"konserwacja/impregnacja" kierownicy skorzanej i mieszka - jaki srodek?

Data: 2010-03-09 11:00:42
Autor: Gabriel'Varius'
"konserwacja/impregnacja" kierownicy skorzanej i mieszka - jaki srodek?
Witam
Mozecie polecic jakis dobry i sprawdzony srodek do "konserwacji/impregnacji" kierownicy obszytej skora oraz mieszka? Nie chodzi aby  kierownica sie swiecila tylko aby skora sie nie starzala i nie tracila swoich wlasciwosci a do tego aby po nalozeniu srodka nie byla sliskai aby nie trzeba tego bylo robic raz na tydzien :-). Znalazlem wiele preperatow w necie ale jak zwykle ile produktow tyle opoini, moze ktos z wlasnego doswiadczenia moze cos polecic lub tez odradzic jesli chodzi o zakup i uzywanie.
                Oskar Wilde

Data: 2010-03-09 11:22:01
Autor: pwz
W dniu 2010-03-09 11:00, Gabriel'Varius' pisze:
[...]

O, podłączam się pod ten wątek z analogicznym pytaniem. Wiosna idzie, więc za porządki w aucie czas się zabrać :-)
pwz

Data: 2010-03-09 04:38:16
Autor: tadek
On 9 Mar, 11:22, pwz <p...@onet.eu> wrote:
> [...]

> opoini, moze ktos z wlasnego doswiadczenia moze cos polecic lub tez
> odradzic jesli chodzi o zakup i uzywanie.

O, pod czam si pod ten w tek z analogicznym pytaniem. Wiosna idzie,
wi c za porz dki w aucie czas si zabra :-)
pwz

http://lederzentrum.pl/

Data: 2010-03-10 00:17:10
Autor: Bartek
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:hn57ga$isn$1news.onet.pl...
[...]

idzie, idzie.
ale chora na ozieblosc chyba, suka:)

-6 za oknem.

wracajac do tematu:
zastosowalem chusteczki do pupci niemowlaka - sprawdzaja sie rewelacyjnie. rodzina mi kupila 2 x 100 szt. za jakies 7 zl w sklepie rossman bodaj czy jakos tak.

filip polecal oliwe z oliwek - pewnie dziala. chusteczki fajne w uzyciu - lato szybko, i efekt widoczny.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] LYBRA 2.4 JTD

Data: 2010-03-09 13:45:04
Autor: Filip KK
[...]

Oliwa z oliwek.

Pozdrawiam.

"konserwacja/impregnacja" kierownicy skorzanej i mieszka - jaki srodek?