konsolowe gry na ps3 dla rodzinki

Data: 2010-09-11 21:55:08
Autor: Sklavin
konsolowe gry na ps3 dla rodzinki

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6d62k$t8v$1@inews.gazeta.pl...
Witam ponownie,
jednak padło znowu na ps3 :-)
Poleccie cos, wiem i znam, że fajny jest Loco, Big Planet, Rub n duck (pisze z pamięci), buzz. Jest cos fajnego konsolowego jeszcze, najlepiej dla min 2 graczy? jakoś gry typu FPS, RPG mnie na konsoli kompletnie nie kreca. Nie umiem i ni chce sie uczyc grac w nie padem :-) Zbyt wiele lat chyba gralem myszka i klawą :D
Konsola ma dostarczyć przede wsystkim duzo zabawy i smiechu, a nie zaciskania zebów.
BTW na move nie mogę sie doczekać, o ile będzie w co grać :-)

Eyepet. Zabawa pewna od lat 3 do 60. Sprawdzone na własnej rodzinie.

konsolowe gry na ps3 dla rodzinki