konserwacja podwozia

Data: 2014-11-13 10:55:59
Autor: Czesław Wiśniak
konserwacja podwozia

Warto to robić profilaktycznie?
Jakies opinie - kto robi rączka w górę.

Jesli kupowalbym do normalnego uzytku nowe, wzglednie dwuletnie auto z zamiarem trzymania go przez nastepne 20 lat to tak, zrobilbym. W przeciwnym wypadku nie.

Data: 2014-11-13 11:25:43
Autor: MichaelData®
konserwacja podwozia
Czesław Wiśniak wydumał(a) w news:m41v89$mhj$1node2.news.atman.pl :
[...]

A ja bym zrobił. Te kilkadziesiat zlotych "wkładu" przedkłada się później na możliwość odsprzedazy po latach. Samego lakieru raczej nie sprzedasz :)...i później jeżdżą takie "złomy", które łamia się na zakretach jak autobus albo podstawiają się na równorzednych skrzyzowaniach celem wyciagniecia odszkodowania itd. Własnie szukam kogoś kto robi to w miare dobrze, pomimo ze mam 5 letnie auto ale za 2 lata chciałbym sprzedać je w jak najlepszym stanie.
--
Michael________â„¢
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-11-13 11:52:45
Autor: MarcinJM
konserwacja podwozia
W dniu 2014-11-13 11:25, MichaelData® pisze:
[...]

Za klikadziesiat zł to moze klamke zakonserwujesz.
Bez połozenia auta na bok i ok 50rg to mozesz najwyzej biteksem zasmarkac.. na brud.
Od razu uprzedzam: Karcherem nie zmyjesz brudu do poziomu akceptowalnego. Trzeba czyscić ręcznie.

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-11-13 05:30:49
Autor: kogutek444
konserwacja podwozia
W dniu czwartek, 13 listopada 2014 11:53:05 UTC+1 u¿ytkownik MarcinJM napisa³:
W dniu 2014-11-13 11:25, MichaelData(R) pisze:
> Czes³aw Wi¶niak wyduma³(a) w news:m41v89$mhj$1node2.news.atman.pl :
>
> A ja bym zrobi³. Te kilkadziesiat zlotych "wk³adu" przedk³ada siê pó¼niej na mo¿liwo¶æ odsprzedazy po latach. Samego lakieru raczej nie sprzedasz :)...i pó¼niej je¿d¿± takie "z³omy", które ³amia siê na zakretach jak autobus albo podstawiaj± siê na równorzednych skrzyzowaniach celem wyciagniecia odszkodowania itd. W³asnie szukam kogo¶ kto robi to w miare dobrze, pomimo ze mam 5 letnie auto ale za 2 lata chcia³bym sprzedaæ je w jak najlepszym stanie.

Za klikadziesiat z³ to moze klamke zakonserwujesz.
Bez po³ozenia auta na bok i ok 50rg to mozesz najwyzej biteksem zasmarkac.. na brud.
Od razu uprzedzam: Karcherem nie zmyjesz brudu do poziomu akceptowalnego. Trzeba czysciæ rêcznie.

-- Pozdrawiam
MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Z ciekawo¶ci spytalem wujka Googla. 250-600 z³otych twierdzi ¿e trzeba zap³aciæ.

Data: 2014-11-13 15:33:19
Autor: Czes³aw Wi¶niak
konserwacja podwozia

[...]

Chyba jak auto wyjechalo prosto z salonu :)

Data: 2014-11-13 16:09:44
Autor: AL
konserwacja podwozia
On 2014-11-13 15:33, Czes³aw Wi¶niak wrote:

[...]

Wstepnie sie orientowalem i najczê¶ciej ceny oscyluj±:
600 - ma³e samochody
800 - srednie
1000 - duze
dostawcze - sporo ponad 1000

ale pewnie wszystko te¿ zale¿y od stanu i ilo¶ci prac do zrobienia.

Data: 2014-11-13 07:52:28
Autor: kogutek444
konserwacja podwozia
W dniu czwartek, 13 listopada 2014 16:09:47 UTC+1 u¿ytkownik AL napisa³:
On 2014-11-13 15:33, Czes³aw Wi¶niak wrote:

> [...]

1000 - duze
dostawcze - sporo ponad 1000

ale pewnie wszystko te¿ zale¿y od stanu i ilo¶ci prac do zrobienia.

A¿ tak dociekliwy nie by³em. Poza tym mnie to mniej wiêcej tak dotyczy jak faceta co go pies w protezê ugryz³. Na wiosnê uruchomiê aparaturê do zabezpieczania profili i sam sobie zrobiê.

Data: 2014-11-13 20:51:44
Autor: cef
konserwacja podwozia
W dniu 2014-11-13 o 16:09, AL pisze:

Wstepnie sie orientowalem i najczê¶ciej ceny oscyluj±:
600 - ma³e samochody

Za tyle w³a¶nie robi³em w tym roku Nissana Micre.
Samochód trzynastoletni - u mnie od dwóch lat. Diagnosta
spyta³ ile mam zamiar tym je¼dziæ i ¿e jak nic z tym nie zrobiê,
to siê rozsypie. Przeinwestowa³em chyba ;-)

Data: 2014-11-13 23:38:17
Autor: Poldek
konserwacja podwozia
AL wrote:
On 2014-11-13 15:33, Czes³aw Wi¶niak wrote:

[...]

800 ¶rednie.

Kiedy¶ mia³em golfa dwójkê i chcia³em go mieæ d³ugo, podoba³ mi siê i planowa³em, ¿e poje¿d¿ê nim ile siê da. Wiêc sam robi³em zabezpieczenie. Auto zosta³o przechylone na bok w du¿ym gara¿u. Wcze¶niej wyjête wszystko, co nie powinno siê przechylaæ za bardzo, np. akumulator. Robota brudna i ¿mudna, docieranie do wszystkich zakamarków w których rdza ma najwiêksz± szansê siê pojawiaæ w polskich solnych warunkach to by³a kara za grzechy. Za 800 z³ podj±³bym siê umycia karszerem i popsikania po wierzchu dla picu.

konserwacja podwozia