne związki taninowe tworzące trwałą warstwę ochronną.
Najstarszym mi znanym inhibitorem korozji jest tzw minia na bazie tlenku ołowiu (znakomity materiał i niestety już nie stosowany, apropo ostatnio podczas zaopatrywania się w ołów widziałem rurę która przeleżała w ziemi ze 40 lat i wciąż minia ołowiowa była nie uszkodzona!!). W każdym podkładzie producenci stosują inhibitory korozji. Niektóre cienkie blachy zimnowalcowane także są poddawane procesowi pasywacji powierzchni po to aby nie zardzewiały na amen zanim nie trafią do producenta.

Zatem posługując się pojęciami tak zależnymi od siebie jak pasywacja i ihibicja korozji próbujecie pokazać kto ma dłuższego. Niestety nic z tego nie wynika bo gadacie w istocie o tym samym procesie.

Te tematy antykorozyjne poznawałem w literaturze tematu już bardzo dawno gdy pracowałem że tak powiem w branży w której dobra ochrona antykorozyjna stanowiła o jakości usługi :-)

 Co do temp. w trakcie przepływu to w zależności od miejsca w trakcie otwierania zaworu może dochodzić do miejscowego wzrostu temperatury. Związane jest to  z prędkością miejscowego przepływu. Trudno mi tu podać dokładnie dane bo aż tak się na tym nie zajmowałem jednak jakiś czas temu czytałem o tym. Z tej przyczyny w praktyce używając wyższych stężeń tlenu w mieszaninie zaleca się aby zawory otwierać powoli (złowrogi trójkąt zapłonu).

Niestety do uszczelnień (zaworów i układów gniazdo - grzybek) stosuje się różne materiały oprócz bardzo trwałego teflonu. Niektóre z nich dość łatwo podlegają zmiękczeniu (mam taki i jak się spotkamy to Ci pokażę jak fajnie miejscowo płynie przy tarciu :-)
Wpływ na wygniatanie szczeliwa to nie tylko wyższa temperatura ale i wielkość, kształt gniazda oraz siła docisku. Przy zbyt miękkich i/lub mało odpornych termicznie szczeliwach  będzie dochodziło dość szybko do wgniatania szczeliwa i upośledzania przepływu w początkowej fazie otwierania zaworu. (w mojej sprężarce około 300 l/min zawory także są ciepłe lub nawet gorące zwłaszcza przy dużych butlach gdy jest gorąco)

Na szczęście w nowych zaworach zwykle stosuje się dobrej jakości szczeliwa i długo trzeba aby go zużyć. (jednak w zeszłym roku wymieniałem szczeliwo w prawie nowym twinie znanemu Ci nurkowi) Zatem ja jednak przyjmuję że obecnie problem ten jest marginalny.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-07-26 20:30:54
Autor:
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Drogi Jacku i Rysiu spójrzcie gdzie Wasza zapiekłość prowadzi. Podaję Wam za google (pasywacja a inhibitory korozji) kilka z wielu informacji http://www.strefakonserwatora.pl/inhibitor-korozji-copal-ferdom-p-192.html

"CH-2 (Copal) "FERDOM"&#174; jest kompleksową mieszanką nieorganicznych i
organicznych inhibitorów korozji,"

Zwróć uwagę na słowo organicznych i połącz to z czystość tlenowa.

Zatem posługując się pojęciami tak zależnymi od siebie jak pasywacja i ihibicja korozji próbujecie pokazać kto ma dłuższego. Niestety nic z tego nie wynika bo gadacie w istocie o tym samym procesie.

Włodek "paróweczka" próbuje się przypierdalać o wszystko. nie rób z siebie
ślepego że tego nie widzisz.
Ja preparat profesjonalny mam, "paróweczka" nie. To taka drobna różnica.

[...]

Po co to piszesz "paróweczka" i tak nie zakonotuje takiego przekazu.

[...]

"paróweczka" nie uwierzy po co to piszesz.

[...]

"paróweczka" nie uwierzy po co to piszesz. Mógł sprawdzić osobę podawałem to
tylko jedno PW, nie odważył się. Jak na jebanego oszczercę przystało.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-26 20:36:45
Autor: jacekplacek
> [...]

Na szczęście w nowych zaworach zwykle stosuje się dobrej jakości szczeliwa i długo trzeba aby go zużyć. (jednak w zeszłym roku wymieniałem szczeliwo w prawie nowym twinie znanemu Ci nurkowi) Zatem ja jednak przyjmuję że

Niestety, Włodku popełniasz gruby błąd z kilku powodów. Powód pierwszy i najważniejszy: dajesz idiocie czarneckiemu, czołowemu trollowi i psychopacie, pewien grunt pod nogami - poparcie ze strony kogoś takiego ja Ty. Teraz ten kretyn będzie Cię cytował raz za razem, dalej nie znając sensu tego co pisze, ale tym razem mając za sobą Twój autorytet. Ani w przypadku grzybków zaworów ani pasywacji ścianek butli, czarnecki nie miał pojęcia o czym pisze. Powód kolejny: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasywacja Ja zadzwoniłem do MSA oddział Raszyn i wprost zapytałem o pasywację. Odpowiedź była NIE ROBIMY PASYWACJI - nie wierzysz, zadzwoń, zapytaj. Wyjaśniłem też co w takim razie robią. Otóż dodają pewnego środka do wody w teście hydrostatycznym, który daje pewną powłokę ochronną, ale nie jest to pasywacja. Co to za środek, nie chciał zdradzić, zasłaniając się tajemnicą firmy. czarnecki chwali się, że ma coś czego nie ma i poleca wykonanie zabiegu w miejscu, gdzie takich zabiegów się nie wykonuje. Jest osobą nie tylko nie kompetentną, ale przez swoją niewiedzę wprowadzającą w błąd.
Powód trzeci - grzybki zaworów. czarnecki użył tego straszydła, żeby dopiec, ukąsić, pozbawić obrotów i zarobku ludzi do których żywię najwyższy szacunek i są dla mnie niepodważalnymi autorytetami: Pawłowi Porębie i Andrzejowi Sali. Nie zważał na fakt szybkiego bicia we WSZYSTKICH szanujących się bazach w Polsce, nie on strzelał w jedno konkretne miejsce. A szybkie ładowanie tak samo podnosi temperaturę płaszcza w CS nad Białym, Krakenie, Koparkach czy każdym innym miejscu. I tak samo w ramach tych samych zjawisk, schładza się zawór, ogrzewając dopiero PO ładowaniu od płaszcza butli. Szczeliwo na tym cierpi tyle co nic. Zastanów się, czy szczeliwa o których piszesz były dedykowane do butli nurkowych, gdzie takie zjawiska są codziennością - jakoś nie chce m się w to wierzyć. Raczej pomysłowość i niekompetencja stały za ich zastosowaniem, niż fachowa wiedza. Co do punktowego wzrostu temperatury, to owszem dotyczy, ale przy gwałtownym zamykaniu zaworu. Unika się tego zjawiska właśnie przez zastosowanie zaworów grzybkowych - nie jest dziełem przypadku, że właśnie takie są w butlach nurkowych(i nie tylko). Przecież np. kulowe są i trwalsze i szybsze, prawda? Natomiast powolne otwieranie i przepływ ma znaczenie w przypadku blendingu parcjalnego(trójkąt ognia) - chodzi o wzrost temperatury wewnątrz butli - a nie ma najmniejszego sensu gdy mowa o przetaczaniu powietrza do powietrza. A już na pewno nie wpłynie na ogrzanie się grzybka zaworu, nawet bijąc Twoją superszybką sprężarką. Po prostu im większa różnica ciśnień, tym bardziej zawór się schładza i działa to w obie strony. Jakoś nie słyszałem, żeby kwestionowano szronienie zaworów przy szybkim opróżnianiu butli. Dlaczego? Bo butla wtedy też się schładza i wydaje się to dość oczywiste... Włodku, to że MP miał jakąś przygodę z grzybkami, też mnie akurat nie dziwi, bo co rusz ma jakieś "przygody", jak choćby ta z szeroko opisywanym filtrem.

Jednak nie zależnie od powyższego, najwyższą krzywdą dla istnienia sekty stało się Twoje poparcie dla największego wroga wolnej wypowiedzi, trolla i podłego insynuatora jakim jest czarnecki. Przykro mi to czytać, tym bardziej, że jeszcze nie dawno narzekałeś na upadek sekty a sam do niego właśnie przyłożyłeś rękę.

Data: 2010-07-26 00:24:35
Autor: Kuba Kostusiak
[market] konserwacja butli nurkowych
W jakiej cenie jest taka usługa?