konserwacja sieci ?

Data: 2011-04-28 08:04:48
Autor: przemek
konserwacja sieci ?
witam
od kilku dni usiłuję pograć w coś na ps3 jednakże nie moge się zalogować do PlayStationNetwork bo wychodzi komunikat "w chwili obecnej trwa konserwacja sieci PN" czy jakoś tak :( czy ktoś coś wie na ten temat ? do kiedy ta konserwacja bedzie ? a może to moja play`ka zwariowała ? z gory dzieki za informacje

Przemek

Data: 2011-04-28 00:37:53
Autor: marklar
konserwacja sieci ?
On 28 Kwi, 07:04, "przemek" <pa...@wp.pl> wrote:
witam
od kilku dni usi uj pogra w co na ps3 jednak e nie moge si zalogowa do
PlayStationNetwork bo wychodzi komunikat "w chwili obecnej trwa konserwacja
sieci PN" czy jako tak :( czy kto co wie na ten temat ? do kiedy ta
konserwacja bedzie ? a mo e to moja play`ka zwariowa a ? z gory dzieki za
informacje

Przemek

wylacz wreszcie swoja play'ke i zajrzyj do gazety, ew. wlacz TV.
wszystkie media hucza o tym od poczatku tygodnia. ja nie mam PS a
chcac nie chcac jestem na bierzaco z tematem.

--
pozdr.

Data: 2011-04-28 08:14:52
Autor: ursynek
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-04-28 08:04, przemek pisze:
witam
od kilku dni usi�uj� pogra� w co� na ps3 jednak�e nie moge si� zalogowa� do
PlayStationNetwork bo wychodzi komunikat "w chwili obecnej trwa konserwacja
sieci PN" czy jakoďż˝ tak :( czy ktoďż˝ coďż˝ wie na ten temat ? do kiedy ta
konserwacja bedzie ? a mo�e to moja play`ka zwariowa�a ? z gory dzieki za
informacje

Przemek

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9504125,Wlamanie_do_PlayStation_Network___raport.html

PSN down.

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2011-04-28 08:35:36
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Thu, 28 Apr 2011 08:04:48 +0200, przemek wrote:

[...]

Haha, blokuj kartę kredytową :-)

--
Michał Gancarski

Data: 2011-04-28 13:56:19
Autor: przemek
konserwacja sieci ?

Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@gancarski.com> napisał w wiadomości news:ebg88kaqwuda.15w57kcoftl3r$.dlg40tude.net...
[...]

czyli co ? usunąć konto i założyć nowe ? podłączałem drugą play`ke gdzie mam inne konto i mam taki sam komunikat :(

Data: 2011-04-28 14:02:10
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
"przemek" <paj13@wp.pl> naskrobał/a w

[...]

Ale głupi ci konsolarze.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2011-04-28 14:31:24
Autor: przemek
konserwacja sieci ?

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9ED58EC8EA12Cgoomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

BARDZO DZIEKUJĘ ZA WSZECHSTRONNĄ POMOC :((( CHYBA NAPISZĘ DO HARCERZY MOŻE ONI MI POMOGĄ, BO TU NIE WIDZĘ UCZYNNYCH LUDZI

Data: 2011-04-28 14:50:31
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
[...]

Dostałes najlepszą mozliwą: jeśli podałeś w PSNie swoja kartę, to ją natychmiast blokuj. I odłóż na chwilę pada i zaglądnij na jakąś stronę o grach. Jakąkolwiek.

Data: 2011-04-28 17:49:05
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-04-28 14:50, *Goomich* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

A to dlaczego?
Swoją mam podpiętą i nie mam zamiaru jej blokować z 2 powodów - po pierwsze z komunikatu wynika, że nie wyciekły ani daty ważności ani numery cvv2. Po drugie istnieje coś takiego jak reklamacja w banku.
Oczywiście każdy zrobi jak uważa, ja w każdym razie nie mam zamiaru ponosić żadnych kosztów z powodu wpadki PSN :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-28 18:05:27
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Thu, 28 Apr 2011 17:49:05 +0200, Mirek Ptak wrote:

[...]

Reklamowanie w banku to nie jest koszt? Nerwy i czas mają cenę. Zamiast
tego - blokada i wydanie nowej karty za, hm, 20 PLN? Tanio i pewniej, bez
użerania się.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-05-02 11:10:11
Autor: Kamil
konserwacja sieci ?
On 28/04/2011 17:05, Michał Gancarski wrote:
[...]

LOL, polskie banki kasują 20zł za nową kartę?!

Kamil

Data: 2011-05-02 14:13:31
Autor: ursynek
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-05-02 12:10, Kamil pisze:
LOL, polskie banki kasują 20zł za nową kartę?!

opłata za wydanie karty głównej/dodatkowej32 38 zł - 58 zł -mBank.

* Uzyskaj zwrot opłaty za wydanie karty
Wystarczy, że w przeciągu trzech miesięcy od daty wydania karty dokonasz nią dowolną ilość transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych na łączną sumę min. 500 PLN, a mBank zwróci Ci opłatę za wydanie na rachunek karty.

Nie wiem jak to się ma do wydania kolejnej karty.

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-05-02 14:56:09
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Mon, 02 May 2011 11:10:11 +0100, Kamil wrote:

[...]

[...]

To zależy.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-05-05 19:48:36
Autor: The MusK
konserwacja sieci ?
Reklamowanie w banku to nie jest koszt? Nerwy i czas mają cenę. Zamiast
tego - blokada i wydanie nowej karty za, hm, 20 PLN? Tanio i pewniej, bez
użerania się.

-- Michał Gancarski

a wszystko zależy od banku ja blokowałem dwie karty American Express i nie ponosiłem żadnych kosztów,nawet zadzwoniono do mnie z banku z propozycją abym dla własnego dobra zablokował karty gdyż dostali jakies dane lub informacje że numery mojej karty mogą być zagrożone.

Data: 2011-04-29 14:06:34
Autor: ursynek
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-04-28 17:49, Mirek Ptak pisze:
[...]

http://webhosting.pl/Baza.z.numerami.kart.kredytowych.uzytkownikow.Sony.PSN.wystawiona.na.sprzedaz.Kto.da.wiecej

Z maila od sony
W obecnej chwili nic nie wskazuje na to, ze dane kart kredytowych zostaly naruszone, jednak nie mozemy wykluczac tej mozliwosci.

Jak chcesz to możesz się łudzić, że cvv2 i numery kart nie wypłynęły - może nie wypłynęły. Twoja karta, Twoja kasa, Twoja sprawa :) Ja swoją zablokowałem. Nawet jak masz ubezpieczenie, to bujaj się później po komisariatach, składaj zeznania i czekaj na odszkodowanie :P

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-04-30 01:01:17
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
You have one message from: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>

[...]

http://www.escapistmagazine.com/news/view/109661-Hackers-Offer-PSN-Cred
it-Cards-For-Sale "The hackers that hacked PSN are selling off the DB," Keven Stevens, a security analyst with Trend Micro, wrote on Twitter. "They reportedly have 2.2 million credit cards with CVVs."

Twój bank jest otwarty w sobotę?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-04-30 07:33:33
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Goomich pisze:
[...]

Swoja droga gdzie jeszcze trzymaja kocy cvv u siebie?

Steam trzyma dane karty ale zawsze przy transakcji wymaga podania cvv (dobrze pamietam?)

Data: 2011-04-30 09:03:05
Autor: Rais
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-04-30 07:33, mrmisio pisze:

Steam trzyma dane karty ale zawsze przy transakcji wymaga podania cvv
(dobrze pamietam?)

Nie zawsze.
Parę razy kupowałem coś na zasadzie, klik, klik, klik, kupione.

Data: 2011-04-30 10:09:51
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Rais pisze:
[...]

A nie miales zakupionych kredytów?

Data: 2011-04-30 10:11:55
Autor: Rais
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-04-30 10:09, mrmisio pisze:
Rais pisze:
[...]

Ja nawet nie wiem co to jest.

--
pzdr

Data: 2011-04-30 12:57:36
Autor: Mateusz Ludwin
konserwacja sieci ?
Rzecze Rais:

Steam trzyma dane karty ale zawsze przy transakcji wymaga podania cvv
(dobrze pamietam?)

Nie zawsze.
Parę razy kupowałem coś na zasadzie, klik, klik, klik, kupione.

Dwie sprawy:

1. CVV nie jest konieczny do przeprowadzenia transakcji (to jest tylko
dodatkowa walidacja dla dobra użytkownika)

2. Sklep NIE MA PRAWA PRZECHOWYWAĆ CVV, taka jest idea tego kodu. Ma
zabezpieczać przed wyciekami danych. Jeżeli Sony trzymało u siebie te kody,
to ma tak przesrane, że może się nie pozbierać jako firma.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...

Data: 2011-04-30 22:23:53
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
You have one message from: Mateusz Ludwin <nie@spamuj.org>

2. Sklep NIE MA PRAWA PRZECHOWYWAĆ CVV, taka jest idea tego kodu. Ma
zabezpieczać przed wyciekami danych. Jeżeli Sony trzymało u siebie
te kody, to ma tak przesrane, że może się nie pozbierać jako firma.

Jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, żebym po zachowaniu danych CC w sklepie, musiał drugi raz wklepywać CVV.

Data: 2011-05-01 00:09:35
Autor: Mateusz Ludwin
konserwacja sieci ?
Rzecze Goomich:

[...]

Przeczytaj ze zrozumieniem punkt pierwszy.

Wpisujesz CVV żeby potwierdzić, że jesteś posiadaczem karty, a nie samego
numeru, który wykradłeś z PSN. Potem sklep przesyła do providera wyłącznie
numer karty. Sklep nie ma prawa przechowywać CVV, jest to zabronione.
--
And then I realized... like I was shot... like I was shot with a diamond...
a diamond bullet right through my forehead. And I thought: My God... the

Data: 2011-05-05 22:53:03
Autor: Mateusz Ludwin
konserwacja sieci ?
Rzecze Mateusz Ludwin:

[...]

No i jest pierwszy pozew na 1 mld.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.

Data: 2011-05-02 23:45:13
Autor: m4rkiz
konserwacja sieci ?
Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9ED7E3D8B6866goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
Jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, żebym po zachowaniu danych CC w
sklepie, musiał drugi raz wklepywać CVV.

bo zazwyczaj sluzy to do jednorazowej autoryzacji - podajesz dane
pierwszy raz a oni wysylaja ci towar

zeby bylo bezpieczniej dla nich musisz podac kod cvv ktorego z zasady
sie nie przechowuje wiec szanse na wyciek i nielegalne poslugiwanie
sie nim sa niewielkie (jednostkowe przypadki kiedy ktos fizycznie
ukradnie karte ktora jeszcze nie bedzie zastrzezona a do tego z innych
dokumentow odczyta adres)

kolejna transakcja (po x dniach) przebiega kiedy w sklepie juz wiedza ze
kase dostali i wszystko gra, jako ze nic z danych karty sie nie zmienia
to wiedza ze beda w stanie ja obciazyc kolejny raz bez problemow

o ile sony przechowywalo cvv to maja powazny problem, bo nie byli do
tego upowaznieni i taki wyciek jest o wiele grozniejszy niz wyciek
samych danych karty i usera

Data: 2011-05-03 00:35:13
Autor: Dentarg
konserwacja sieci ?
A mnie wkurza, że PSN teraz nie działa. Nie pamiętam, którą KK miałem
przypisaną do konta. Wolałbym nie zastrzegać wszystkich. A co do
dyskusji o zastrzeganiu.
To prawda leży po środku, zwolennicy zastrzegania mają święty spokój,
ale racja teoretycznie jest po stronie tych, który nie zastrzegają, bo
winne jest SONY.
Tyle, że w sporze bank<>SONY<>klient, to my jesteśmy na przegranej
pozycji :(.

A sama sytuacja jest po prostu śmieszna, na konferencji prasowej SONY
powiedziało, że stworzy nowe stanowisko Chief Information Security
Officer - to przepraszam, gdzie oni byli przez
ostatnie 10 lat w kwestii bezpieczeństwa?

Akurat sprzedaje mojego FATa ze wzlgędów logistycznych, chwilowo
zostawiam PSP, ale patrząc jak SONY traktuje swoich klientów (i ich
pieniądze) to zastanawiam się czy kupie nowe ps3.

pzdr,
Dentarg

Data: 2011-04-30 10:13:12
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-04-30 01:01, *Goomich* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Otwarty jest zawsze :) ale mimo wszystko (bo nie do końca wierzę w przechwałki hakierów) nie zastrzegam karty. Zmniejszyłem tylko limit transakcji internetowych do 1 tyś. Jestem twardy :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-04-30 10:41:31
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Sat, 30 Apr 2011 10:13:12 +0200, Mirek Ptak wrote:

[...]

Jezus i teraz będziesz się bujał z niepewnością aż do odnowienia karty? Nie
rozumiem tego kompletnie. Poza tym dlaczego transakcji internetowych? Mając
numer i wszyskie dane, można także dokonać autoryzacji telefonicznej.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-04-30 11:05:27
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Michał Gancarski pisze:
[...]

Ale czemu panikowac? O PSN wiemy. A o ilu "zdarzeniach" typu wykradzenie nie wiemy? To nie jest cos, czym warto sie chwalic.

Data: 2011-04-30 11:09:25
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Sat, 30 Apr 2011 11:05:27 +0200, mrmisio wrote:

[...]

[...]

Ale kto ma się czym chwalić bo nie rozumiem.

[...]

--
Michał Gancarski

Data: 2011-04-30 14:08:07
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Michał Gancarski pisze:
[...]

Wszyscy ci, ktorzy mieli wyciek, a to zataili.

w PSN troche chyba sie nie dalo zataic.

Data: 2011-04-30 17:48:49
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Sat, 30 Apr 2011 14:08:07 +0200, mrmisio wrote:

[...]

Wszyscy ci, ktorzy mieli wyciek, a to zataili.

w PSN troche chyba sie nie dalo zataic.

I to sprawia, że gdy wiesz, że dane kart wyciekły (a Sony to już
przyznało), to nie należy nic robić tylko czekać na dziwne transakcje?

--
Michał Gancarski

Data: 2011-04-30 12:37:58
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
You have one message from: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>

Jestem twardy :)

Raczej głupi, ale to twoje pieniądze.

Data: 2011-05-01 11:23:28
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-04-30 12:37, *Goomich* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Jestem twardy :)

Raczej głupi, ale to twoje pieniądze.

Wolno Ci tak uważać. Mi wolno nie panikować :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-01 13:14:26
Autor: Goomich
konserwacja sieci ?
You have one message from: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>

Wolno Ci tak uważać. Mi wolno nie panikować :)

A bankowi wolno będzie uznać, że nie dopełniłeś warunków umowy i nie oddać ci kasy.

Data: 2011-05-01 20:10:06
Autor: flashi_usun
konserwacja sieci ?

Użytkownik "Goomich"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9ED886B0F8A8goomichskrzynkapl@127.0.0.1...

[...]

A co to za głupota ???
Jeśli Sony trzyma dane których nie powinno mieć to czemu ja mam odpowiadać i wydawać moje pieniądze????
Ty zapewne wymieniasz swoje karty za każdym razem jak nie jesteś pewien gdzie są? Za każdym razem jak płacisz w sklepie który obrabują??

Data: 2011-05-01 20:46:29
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Sun, 1 May 2011 20:10:06 +0200, flashi_usun wrote:

[...]

[...]

Jeśli podałeś Sony dane, których Sony "nie powinno mieć", to chyba nie
pytasz na poważnie dlaczego masz cokolwiek robić albo kto za co odpowiada?
Czytałeś swoją umowę albo regulamin dotyczący karty? Tutaj jest mBankowy:

http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_wydawania_i_uzywania_kart_kredytowych_w_mBanku.pdf

Twoją odpowiedzialnością jest to by uważać komu dane karty podajesz.

Ty zapewne wymieniasz swoje karty za każdym razem jak nie jesteś pewien gdzie są? Za każdym razem jak płacisz w sklepie który obrabują??

Tak dokładnie należałoby robić, zwłaszcza w przypadku zgubienia kart.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-05-01 21:38:25
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Michał Gancarski pisze:
[...]

ej ej, ale jak sklep ma nie trzymac cvv a trzyma, to co? skad mam wiedziec, ze trzyma? moze trzyma jednak?

Data: 2011-05-01 21:44:31
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Sun, 01 May 2011 21:38:25 +0200, mrmisio wrote:

[...]

[...]

Ale co to ma za znaczenie? Jeśli nie zastrzegłeś karty (a więc nie
wykonałeś postanowień umowy i regulaminu), to odpowiadasz za wszystkie
transakcje i tyle. Możesz sobie potem pisać do Sony ale banku Sony nie
będzie obchodziło.

No ale jak widać, posiadacze kart w Polsce to nieraz prawdziwi twardziele.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-05-02 00:25:54
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-05-01 20:46, *Michał Gancarski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

A cóż takiego podał? Bo chyba nie PIN?
Ja w każdym razie podałem tylko to co Sony mieć mogło.

[...]

I owszem, ale nie w tym przypadku. Chyba sam tego nie czytałeś a zwłaszcza punktów VI.11.d, VI.12.3
Jeśli chcesz się doczepić pod któryś podpunkt w VI.19.x to chętnie popolemizuję :)

Ty zapewne wymieniasz swoje karty za każdym razem jak nie jesteś pewien
gdzie są? Za każdym razem jak płacisz w sklepie który obrabują??

Tak dokładnie należałoby robić, zwłaszcza w przypadku zgubienia kart.

A to co miało być - co ma zgubienie karty wspólnego z przejęciem (hipotetycznym) bazy danych numerów kart?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-02 09:22:41
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Mon, 02 May 2011 00:25:54 +0200, Mirek Ptak wrote:

[...]

[...]

Nie wszędzie w sieci używa się CVV. Robi się to zazwyczaj, w części krajów
UE z pewnością jest to obowiązkowe. Nie jest to jednak praktyka
uniwersalna, co masz zresztą uwzględnione w jednym z tych punktów
regulaminu, które podałeś.

[...]

Żaden z tych punktów niczego nie zmienia. To, że możesz coś zrobić z kartą
raczej nie zwalnia od odpowiedzialności za niezwłoczne zgłoszenie
kradzieży/zagubienia gdy wie się o np. o takiej sytuacji jak ta z Sony.
Pozostaje jeszcze pytanie, czy te 20 (może 40) PLN rzeczywiście warte jest
ewentualnego dowodzenia, że za daną operację nie jesteś odpowiedzialny i
bujania się z papierami.

To nie mnie pytaj, nie mój przykład.

--
Michał Gancarski

Data: 2011-05-02 13:56:55
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-05-02 09:22, *Michał Gancarski* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Owszem, nie jest uniwersalna - sam kupowałem w sklepie w którym nie proszono mnie o CVV2 OIDP. Ciągle jednak po to ten kod jest, żeby nim zweryfikować legalnego posiadacza karty i SONY żądając go do weryfikacji karty nie życzyło sobie niczego czego "mieć nie powinno"

[...]

No ale co mam zgłosić? To że *być może* dane karty wyciekły z jednego ze sklepów internetowych? I jaki obowiązek - nic mnie nie zmusza do tego - karty nie utraciłem a i dane karty jak na razie wygląda, że są bezpieczne.

Pozostaje jeszcze pytanie, czy te 20 (może 40) PLN rzeczywiście warte jest
ewentualnego dowodzenia, że za daną operację nie jesteś odpowiedzialny i
bujania się z papierami.

Nie mam zwyczaju oszczędzania więc nie chodzi o kasę, tylko o zasadę. Dlaczego konsekwencje ewentualnego fraudu mam ponosić ja?
Poza tym czasem fajnie jest powalczyć z bankiem :) - niedawno dostałem zwrot niesłusznie pobranej prowizji za wypłatę z bankomatu w sierpniu ubiegłego roku z banku, w którym już nie mam konta. Reklamacje działają i nie ma się czego bać.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-02 13:14:21
Autor: Kamil
konserwacja sieci ?
On 02/05/2011 12:56, Mirek Ptak wrote:
[...]

SONY może żądać kodu przy każdej płatności, ale jeśli chce spełniać normy PCI, to nie ma prawa tego kodu przechowywać.

Kamil

Data: 2011-05-02 14:48:32
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
"
SONY może żądać kodu przy każdej płatności, ale jeśli chce spełniać
normy PCI, to nie ma prawa tego kodu przechowywać.
"

:):):):):)

SONY moze robic co chce i dal tego przyklad wylaczajac mozliwosc instalacji OtherOS w jakim ty swiecie zyjesz ?

Data: 2011-05-02 15:43:33
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-05-02 14:14, *Kamil* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

No i nie przechowywało - chyba, że wierzysz w doniesienia "scenowych" speców :). Wiesz co by się z SONY stało, gdyby ten kod przechowywali?

Q: Was my personal data encrypted?
A: All of the data was protected, and access was restricted both physically and through the perimeter and security of the network. The entire credit card table was encrypted and we have no evidence that credit card data was taken. The personal data table, which is a separate data set, was not encrypted, but was, of course, behind a very sophisticated security system that was breached in a malicious attack.

Q: Was my credit card data taken?
A: While all credit card information stored in our systems is encrypted and there is no evidence at this time that credit card data was taken, we cannot rule out the possibility. If you have provided your credit card data through PlayStation Network or Qriocity, out of an abundance of caution we are advising you that your credit card number (excluding security code, sometimes called a CVC or CSC number) and expiration date may have been obtained.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-02 17:37:32
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
"
No i nie przechowywało - chyba, że wierzysz w doniesienia "scenowych"
speców :). Wiesz co by się z SONY stało, gdyby ten kod przechowywali?
"

Wisz jakos ostatnio bardziej wieze scenowym specom, ale ja tu pisze o scenie amerykanskiej nie polidiotach z polskiej sceny.

To nie sa poiidioci ktorzy potrafia tylko kopiuj wklej ale specjalisci matematycy i informatycy wysokiej klasy.

I niestety jak juz doczytasz co bylo w tej bazie to jesli kiedykolwiek kupowales cokolwiek w sklepie PSN kod wpisywales tylko raz i pozniej byl pobierany do autoryzacji z bazy danych.

Czytaj dalej gowno i daleko zajedziesz.

Data: 2011-05-02 17:39:08
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
Data: 2011-05-02 00:11:29
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-05-01 13:14, *Goomich* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

*Że co?*

Poza tym na blogu Sony EU można poczytać, że baza była zaszyfrowana, oraz nie zawierała kodu bezpieczeństwa ani daty ważności kart. Dlatego doniesienia o wystawieniu na sprzedaż kompletnej bazy wiesz gdzie można sobie wsadzić :)
Ciągle sądzę, że kasę tracą ci co zastrzegli karty i ja nadal nie zamierzam :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-02 06:15:01
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-05-02 00:11, Mirek Ptak pisze:
[...]

Mirek to ze jestes idiota to wiadomo chyba od dawna ale nie musisz sie obnosic z tym po forach baranie.

Wszystkie zabezpieczenia zostal;y zlamane, a baza wyciekla juz 3 miesiace temu i pisali o tym zeby usunac dane a ty wiezysz temu co SONY pisze.

Data: 2011-05-02 06:15:48
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-05-02 06:15, Zakarm pisze:
[...]

Dane w bazie byly wpisane czystym tekstem bez zadnego szyfrowania.

Data: 2011-05-02 08:54:58
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Zakarm pisze:
[...]

no to jak do tej pory nikt nie kupowal na te karty to znaczy, ze nie ma co po 3 miechach zastrzegac...

myslisz, ze trzymaliby sobie cichcem baze kart, czekajac az wiekszosc z nich wyexpiruje?

Data: 2011-05-02 13:06:00
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?

myslisz, ze trzymaliby sobie cichcem baze kart, czekajac az wiekszosc z
nich wyexpiruje?

Powiedzmy ze to kilku hackierow to ile moga kart wykorzystac w jeden dzien z 2 milionow i ile czasu zajmie im wykorzystanie wszystkich ?

Data: 2011-05-02 16:15:29
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Zakarm pisze:

[...]

PRawdziwy ahkierzy napisaliby skrypt i wykorzystali wszystkie w 3 dni, a potem by znikli.

;)

Data: 2011-05-02 13:41:08
Autor: Mirek Ptak
konserwacja sieci ?
Dnia 2011-05-02 08:54, *mrmisio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Zakarm pisze:
   ^^^^^^
[...]

Nie wyciągaj smrodu z KF please. Ten cham nie ma o niczym (poza kradzeniem gier) pojęcia.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-05-02 13:44:17
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-05-02 13:41, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2011-05-02 08:54, *mrmisio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
Zakarm pisze:
^^^^^^
[...]

Mirek jesz gowna wyborcze i srasz nimi .

Zerknij baranie na PSX Scenme z przed 3 miesiecy frajerze.

Data: 2011-05-02 09:12:20
Autor: Michał Gancarski
konserwacja sieci ?
On Mon, 02 May 2011 00:11:29 +0200, Mirek Ptak wrote:

[...]

Zaoszczędziłeś 20 PLN. Brawo!

--
Michał Gancarski

Data: 2011-04-28 17:51:03
Autor: Salata
konserwacja sieci ?
Goomich <goomich@usun.to.wp.pl> wrote:
[...]

Nie trzeba blokowac. Polecam sprawdzic u zridla w banku. Ja dostalem
informacje, ze numery kart PL nie sa zagrozone, bo Sony PSN w Polsce uzywa
oddzielnego centrum autoryzacyjnego i dane zwiazane z karta sa bezpieczne.

--
Regards
Marcin

Data: 2011-04-28 20:20:36
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?
W dniu 2011-04-28 19:51, Salata pisze:
[...]

Centrum autoryzacyjnego moze i uzywa innego ale wszelkie dane karty sa w PSN wpisane razem z danymi delikwenta tzw czystym tekstem bez zadnego szyfrowania trabili juz o tym od dawna ale jak widac wiekszosc konsolarzy to poldebile.

Data: 2011-04-28 17:35:26
Autor: Gabriel Zastawnik
konserwacja sieci ?

Użytkownik "przemek" <paj13@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipb021$cfv$1news.task.gda.pl...
z gory dzieki za informacje

oczytaj:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9504125,Wlamanie_do_PlayStation_Network___raport.html

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-04-28 22:59:18
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

ufff, jakdobrze, ze fakeowe dane mam w koncie PSN ;) I nie dodawalem zadnej karty heh ;) wiec co najwyzej moga mi spam przysylac ;)

Data: 2011-04-29 06:17:33
Autor: Gabriel Zastawnik
konserwacja sieci ?

Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipckf3$kb$1inews.gazeta.pl...
ufff, jakdobrze, ze fakeowe dane mam w koncie PSN ;) I nie dodawalem zadnej karty heh ;) wiec co najwyzej moga mi spam przysylac ;)

:)) A jak jak zwykle szczery bylem i prawdziwe podalem:)

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-04-29 09:19:58
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

Ja tam nie pamietam gdzie podalem prawdziwe (tylko tam daje, gdzie kupuje firmowe rzeczy i musze miec fakture, ktora da rade rozliczyc)

;)

Data: 2011-05-03 16:39:26
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Dzieje się dalej - Sony zostalo mozna powiedziec spacyfikowane z kazdej strony:

http://gry.wp.pl/wiadomosci/sony-online-entertainment-tez-zaatakowane,50301,1.html

przemek pisze:
witam
od kilku dni usi�uj� pogra� w co� na ps3 jednak�e nie moge si� zalogowa� do PlayStationNetwork bo wychodzi komunikat "w chwili obecnej trwa konserwacja sieci PN" czy jako� tak :( czy kto� co� wie na ten temat ? do kiedy ta konserwacja bedzie ? a mo�e to moja play`ka zwariowa�a ? z gory dzieki za informacje

Przemek

Data: 2011-05-03 16:55:35
Autor: Zakarm
konserwacja sieci ?

przemek pisze:
witam
od kilku dni usi�uj� pogra� w co� na ps3 jednak�e nie moge si�
zalogowaďż˝ do PlayStationNetwork bo wychodzi komunikat "w chwili
obecnej trwa konserwacja sieci PN" czy jakoďż˝ tak :( czy ktoďż˝ coďż˝ wie
na ten temat ? do kiedy ta konserwacja bedzie ? a mo�e to moja play`ka
zwariowa�a ? z gory dzieki za informacje

Przemek

I tlumacz takiemu mirkowi ze jest gleboko w dupie.

Data: 2011-05-03 19:21:17
Autor: Rais
konserwacja sieci ?
[...]

Ufff... Dobrze, że nie chciałem zostać Jedi.

--
pzdr

konserwacja sieci ?