konserwacja sieci ?

Data: 2011-04-28 17:35:26
Autor: Gabriel Zastawnik
konserwacja sieci ?

Użytkownik "przemek" <paj13@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipb021$cfv$1news.task.gda.pl...
z gory dzieki za informacje

oczytaj:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9504125,Wlamanie_do_PlayStation_Network___raport.html

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-04-28 22:59:18
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Gabriel Zastawnik pisze:

Użytkownik "przemek" <paj13@wp.pl> napisał w wiadomości news:ipb021$cfv$1news.task.gda.pl...
z gory dzieki za informacje

oczytaj:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9504125,Wlamanie_do_PlayStation_Network___raport.html

ufff, jakdobrze, ze fakeowe dane mam w koncie PSN ;) I nie dodawalem zadnej karty heh ;) wiec co najwyzej moga mi spam przysylac ;)

Data: 2011-04-29 06:17:33
Autor: Gabriel Zastawnik
konserwacja sieci ?

Użytkownik "mrmisio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipckf3$kb$1inews.gazeta.pl...
ufff, jakdobrze, ze fakeowe dane mam w koncie PSN ;) I nie dodawalem zadnej karty heh ;) wiec co najwyzej moga mi spam przysylac ;)

:)) A jak jak zwykle szczery bylem i prawdziwe podalem:)

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-04-29 09:19:58
Autor: mrmisio
konserwacja sieci ?
Gabriel Zastawnik pisze:

[...]

Ja tam nie pamietam gdzie podalem prawdziwe (tylko tam daje, gdzie kupuje firmowe rzeczy i musze miec fakture, ktora da rade rozliczyc)

;)

konserwacja sieci ?